fbpx

הכל נשאר בקהילה – פרויקט ABSOLUT RAINBOW COMMUNITY מעניק מלגות לחברי וחברות הקהילה הטרנסית

מרכז התעסוקה הטרנסי של המרכז הגאה, בשיתוף המותג אבסולוט מעניקים מלגות לימודים לחברי וחברות הקהילה הטרנסית, זאת כדי להרחיב את הכשרתם המקצועית, לפתח ולעודד יצירתיות ולאפשר הזדמנות שווה
המרכז הגאה בלונים

אחרי מסורת ארוכה של תמיכה בקהילה הגאה ובאירועי הגאווה, המותג אבסולוט משיק את פרויקט ABSOLUT RAINBOW COMMUNITY במסגרתו יוענקו מלגות לא.נשים המזדהים על הקשת הטרנסית.

במסגרת הפרויקט, שנעשה בשיתוף עם המרכז הגאה גן מאיר ת”א והמרכז לתעסוקה טרנסית, וקודם על ידי משרד הפרסום לרלור המתמחה בקהילה הגאה, יוענקו לחברי הקהילה הטרנסית קורסים מקצועיים במגוון תחומים לבחירתם, במטרה להעניק להם כלים חדשניים, להרחיב את הכשרתם המקצועית התעסוקתית ולרכוש ידע מקצועי רלוונטי.

הקורסים יהיו בנושאים ובתחומים מגוונים, התואמים למגוון תחומי עניין ושאיפות מקצועיות.

את הקורסים יעבירו אנשי ונשות מקצוע להט”בים מובילים בתחומם, שיוכלו להכשיר מקצועית, ולתת את הייעוץ והידע החשוב על העבודה עצמה בפועל – כלהט”בים וכאנשי מקצוע כאחד. ובכך מצליח פרויקט ABSOLUT COMMUNITY להעניק תרומה כפולה לקהילת הלהט”ב – הן על ידי קידום אנשי המקצוע מעבירי הקורסים והן על ידי מתן הכשרה לצעירים וצעירות מהקשת הטרנסית.

לאחר הכשרתם, הצעירים.ות יקבלו את הליווי המתאים לצרכיהם מטעם מרכז התעסוקה הטרנסי של המרכז הגאה בחיפוש עבודה שתתאים להכשרתם, תוך שיתוף פעולה עם מגוון החברות והעסקים המוגדרים כטרנס*פרינדלי ע”י מרכז התעסוקה הטרנסי.

תהליך ההרשמה לקבלת המלגות יתבצע על ידי מרכז התעסוקה הטרנסי במרכז הגאה. מקבלי המלגה יבחרו על סמך קריטריונים שיקבעו מראש ובהתאם לדרישות לכל תחום.

להרשמה לתכנית המלגות לחצו כאן


מרכז התעסוקה הטרנסי של המרכז הגאה שם למטרה לקדם העסקה של א.נשים על הקשת הטרנסית וזאת על מנת לדאוג לרווחה כלכלית, לפיתוח אישי, תחושת שייכות, משמעות ומיצוי שאיפות ורצונות – דבר שכל הצדדים ירוויחו ממנו – מעסיק.ה ומועסק.ת. במסגרת פעילות המרכז פועל מרכז התעסוקה הטרנסי. לפי הדו”ח המסכם של משרד הכלכלה ונציבות שוויון הזדמנויות בעבודה בנושא תחושות וחוויות אפליה של מועסקים מקהילת הלהט״ב בשוק העבודה בישראל – דווח שטרנסג’נדרים.ות חוו אפליה בשיעורים גבוהים הרבה יותר מכל אוכלוסייה אחרת – בין מחצית לשני שלישים – זאת בתהליך חיפוש וקבלה לעבודה, פיטורים או איום בפיטורים ובנושאי קידום בעבודה.

המרכז הגאה מהווה בית לקהילה הגאה בתל אביב יפו והסביבה ומסגרת גג לפעילות להט”בית מקומית תוך קידום יוזמה, שותפות ומעורבות חברתית, יצירת תרבות ומתן שירותי סיוע וייעוץ. המרכז, כמחולל קהילה, שם לו למטרה לקרב בין חלקי הפסיפס השונים המרכיבים את הקהילה ותושבי העיר ומהווה מגדלור ואבן שואבת לכל חלקי הארץ.

המרכז הגאה מפעיל עשרות קבוצות פעילות, קבוצות חברתיות וטיפוליות כמו גם קליניקת מטפלים ופרוייקט לולה המלווה נשים טרנסיות, אירועי תרבות, מסיבות ותערוכות ועוד עשרות תכניות לכל הקבוצות, הגילאים והזהויות.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן