fbpx

הסוללה שלכם חלשה? יש לכם יותר סיכוי לצאת מגריינדר עם סטוץ

מחקר שבוצע בקנדה מצא כי גברים המשתמשים באפליקציות היכרויות מראים נכונות גבוהה יותר למפגש ככל שהסוללה שלהם נמוכה יותר | "גם ככה קשה למצוא שותף מתאים, וזה עוד לפני שאנחנו נאלצים להתמודד עם סלולרי גוסס"
סלולרי
low battery | Martin Abegglen | CC BY-SA 2.0

תרומתה של המדינה הצפון אמריקאית לא מסתכמת בראש ממשלה שצועד במצעד הגאווה, אלא גם במגוון רחב של מחקרים שנעשים על דפוסי ההתנהגות של הקהילה הגאה, דרכם אנחנו יכולים ללמוד משהו על עצמנו, או שלא.

האחרון שבהם הוא מחקר שבדק את הקשר בין אחוז הסוללה במכשיר הסלולרי לבין הסיכוי להענות לסטוצים באפליקציות ההיכרויות השונות.

במחקר, שנערך באוניברסיטת קוואנטלן בקנדה, השתתפו 262 גברים להט”בקים, שהצהירו כי הם משתמשים באפליקציות היכרויות מסוג גריינדר ודומותיה לפחות פעם בשבוע.

במסגרת המחקר ביקשו החוקרים מהמשתתפים לדמיין שהם מתכתבים באפליקציה עם אדם שהוא “בדיוק הטיפוס שאתה נמשך אליו” במשך כמה ימים.

בהמשך קיבלו המשתתפים סיטואציה זהה, לפיה: “לילה אחד מאוחר, בזמן שאתה שולח לו הודעות בטלפון שלך, שניכם מתחילים לשוחח על כל מיני דברים מיניים שאתם רוצים לעשות יחד. שניכם מביעים התעוררות רבה מהשיחה”. בפני המשתתפים הוצגו ההודעות אותם קיבלו כביכול מהאדם עימו התכתבו, בהן הוא מפלרטט איתם ומביע עניין מיני.

המשתתפים קיבלו עוד נתון אחד נוסף, הנוגע למצב הסוללה בטלפון שלהם – ונמסר להם באקראי כי חיי הסוללה שלהם עומדים על 5 אחוזים, 20 אחוז או 100 אחוז חיי סוללה.

לפי ממצאי המחקר, אלו עם אחוז סוללה נמוך יותר הראו יותר נכונות להסכים להפגש עם האדם איתו התכתבו, מאשר אלה עם סוללה מלאה. החוקרים ציינו כי היה הבדל קטן בין אלה עם 5 או 20 אחוזים.

“כאשר אנשים מתמודדים עם סוללת טלפון נמוכה, הם חווים תחושה של דחיפות”, הסבירו החוקרים בדו”ח שפורסם,  “התחושה הזו עשויה להגביר התנהגות אימפולסיבית ולעיתים סיכונית, במטרה להשיג כמה שיותר לפני שהטלפון שובק חיים”.

התעסקות במחקרים מיותרים היא נחמדה כשאתה חוקר שמתגורר במדינה כמו קנדה, אך מאחורי המחקר עומדת תובנה צרכנית חשובה. הרעיון למחקר הגיע מאפליקציה אחרת – אפליקציית הנסיעות השיתופיות Uber, שביצעה מחקר בו ניסתה לבדוק האם משתמשים עם חיי סוללה נמוכים יסכימו לשלם פרמיות גבוהות יותר עבור הנסיעה (והתשובה היא – כן).

“ציפינו שכפי שניתן לראות את אפקט הדחיפות משפיע על הזמנת מונית, נוכל לראות אפקט דומה בתנאים שעלולים להיות בעלי חשיבות רבה יותר, כמו מחסור של שותפים מתאימים באפליקציות היכרויות”, הסבירו החוקרים, “גם ככה קשה למצוא שותף מתאים, וזה עוד לפני שאנחנו נאלצים להתמודד עם סלולרי גוסס”.

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן