fbpx

הזדמנות לעזור ל”לבבות שבורים”

מיכל הרשקו מבססת את המיזם הקולנועי החדש שלה "לבבות שבורים" על הלהיט של ג'ייסון דונובן, ומבקשת מכם לתמוך בו
13087903_1613386328981436_335121536076098420_n


ברוקן הארטס הוא רומן פסיכולוגי קומי, במרכזו חנונית משונה בת 27 בשם דניאלה ברק. דניאלה לא מצאה את יעודה בחיים וגם לא עבודה נורמלית, היא חולמת בהקיץ ומגישה סנדוויצ’ים במעדניה של דודה שלה, לאה. ערב פורים עגמומי אחד, דניאלה פוגשת במקרה בנערת מסיבות אמריקאית, ארכיטקטית עם שאיפות, העונה לשם ענת. בין השתיים נרקמת מערכת יחסים ידידותית פלוס. הסרט מתמקד בפגישה אחת ביניהן שנמשכת בין החוף של יפו לחוף של צפון תל אביב- השוני בין החופים כמרחק בין שתי הנשים הצעירות. דניאלה מגלה את הגבריות שלה דרך המפגש עם ענת.

זהו התקציר של הפרויקט החדש של מיכל הרשקו, במאית קולנוע וטלוויזיה עצמאית, בוגרת סם שפיגל, שצולם על ידי זיו ממון ויהונתן אופק.

“הקולנוע שלי מתעסק רבות בסאונד ומוסיקה והשלכות תרבותיות שיש למוסיקה”, היא מסבירה, “לבבות שבורים הוא המיזם העצמאי הארוך הראשון שלי, והוא בוחן זהות מינית כפי שאינה מיוצגת בקולנוע הקצר. מטרת הסרט היא לעורר הזדהות וביקורת עם סרטי אהבה קיטשיים שבמרכזם, בגדול ובדרך כלל, נשים וגברים, כמו “אשה יפה” ו “טופ גאן”, אבל מסופר בעדינות רמזנית, כמו “אחרי השקיעה”.

כעת, עם סיום הצילומים, פתחה הרשקו עמוד הדסטארט על מנת לגייס את הסכום הדרוש לסיום הסרט.

“הסרט המורכב צריך להיערך, לעבור תיקוני צבע ותיקוני סאונד”, היא מסבירה, “כל משמרת כזאת היא יקרה מאוד. יש להלחין ולהקליט עבורו פסקול מקורי וגם לשלם זכויות על שירים קיימים מג’ייסון דונובן ועד אירייז’ר ובריטני ספירס, לבבות שבורים פועל מתוך הסאונדטראק הפופי שלו והזכויות יקרות”.

לתומכים בפרויקט מוצעות מגוון הטבות, החל מסטיקרים וסיכות, דרך הזמנות להקרנה ועד לפרסום על פוסטר הסרט ובכתוביות.

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן