fbpx

דת ולהט”ב 2.0 – אתר שידוכים ללהט”בים יהודים

אתר היכרויות חדש מבקש לשדך בין להט"בים יהודים המעוניינים בקשר ארוך טווח. "שואלים את כל השאלות שחשובות ללהט"בים יהודים והיו חסרות באתרים אחרים"
sawyouat

הדיסוננס בין הדת היהודית לבין הזהות הלהט”בית הוא נושא חם, בעיקר בימים בהם רבנים משתלחים בחברי הקהילה וקוראים להם ‘סוטים’ ו’טרוריסטים’.

אבל הלהט”בים מצידם, לא רק שאינם מתכחשים ללהט”ביותם או לדתם, הם אפילו לומדים לשלב בין השניים. כי אם יש אפליקציות להומואים וביסים, לנשים, לטווינקים ולדובים, ומצד שני יש אתרי שידוכים לרווקים ורווקות יהודים, אז למה לא לשלב בין העולמות ולמצוא שידוך גאה וכשר לפי מיטב המסורת?

אחרי אתר ג’יי דייט המיתולוגי, אתר ההכרויות המפורסם ליהודים ויהודיות, מגיעה הגרסה הלהט”בית הכשרה למהדרין – אתר שידוכים ללהט”בים יהודים.

האתר החדש נקרא Saw You At Stonewall, משחק מילים של אתר השידוכים היהודי הפופולרי  Saw You At Sinai עם הבר הקווירי המיתולוגי בו החלה המהפכה הגאה.

וגם כאן, האתר הזה הוא תחילתה של מהפכה. בניגוד לאתרי ההכרויות הרבים הקיימים, Saw You At Stonewall לא מציג פרופילים או כרטיסים של המשתמשים בו. באתר הזה אין פרופילים אישיים, והפרטים שמילאתם אינם נחשפים לחברי האתר אלא מועברים לשדכנים אמיתיים שקיבלו את המשימה למצוא לכם שידוך, ורק הם רואים את פרטיכם ודרישותיכם, בוחנים את הפרטים שלכם לעומת נרשמים אחרים ומבצעים את ההתאמות ביניהם.

בשביל לשמור על רצינות – שידוך אחד בחודש

אז איך זה עובד? בואו נגיד החלטתם שאתם רוצים למצוא יהודי כשר או יהודיה כשרה למערכת יחסים רצינית, בשלב ההרשמה תתבקשו לציין את המגדר שלכם ואת המשיכה הרומנטית / מינית שלכם. בהמשך תתבקשו למלא כמה שיותר פרטים על עצמכם, החל מאורח חייכם הדתי ועד להעדפותיכם המיניות. באתר מסבירים כי ככל שתמסרו יותר פרטים, יהיה קל יותר לשדכנים למצוא לכם התאמה.

מהרגע שמילאתם את הפרטים, הטכנולוגיה מפנה את מקומה לשדכן המסורתי הישן והטוב. השדכנים העובדים באתר יעברו על כל הפרופילים וינסו למצוא התאמה.

לאחר שנמצאה ההתאמה תקבלו את כתובת המייל של ההתאמה שלכם, ומכאן הכל תלוי בכם. יצירת הקשר הראשוני, הדייט וכמובן הכימיה. אם השידוך עבד – אל תשכחו להזמין אותנו לחתונה. אם הוא לא עבד תוכלו לחזור לאתר ולקבל שידוך חדש.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

על מנת לשמור את אופיו של האתר, המיועד לאנשים המחפשים קשר ארוך טווח ופחות לאלו המחפשים סטוצים, באתר מסבירים כי יעבירו למשתמשים רק אופצית שידוך אחת בכל פעם, ורק אם היא לא תצליח, יחפשו ויעבירו התאמה נוספת, בטווח של עד חודש ימים.

“יש טונות של אתרי היכרויות אבל אין אף אתר המיועד ללהט”בים יהודים”, אמרה ג’ואנה הלפרן, לסבית יהודייה, “זה מה שיפה באתר הזה. שלא כמו אפליקציות היכרויות אחרות, הוא שואל את כל השאלות הנכונות שחשובות ללהט”בים יהודים והיו חסרות באתרים אחרים”.

האתר, שנמצא כעת בגרסת הבטא שלו, כבר הגיע למכסת המשתמשים המקסימלית, אך מפעיליו מבטיחים כי ממש בקרוב ניתן יהיה לצרף משתמשים חדשים.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

3 תגובות

  1. בני פלד הגב

    הייתי מעוניין לקבל פרטי התקשרות למייל שלי
    תודה

  2. בני הגב

    מעוניין לקבל פרטי התקשרות / הצטרפות לאתר למייל שלי.
    תודה.

  3. ברק משה הגב

    שלום רב ! קוראים לי ברק ואני בחור חרדי בן 24 מחולון ! לצערי אני גיי .ואני מחפש בחורה דתיה שהיא לסבית ורוצה גם להתחתן ולהקים בית ! אשמח אם תהיה תשובה !

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן