fbpx

המגזין GENDERTUCK – גיליון דור ה-Z

מגזין ג'נדרטאק בגיליון מיוחד עם יוצרים ויוצרות בני ובנות דור ה- Z | אמנים משתתפים: רומי אברג'יל, אריק.ה קולסוב, דור מולדבסקי, אופק איליה ודניאל פחימה
gendertuck6

GenderTuck הוא מגזין אמנות ומגדר חודשי, שנוצר מתוך הצורך בבמה מרוכזת שמנגישה אמנות ויצירה מגדריים.

לאחר גיליון המורשת בחודש הקודם שעסק במורשת הקהילה הגאה – החליטו עורכי המגזין להקדיש את הגיליון החדש לדור ה-Z. דיון ויזואלי על כל אלו שנולדו משנת 1995 ועד היום.

הגיליון כולל צילומים, קולאז’ים, טקסטים ותיעודיים עצמיים של בני ובנות דור ה- Z. מרגש לראות דיוק, עוצמה והתבוננות כנים ומפוכחים על הדיון המגדרי, כבר בגילאים צעירים כל כך. היוצרות/ים העלו שאלות מרתקות בנושא דימויי גוף, גיבוש זהויות וקבלה עצמית. ניראות טרנס*ית וחווית התבגרות א.בינרית בתיכון. הבחירה בנושא החודשי עלתה בעקבות פעילות הדרכה של המגזין בקבוצת הנוער של איגי חולון, בשיתוף פעולה עם המדריכות/ים- שירי רוזנברג ושיר ראם. זוהי מראה מקומית על תרבות קווירית צעירה ובועטת שמודעת לעצמה ופועלת בכל הכוח.

על השער מוצג.ת רותם לוצקי- תלמיד תיכון ומלכת דראג צעירה בשם אמילי לה פוב. הריאיון מתעסק בחיי היומיום של הנוער הגאה. בהשראות יצירה, גיבוש זהות א.בינארית בסביבת ביה”ס, התמודדות עם בריונות, חלומות ואהבה.

אמנים משתתפים: רומי אברג’יל, אריק.ה קולסוב, דור מולדבסקי, אופק איליה ודניאל פחימה.


מאחורי המגזין עומדים דייב יעקב ודנה ברכה. דייב הוא אמן רב תחומי. הציג במעל לעשרים תערוכות קבוצתיות ותערוכת יחיד אחת. יזם פרויקטים חברתיים לאוכלוסיות מוחלשות, הוציא ספר אמן למרכז חקר אמנות השואה של יד ושם וייצג את ישראל בשנת 2016 ביריד ספרי הילדים העולמי בבולוניה. דנה ברכה היא אמנית רב תחומית ומאפרת. יזמה פרויקט ציבורי המפגיש בין אמנות ויצירה. בימי צילום מרוכזים יצרה מרחבים מאפשרים לא.נשים לבחון את עצמם דרך איפור ולעבור תהליכי השלמה והתבוננות.

עוד בנושא:  האם אותם גברים סטרייטים או לא?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן