fbpx

“הבחור שחיבק אותי, אהב אותי ושכב איתי היה שוטר סמוי שנשלח לעקוב אחרי”

לפני כשנה גילה עלי חביבי, הומו ערבי מוסלמי שחי ביפו, כי הגבר בו התאהב היה שוטר סמוי שנשלח לעקוב אחריו. עכשיו הוא מבקש להפיץ את הסיפור כיצד משטרת ישראל ניצלה אותו מינית ורגשית וגרמה לו לטראומה לכל החיים | "הפכתם את החיים שלי לעצב. השתמשתם בלב שלי, ברגשות שלי, במצוקה שלי. ניצלתם אותי מינית ורגשית ואני היום גמור מרוסק עייף מהחיים בזכותכם"
עליחביבי
צילום: מתוך פייסבוק

עלי חביבי, ערבי מוסלמי ישראלי, נולד וגדל בצפון בכפר מוסלמי שמרני. בהיותו בן 7 עלי נאנס ע”י אח של אמא שלו. בגיל 10 הוא עבר לפנימיה מוסלמית בצפון, שם גדל עד גיל 18, אז נאלץ לברוח לתל אביב.

במהלך החיים בתל אביב הספיק עלי להסתבך בשימוש וסחר בסמים, ואף במעגל הזנות. אך למרות כל הקשיים שעבר, מה ששבר אותו היה הדבר הנורא שקרה לו בשנה שעברה.

“אני חייב לשתף אתכם שלא תיפלו כמוני במלכודת האכזרית הזו”, כתב עלי בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק, “שנה עברה ושנה שלמה אני מתלבט אם לפרסם או לא ועכשיו החלטתי לשתף ולא אכפת לי מה יהיה.

לפני שנה הכרתי בחור חתיך הורס בשכונה פלורנטין במקרה ליד הבית שלי. התחיל איתי, התלהבתי והמשכנו – החלפנו טלפונים ונפגשנו. היינו יחד 3 חודשים ואהבתי אותו מאוד.

בדיוק שהכרתי אותו היתי באחת התקופות הקשות בחיי ברמות מפגרות. רציתי אהבה, חום וחיבוק והוא הגיע בזמן, ידע לשים את היד שלו על הכאב שלי וללטף בזמן הנכון ובמקום הנכון.

הבחור הזה התנהג איתי כאילו הוא מלאך. מה לא עשינו יחד – אהבה, חדר כושר, בתי קפה. כמעט עבדנו יחד בלנדוור . היינו זוג אוהבים כמו בסרטים.

הכל קרה מהר ויום אחד הבחור הזה נעלם לי. הפסיק לענות לטלפונים וגם להודעות כמעט. הייתי המום. הנחתי לו כי אמרתי לעצמי שאהבה לא בכוח.

מפה לשם, לאחר חודש שנעלם, באחד הבקרים בפברואר 2018, בשש בבוקר בדיוק, אני קם בבהלה מהמיטה שלי לקולות של אנשים שצועקים את השם שלי ועוקרים את הדלת של הבית בגרזן ופטיש וקולות של אלוהים ישמור. קמתי מהמיטה מתוך שינה בהלם המום וכל מה שחשבתי עליו זה שהמשפחה שלי שלחה אנשים לרצוח אותי כי אני הומו או לא יודע מה.

וכל מה שעשיתי זה לצעוק “די די” בקול הכי רם שצעקתי אי פעם בחיים. הייתי בשוק. ופתאום הדלת נופלת ואני רואה לפחות 20 שוטרים ענקיים קופצים עליי ושמים לי אזיקים ומודיעים לי שאני עצור. הפכו לי את הבית לא השאירו לי שום דבר במקום. עצרו אותי ולאחר מכן לקחו אותי לחקירה ואין שמץ של מושג על מה מדובר.

עד שהכניסו אותי לחדר חקירות ושאלו אותו שאלות מוזרות. לא הבנתי כלום.

ואז נכנס הבחור שהתחיל איתי ברחוב אז. שליטף אותי ואהב אותי. הבחור שהזמין אותי לארוחות ערב. הבחור שאהבתי אותו. שבכיתי בזרועות שלו שהיה לי קשה. הבחור שכל הזמן רציתי. הבחור שחלמתי עליו יום ולילה. שסיפרתי לו הכל על חיי. הבחור שהיה אהוב ליבי שהיה לצידי. כשהמשפחה שלי נידתה אותי והחרימה אותי, הוא חיבק אותי ואהב אותי. הבחור שהיה לי איתו סקס מדהים ואהבה מטורפת וכימיה בלתי מוסברת. כן, כן, מסתבר שהבחור הזה הוא שוטר סמוי, והמשטרה שלחה אותו כי חשבה כנראה שאני איזה עבריין סדרתי וסוחר סמים סדרתי.

אלוהים ישמור לאן הגענו ולאן עוד נגיע. איך, איך אפשר לשחק כאלה משחקים מסריחים, איך. מאז ועד היום אני משלם מכסף שאין לי לעורכת דין על שום דבר שלא קרה, ממש תפירת תיק כמו שתופרים חולצה. על כלום ושום דבר. כנראה שהרס חיים של אזרחים סוג ב’ כמוני מצחיק מאוד את בעלי הכוח ואת המאפיה החוקית.

למי אכפת בדיוק מאיתנו ? לאף אחד. תזהרו ואל תאמינו באף אחד. זו שכונה מפוצצת בשוטרים סמויים.

ואל תשפטו אותי, בן אדם שחי בלי משפחה ובלי אהבה מגיל 10. כן כן, אחד כמוני שזקוק לאהבה ותמיכה ומשפחה ברור שיפול במלכודת הזו של המשטרה. מאחל לעצמי מנוחה תמידית אחרי הטראומה הזו שלא נגמרת וכנראה שתעלה לי בחיים שלי.

עוד בנושא:  בחזרה לקיבוץ: מסע של שברון לב ותקווה

משטרת ישראל תודה שהרסת לי את החיים. תודה שריסקתם את הלב שלי לחתיכות. תודה שגרמתם לי לאבד אמונה בכל אדם שזז סביבי. הלב שלי כואב לי אני עצוב. הפכתם את החיים שלי לעצב יותר ממה שהיה לי. השתמשתם בלב שלי, ברגשות שלי, במצוקה שלי. ניצלתם אותי מינית ורגשית ואני היום גמור מרוסק עייף מהחיים בזכותכם.

תודה לכם באמת שגרמתם לי לסבול עוד ועוד. כאילו לא מספיק המלחמות שלי מול כפר שלם ומשפחה פרימיטיבית, ולא מספיק לי אונס בגיל 7 על יד אח של אימא שלי, ולא מספיק לי כלא וסמים, ועכשיו אתם שולחים שוטר שינצל אותי בכל מובן אפשרי אכזרי מזעזע ודוחה. שאפו עליכם”.


תגובת משטרת ישראל : “אנו מצרים על פרסום שקרי ומעוות של נאשם שבימים אלו מתנהל בעניינו הליך פלילי בבית המשפט בגין סחר בסמים. כתב האישום שהוגש נגדו ע”י הפרקליטות בתום החקירה, התאפשר, בין היתר, בזכות סוכן משטרתי שפעל במקצועיות והוביל להפללתם של עשרות חשודים ולהגשת כתבי אישום נגד המעורבים, בהם המפרסם. כל ניסיון להציג את הטוב כרע והרע כטוב, תוך דמיון מופרע של מי שהואשם בסחר בסמים בניגוד לחוק, חוטא לאמת והוא בבחינת זלזול באינטליגנציה וזריית חול בעיני הציבור. נדגיש כי כלל הסוגיות הנוגעות להפעלת סוכנים, מנוהלות באופן מוקפד וסדור ונידונות על שולחנם של הגורמים הבכירים והמוסמכים לכך במשטרה ובפרקליטות. משטרת ישראל תמשיך להפעיל סוכנים ואמצעים נוספים במסגרת מאבקה המתמשך והנחוש בפשיעה החמורה ובסחר בסמים, מאבק שהניב בשנים האחרונות תוצרים חסרי תקדים, ובכללם – חשיפת עבירות חמורות ומניעתן, חשיפת עבריינים, ביסוס הראיות נגדם, הרחקתם ופגיעה בתשתית הכלכלית המאפשרת את פעילותם וניזונה ממנה”.

עלי חביבי מבקש הזדמנות

עלי חביבי, ערבי מוסלמי ישראלי, נולד וגדל בצפון בכפר מוסלמי שמרני. בהיותו בן 7 עלי נאנס ע”י אח של אמא שלו. הוא עבר לפנימיה מוסלמית בצפון, שם גדל עד גיל 18. עקב הנטייה המינית שלו ועקב האונס שעבר, הוא נאלץ לברוח לתל אביב. לפני כשנה, אחרי כמעט 11 שנים בתל אביב, החליט עלי לצאת במאבק נגד המסורת ונגד השתיקה ולתבוע את דודו על האונס שעבר.

לאחר פרסום הפוסט החליט עלי להקים קמפיין גיוס המונים שיעזור לו במימון התביעה נגד דודו ויסייע בשיקום חייו.

“אני פונה אל הלב שלכם תעזרו לי לעשות צדק”, כתב עלי, “תנו לי את היכולת לדבר בקול רם. תנו לי את הכוח ואת הבטחון לנצח במלחמה שלי נגד השקט ונגד המסורת שהרסה לי את החיים. תנו בי כוח להמשיך ולזעוק את זעקת הילדים שעדיין נאנסים בכפר שבו גדלתי, תנו לי את היד שלכם בשביל לעלות ולהשמיע את הקול שלי לכל העולם. תנו כוח לעלי הקטן בן ה-7 לדבר ולספר לכם על ההתעללות המינית שעבר בחייו. אני פונה אל הלב שלכם בבקשה תעזרו לי להגיע לכל מקום אפשרי בעולם שישמעו אותי, אני כאן כדי להשאר  אני כאן כדי להלחם על החיים שלי ועל האמת שלי. אני הומו גאה בעצמי אני קורבן של מסורת פרימיטיבית. 22 שנה שתקתי עכשיו תורי לדבר. בבקשה עזרו לי שיהיה לי כוח להמשיך להלחם. תפיצו את הסיפור שלי, שתפו אותו שהכאב שלי יגיע למרחקים”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

5 תגובות

  1. א הגב

    אני בשוק מהסיפור! מה היא תגובתה של משטרת ישראל?? צריך לתבוע אותם על עוגמת נפש ולדרוש פיצויים

  2. חני הגב

    סיפור נוראי. מאחלת לך שהצדק יצא לאור ושתמצא את הכוחות לעשות זאת, וגם מנוחה ושתווה לנפש שלך. ואהבה כמובן.

  3. יוליש הגב

    תגובתו של ארגון משטרת ישראל המסבירה את העניין יכול להיות שאותו שוטר סמוי עבר אולי בפן המוסרי שלמעשה קיים יחסים עם הבחורצ’יק אך לא תמיד מה שאנו קוראים באמת זה הסיפור ולבחורצ’יק הצעה המשך הלאה בוודאי תמצא את בן זוגך לחיים טובים ולשלום

  4. דיסידנט sby הגב

    תביעה אזרחית. כתבה ופוסטים לא ירפאו נזק.

  5. איציק הגב

    מדינת שבכ אשכנזית גוססת מאלימות שחיתות ושכרון כח

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן