fbpx

הואן הגאה – היום השני

הואן הגאה ממשיך את מסעו החשוב ברחבי המדינה, ומגיע לחולון, רמלה ושדרות. צפו בסיכום היום השני
van2

עריכה: שיר וורמן


היום השני למסע החל במרכז התרבות בחולון, שם נפגשו המתנדבים עם הממונה בעירייה על הצעירים, הילה דרכלר, ועם יועץ ראש העיר לענייני תרבות, רפי וזאנה.

לאחר סיור בתערוכת עפרה חזה ז”ל העלו המתנדבים את הצורך בקיום פורום גאווה בקרב בכירי העירייה כמו זה שקיים ברעננה, וכן רעיונות להט”בים נוספים למרכז הצעירים החדש.

משם המשיך הואן לבית ספר תיכון הרב תחומי  ע״ש יגאל אלון ברמלה. יחד עם קומונה של איגי נכנסו המתנדבים לחמש כיתות והעבירו בכל כיתה פעילות של שעתיים. המורים התעקשו שהואן הגאה יעמוד במרכז חצר הבית ספר כל שעות הפעילות, “כדי שכולם יראו אתכם”.

van2
הואן האה בחצר בית הספר הרב-תחומי ברמלה

“נדהמנו מהפתיחות בקרב דור העתיד”, סיפרה אחת ממשתתפות המסע,”חוץ מהמורים הלהט”בים שדאגו לבטל שיעורים לצורך הפעילויות, התלמידים קיבלו אותנו בזרועות פתוחות. מבחינתם לא כ”כ ברורה החלוקה המגדרית שאני גדלתי עליה. חלק גדול חושב שבנות משחקות יותר כדורגל מבנים. בנים עושים יותר קניות. ויותר בנים מחזיקים בגדים ורודים בארון מאשר בנות”.

לאחר ביקור קצר באופקים, המשיך הואן לשדרות שם חיכתה לו סוניה, מפיקת ה-TLVfest שעובדת כרגע על פסטיבל הסרטים TLVfest שמביא סרטים גאים לדרום. ואת ג’ול שסיפרה על קבוצת הא-מיניים שלפי הערכות מונה 1% מהאוכלוסייה.

את היום סיימו המתנדבים בצפייה בסרט “מרחוק”.

עוד בנושא:  הואן הגאה - היום הראשון

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן