fbpx

הפנתרה – מועדון לקידום נשים מקצועניות

הפנתרה היא מועדון לקידום נשים מקצועניות, אקסלרטור לפיתוח עסקי, מועדון חברתי ונטוורקינג. ובלילות, כשכולן ישנות, הפנתרות חוגגות
פנתרה
צילום: שי גבריאלי

את נכנסת אל תוך חלל קסום של נשים עצומות. אלו הן הפנתרות, אותן תפגשי מיד לאחר שתעברי בדלפק הקבלה. שם תקבל אותך בחיוך דבורה. היא מכירה את כולן. והפנתרות מוקירות לה תודה. כי היא הפנתרה האם.

כבר בכניסה לחלל הקסום תלמדי שהפנתרות אינן מבזבזות זמנן לריק. כשהן בסביבתן הטבעית, ולא מרוכזות בפרוייקטים שלהן, הן מסתודדות ביניהן על המיזם הנוכחי או על הקוקטייל החדש בבר. כן, במהלך יום העבודה, הפנתרות מתפנקות בבר רחב ידיים, שנמצא בצמוד למרפסת המשובצת בספות נוחות, עליהן רובצות הפנתרות כשהן צריכות השראה או בסוף יום עבודה יחד עם בירה צוננת או קוקטייל מפואר.

אולי הקדמתי את המאוחר. כי בין הדלפק למרפסת נמצאת הסביבה הטבעית של הפנתרות. ובניגוד למה שזה עלול להיקרא, הפנתרות לא זהות אחת לחברתה. יש פנתרה אמנית שיוצרת תכשיטים ויש לה אפילו סדנה משלה בחלל. יש פנתרה שתעזור לך למצוא את הייעוד שלך. עוד פנתרה שהקימה סטארט אפ אפליקציה בעבור זוגות גרושים, ועוד אחת שעושה עימודים לספרים. יש פנתרה שתקפיץ אותך בדיגיטל ועוד פנתרה שתוציא ממך את המיטב בוויז’ואל. עוד פנתרות כגון בונות אתרים ובעלות מיזמים, כגון מכירת אמנות אונליין וחדשנות. פנתרה שהיא רואת חשבון ועוד סוכנת ביטוח שדואגות לכספן של הפנתרות. כי הפנתרות הן נשים שחושבות על העתיד. פנתרה נוספת תלמד אותך לרקוד את החושניות, ועוד אחת תעצב לך את פנים הבית ואחרת את הבחוץ. יש אדריכלית ויש גם דוברת ויחצ”נית. יש פנתרה שיודעת לעצב מתחמים גדולים. עוד פנתרה תלמד אותך את רזי הבורסה ושתיים אחרות כיצד לעשות כסף מנדל”ן. עוד פנתרה אלופה בפוקר ופנתרה מפיקה. פנתרה שהיא מאמנת לחיים ופנתרה שמעצבת נופים.

זאת היתה רק טעימה קטנה מהפנתרות, שברגע זה פתחתי איתן חשבון, כי הזכרתי רק את חלקן. את חייבת להבין, הפנתרות הן משפחה. הן מסייעות האחת לשניה באופן טבעי. אם פנתרה עצובה, תמצאי שלוש פנתרות קופצות לחבקה. ואם פנתרה צריכה חוות דעת מקצועית, היא רק צריכה לשאוג קלות, כי הפנתרות הן אחיות.

וכיאה לפנתרות מקצועניות, וכפי שרמזתי כבר בהתחלה, סביבת עבודתן של הפנתרות מעוצבת לעילא ולעילא. כאן עלול להסתיים הפוסט, כי לא קיימות מילים בעברית המסוגלות לתאר את הקרם דה לה קרם (הנה, קצת צרפתית אולי) שבעיצוב, המזכיר בר בוהמי בניו יורק. העיצוב המשובח הוא פרי ידיה של האדריכלית אורלי דקטר, שאף דאגה לעטר את החלל בתמונות מופלאות של האמנית הבינלאומית ליקה רמתי, המשוות למקום ניחוח פריזאי. אז ניו יורק, פריז, אבל פה זה לא אירופה. זאת תל אביב. ויש גם במה להופעות, שבתוך בטנה שולחנות עגולים שנפתחים במהלך היום, כי הפנתרות החרוצות לא רק רובצות. הן עובדות. וקשה.

את ודאי תוהה מה הפנתרות מקבלות חוץ מחלל עבודה, כי את חכמה וכבר הבנת שהפנתרות לא מסתפקות במועט. ואכן, צדקת. הפנתרה היא מועדון לקידום נשים מקצועניות, אקסלרטור לפיתוח עסקי, מועדון חברתי ונטוורקינג. ובלילות, כשכולן ישנות, הפנתרות חוגגות.

את כל הקסם הזה יצרו גלית בן שמחון, אשת עסקים המשמשת כמנכ”לית פנתרה, לימור דהאן, אשת תקשורת המשמשת כסמנכ”לית תוכן ושני בורשטיין, סמנכ”לית הדיגיטל.

ואם תאזיני היטב, קיים סיכוי סביר שתשמעי שאגה. של פנתרה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן