fbpx

צפו: המעריצים לחצו, ו-Made Of Stars הפך לבלדה

בעקבות ביקורת של מעריצי תחרות האירוויזיון מהארץ והעולם, שונה השיר שנבחר לייצג את ישראל והוקלט שוב בעיבוד שונה. "אנחנו מאמינים שנוכל להתבלט בתחרות בזכות ביצוע של זמר מעולה כמו חובי"
madeofstars

יוצרי השיר Made Of Stars שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון, הציגו הערב את הגרסא הסופית, והשונה מאד מהמקור, של השיר אותו ביצע חובי סטאר בגמר ‘הכוכב הבא’.

“האירוויזיון שינה כיוון אומנותי בשנים האחרונות, ומנצל את הפלטפורמה של שידורי המוזיקה הגדול בעולם לטובת הפצת שירים לרדיו ברחבי אירופה”, אמר דורון מדלי, יוצר השיר. “בחרנו לעשות גרסת בלדה מרגשת, שיכולה להצליח מעבר לתחרות עצמה. באירוויזיון השנה יש מעט מאוד בלדות, ואנחנו מאמינים שנוכל להתבלט בתחרות בזכות ביצוע של זמר מעולה כמו חובי, ומופע בימתי מרהיב עליו אנו עובדים בימים אלה”.

זכייתו של חובי סטאר בגמר הכוכב הבא לאירוויזיון לוותה בטונים צורמים מצד מעריצי תחרות האירוויזיון בארץ שטענו כי השיר אינו מתאים לתחרות העולמית וכי הוא נופל ברמתו מהייצוגים האחרונים ששלחה ישראל לתחרות. גם מצד מעריצי התחרות באירופה התקבלו תגובות צוננות במיוחד, זאת בניגוד לשנה שעברה, בה זכה השיר ‘גולדן בוי’ לתגובות נלהבות מיד עם חשיפתו.

מעריצי האירוויזיון לא הסתפקו בתלונות, והעלו לרשת עצומה שדרשה להחליף את השיר אותו יבצע חובי. “אנו נדרשים לעשות מעשה ולקרוא לגורמים המעורבים להחליף את השיר בדחיפות, כיוון שנכון לעכשיו, מדובר בכישלון ידוע מראש, שיסתיים בהדחת ישראל כבר בחצי הגמר”.

יוצרי השיר לא נשארו אדישים לביקורת. על פי הפרסומים ניסה חובי להקליט שיר אחר מתוך שלושת השירים שבוצעו בגמר, אך לבסוף הוחלט להישאר עם השיר הזוכה, אך לשנות את העיבוד של השיר הזוכה ולהפוך אותו לבלדה מרגשת.

התאריך האחרון להגשת השירים הוא מחר, ה-14.3, כך שגם אם האם העיבוד החדש של Made Of Stars לא יצליח לתקן את הרושם שהשאיר השיר בגרסתו הראשונה, זהו השיר אותו יבצע חובי סטאר בשטוקהולם.

עוד בנושא:  עשתה היסטוריה: שילה ויינברג היא חברת המועצה הטרנסית הראשונה בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. יובי הגב

    מי ביקש בלדה?
    השיר סורס והפזמון נשמע כמו סרביה 2007(מוליטבה).

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן