fbpx

האהבה מנצחת – ניצן והדר

ניצןוהדר

ניצןוהדר

ניצן והדר

ניצן (34), אמן רב תחומי וצלם, והדר (25), אמנית.

אנחנו לא מגדירים את עצמנו כלהט”בים. עבור מי שלא יודע שאנחנו טרנס וביסקסואלית, אנחנו נראים כמו זוג סטרייטי לכל דבר. אנשים רואים אותנו וזה “כאילו” לא מציק להם, אבל עדיין מעקמים את הפנים בניסיון להבין את הקשר; הדר היא קצת טומבוי והסטייל שלי נחשב נשי עבור גבר. באופן אירוני המבטים הכי הזויים הם דווקא מגברים הומואים ונשים לסביות, שמשדרים “הוא/היא עוד יבין/תבין יום אחד…”.

הקשר בינינו התחיל לא מזמן, לפני 4 חודשים. הכרנו דרך חבר משותף, אמן, ובמשך זמן מה היינו ידידים. היינו מתכתבים בוואטסאפ כל הזמן, ובסוף כתבתי להדר שאני מעוניין להכיר קצת יותר ממנה. יש הרבה כיף ביחסים שלנו. אנחנו אוהבים להתכרבל, לטייל ברגל ובאופניים, למצוא אוצרות ברחוב ולשתף אחד את השניה ביצירות. לצד כל אלו, גם למדנו המון על מגדר ועל עצמנו.

בקהילה יש הרבה שיפוט עצמי וחברתי. לדעתנו יש הרבה עבודה רוחנית וחברתית שצריכה להיעשות, שרק אחריה יתכנו פתיחות ואמפתיה לאהבה. ישנו גם הרבה עיסוק בסיפוקים רגעיים, וכשמתרכזים בהם- כמעט בלתי אפשרי להגיע למשהו קבוע ויציב.
אל תחפשו את החצי השני. תשאפו לאיזון והשלמה פנימית, אושר מלהיות עם עצמכם והעשרת עולמכם. משם בהחלט מגיעה אהבה- עצמית וזוגית.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. טל הגב

    קשה לי להבין את עניין שאמרתם שאתם לא רואים עצמכם כלהטבים…

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן