fbpx

הרופא שהחלים מקורונה ונבחר ל-Mr Gay World

בעקבות דחייתה של תחרות מר גיי העולמי בשל משבר הקורונה, הוכתר פרנסיסקו חוסה אלווארדו, רופא ילדים ממדריד, בתואר "מר גיי הזמני" | עכשיו, לאחר שטיפל בחולי קורונה והחלים מהמחלה בעצמו, הוא מתכנן להלחם בלהט"בפוביה
mr.-gay-world
צילום: מתוך אינסטגרם

בין שלל ביטולי הארועים ברחבי העולם, גם תחרות Mr Gay World בוטלה בעקבות מגפת הקורונה. התחרות, שמתקיימת מאז שנת 2009, הייתה אמורה להתקיים בחודש אפריל בדרום אפריקה אך נדחתה לשנה הבאה.

בזמן שנותר עד לתחרות, העדיפו מארגני התחרות שלא להשאיר את התואר שנה נוספת אצל מיסטר גיי הנוכחי, ג’נג’פ קרלוס מהפיליפינים שזכה בתחרות בשנת 2019, והחליטו לבחור מועמד ביניים שימלא את התפקיד עד לחידוש התחרות בשנת 2021.

את התואר מר גיי עולם הזמני לשנת 2020 קיבל פרנסיסקו חוסה אלווארדו בן ה -30, שהשתתף בתחרות בשנה שעברה ונבחר לתואר הסגן הראשון. ג’נג’פ קרלוס ייפרד מתפקידו בסוף אפריל 2020. אז ייכנס לתפקידו פרנסיסקו אלווארדו הספרדי.

פרנסיסקו חוסה אלווארדו בן ה-30 ממדריד הוא רופא משפחה, מתעמל, רקדן ואקרובט. בחשבון האינסטגרם שלו תוכלו למצוא סרטונים התעמלות וכושר לצד סרטוני הסבר על התנהלות בזמן משבר הקורונה, שבספרד עדיין נמצא בעיצומו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 👨🏽‍⚕️Fran Alvarado 🤸🏽‍♂️🌈 (@fj_alv) on

עוד בנושא:  'שבויות במשחקי גברים'

“כשאתה יוצא ממשמרת של 24 שעות, זה נורמלי להרגיש כאילו היכו אותך”

בימים בהם מארגני התחרות דנו בביטול התחרות, אלווארדו היה עסוק בטיפול בחולי קורונה. בחודש מרץ החל הרופא לסבול משיעול יבש לאחר משמרת ממושכת במהלכה טיפל בחולים הסובלים מהנגיף. כעבור כמה ימים הוא חש עייפות וכאבים, אך עדיין לא ייחס לכך חשיבות מיוחדת.

“התחלתי לשים לב לסימפטומים כשהייתי בתפקיד בבית החולים”, סיפר אלווארדו, “זה התחיל בשיעול יבש, אבל היינו בתקופה של לחץ וכאוס קולקטיבי, אז לא שמתי לב אליו במיוחד. כשאתה יוצא ממשמרת של 24 שעות, זה נורמלי להרגיש כאילו היכו אותך. קשה היה לדעת אם העייפות שחשתי הייתה כתוצאה מהעבודה או מהתסמינים”.

יומיים לאחר מכן הוא סבל מכאבי ראש ושלשול, ורק אז נבדק. התוצאות היו חיוביות. אלווארדו נכנס לבידוד שבסיומו יצא אל העולם כשבנוסף לתואר “דוקטור” ו”מחלים מקורונה”,  הצטרף לרזומה שלו גם התואר “מר גיי העולמי”.

“אני שמח לבשר שאני מר גיי החדש”, כך הכריז אלווארדו בסרטון שהועלה לפייסבוק על בחירתו המפתיעה למר גיי הזמני, “אני רוצה לומר לכם תודה על שהענקתם לי את ההזדמנות הזו”.

למרות שהוא קיבל את התפקיד לתקופה זמנית בלבד, אלווארדו הודיע כח הוא מתכוון לנצל את זמנו כמר גיי העולמי כדי להשפיע. “אני באמת רוצה להמשיך לעזור לקהילה שלנו ואני מזמין את כולכם לשתף איתנו פעולה ולהילחם למען הזכויות שלנו”.

למרות דחיית התחרות, מארגני התחרות לא מתכוונים לוותר על ההכרזה על מר גיי העולמי לשנת 2020, ולכן בטקס שיתקיים בשנה הבאה ישתתפו גם המתמודדים שנבחרו להתמודד על התואר לשנת 2020 וגם המתמודדים החדשים שיבחרו להתמודד על התואר לשנת 2021, ויוכרזו שני מיסטרים במקביל – לשנת 2020 ולשנת 2021. שני הזוכים יחלקו במה ויחזיקו בשני התארים במקביל  למשך שנה.

“זה מצער שאנחנו נאלצים לדחות את האירוע בשנה”, אמר אריק בוטר, נשיא, בעלים ומייסד האירוע, בהצהרה שפורסמה באתר התחרות, “אבל נחזור להיות גדולים יותר וחזקים יותר. בזמנים חסרי תקדים אלה אנו מובילים על ידי היכולת להתמודד עם שינויים ולהתאים את עצמנו למצב”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן