fbpx

הסרט הגאה הראשון של פיקסאר – סיפור מקסים של יציאה מהארון

הסרט הגאה הראשון של פיקסאר הוא סרט קצר וחמוד המספר את סיפורו של גבר שמנסה לצאת מהארון מול הוריו, בעזרתו של כלבו הנאמן | בפיקסאר ממתינים לראות כיצד יתקבל הסרט במדינות שהחרימו סרטים עם דמויות להט"ביות בעבר
out_lead

דיסני+ ופיקסאר השיקו אתמול את הסרט OUT – הסרט הראשון של אולפני פיקסאר עם דמות ראשית גאה.

הסרט, שנכתב ובוים על ידי סטיבן קליי האנטר, עלה אתמול בבכורה בשירות הסטרימינג של דיסני+ כחלק מסדרת SparkShorts של פיקסאר בדיסני+.

במרכזו של סרט האנימציה הקצר נמצא גבר הומו שנאבק ברצון ובקושי לצאת מהארון מול בני משפחתו. בטריילר לסרט ניתן לראות את הדמות הראשית, גרג, מביטה בתמונה שלו עם בן זוגו, מנואל.

“פשוט תסתכל להם בעיניים ותגיד “אמא, אבא, אני.. “, מסנן לעצמו מנואל כשהוא יושב מול הכלב שלו ומתאמן על נאום היציאה מהארון. צלצול פעמון הדלת תופס אותו לא מוכן והוא ממהר להחביא את התמונה המשותפת שלו ושל בן זוגו.

בדלת עומדים הוריו של גרג, שהגיעו לעזור לו עם מעבר הדירה. גרג וכלבו מנסים להסתיר את התמונה, אך הגילוי הוא כבר בלתי נמנע.

צפו בטריילר לסרט:

עוד בנושא:  דווקא בסגר - 10 שירים, סרטים וספרים על יציאה! מהארון

דמויות גאות כבר הופיעו בכמה סרטי דיסני, אך ברוב המקרים זהותם הלהט”בית הייתה מרומזת ונתונה לפרשנות. בשנים האחרונות החלו דיסני לשלב דמויות גאות בסרטים ובסדרות שלהם, כמו דמותו של סיירוס גודמן בסדרה “אנדי”, או זוג האמהות בסיטקום “גוד לאק צ’ארלי”.

בשנה האחרונה הצטרפה גם פיקסאר – בחודש מרץ השנה הוציאה פיקסאר את הסרט Onward, הכולל גם הוא דמות גאה של השוטרת לנה ויטה. למרות שהדמות מופיעה רק בסצנה אחת של הסרט, הופעתה הקצרה הספיקה כדי לגרום לארבע מדינות לאסור את הקרנתו. ברוסיה החליטו שלא לאסור את הסרט אלא פשוט לעדן אותו – מכיוון שהדבר היחיד המעיד על נטייתה המינית של הדמות הוא הקטע בו היא אומרת על המילה “חברה” (girlfriend), דאגו הרוסים לדובב את הסרטון ולהשתמש במקום זה במילה “פרטנר” שהיא מילה נייטרלית מבחינה מגדרית.

בעקבות החרם של מדינות אלה בשל העובדה שהוא כולל דמות להט”בית, ובשל האהדה העולמית  לה הוא זכה מאותה סיבה בדיוק, שוקלים כיום בפיקסאר להפיק סרט מלא בכיכובה של דמות השוטרת לנה.

את הסרט הקצר החדש של פיקסאר שעלה אתמול, יתקשו הרוסים לצנזר או לשנות, ובפיקסאר ממתינים לראות אילו מדינות יחליטו לצנזר את הסרט. כך או כך, OUT הוא נקודת ציון נוספת במהפכת הנראות הלהט”בית, שמגיעה סוף סוף בצורה גלויה ומפורשת גם לענקית הסרטים.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אופיר ארליכמן הגב

    היי הייתי שמח לדעת מי כתב את הכתבה על הסרט הגאה הראשון

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן