fbpx

דרינק עם דורון מדלי, ציונה פטריוט וקיי לונג – הקהילה הגאה יוצאת לבר

במסגרת ארועי 'גאוה על הבר' יתארחו דמויות בולטות מהקהילה בעשרה בארים ברחבי ת"א כדי לספר את הסיפור שלהם ושלנו | מדראג, אירוויזיון ותאטרון ועד לזוגיות והורות אחרת
גאווהעלהבר

במסגרת שלל ארועי הגאווה שמארגן המרכז הגאה תל אביב, הושם השנה דגש על החיבור עם האוכלוסייה הכללית של העיר ויצירת מפגשים מעורבים בהם ייחשפו האנשים לצדדים השונים של הקהילה הגאה, לגוונים שבה ולמורכבות שלה.

אחד הארועים המיוחדים הוא ארוע גאוה על הבר, בשיתוף עם ארגון חוש”ן, בו בערב אחד (29 במאי), בדיוק באותה השעה (20:00 בערב) יתקיימו 10 ארועים ב-10 בארים שונים ברחבי העיר, במהלכם יגיעו חברי הקהילה לברים שונים ברחבי העיר כדי לספר את הסיפור שלהם ושלנו.

סילביה באמפר – בעלי שנהיה אשתי – אנשים רגילים במצבים לא רגילים

דגנית ונינה הלוי נשואות באושר, פעם הן היו בעל ואישה והיום הן אישה ואישתה או במילים של דגנית: “בעלי שנהיה אישתי”. דגנית מציגה את חייהן כמשפחה שהיא בסך הכל מאד רגילה ונינה תספר מנקודת מבטה כמי שפועלת למען הקהילה, שמתייחסת לפערים המחשבתיים עליהם צריך לדלג בדרכם של א.נשים טרנסג׳נדרים בכל תחומי החיים.

סילביה באמפר, אבן גבירול 38

השפגט – me_too_man#

שי נאור ורעות גיא על התופעה המושתקת – me too man#
שי נאור – חבר קהילת הלהט״ב וכותב הספר שרואה אור בימים אלה רגל בסלון רגל בארון מדבר באומץ על חוויות חייו, ורעות גיא – מנהלת תחום קצה ונערות בעמותת עלם, חברה קבועה בוועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות חברה בצוות הבין-משרדי מטעם משרד המשפטים לתיאום המאבק בסחר נשים ובזנות.

השפגט, נחלת בנימין 34

בית אריאלה – מוח, אדם וקהילה – על הביולוגיה של תקשורת בין אישית

עדי קול – דוקטורנטית וחוקרת מוח על המיסתורין של המוח האנושי. המוח, 1.5 ק”ג של ריקמה עיצבית, מסוגל ללמוד ולייצר זכרונות, לחשוב ביצירתיות ולתהות תהיות קיומיות (גם על עצמו), ליצור קשרים אינטימיים וחברתיים עם אחרים ועוד – אבל כיצד? בהרצאה נדבר על מחקרי מוח בהקשר להטבי מהשנים האחרונות והתרומה שלהם להבנת המוח.

בית אריאלה (הבר, לא הספרייה), הרכבת 2

הלימה לימה – על אירוויזיון וגאווה

מלכות הדראג קיי לונג וציונה פטריוט מראיינות את דורון מדלי, הכותב והמלחין של השיר Toy לנטע ברזילי, שעמו זכתה באירוויזיון 2018. קיי לונג וציונה יגיעו לבושות בדראג כזוכת האירוויזיון נטע ברזילי ועמיתתה הקפריסאית אלני שהגיעה למקום השני, יראיינו את מדלי על השיר, על התחרות, על הזכייה ועל הגאווה, וישוחחו על הקשר בין התחרות הנוצצת בעולם לארועי הגאווה והקהילה.

בין לבין יפתיעו נטע ואלני את הקהל בנאמברים אירוויזיונים.

לימה לימה, לילינבלום 42

דורון מדלי | צילום: אבשלום לוי

שאפל – קוויר זה אדיר

קול ל. קולטון – ג׳נדרקוויר, ממייסדי הקהילה הקווירית בישראל ויוזם הליין – queer yourself, השתתף ב״על הרצף״, מנחה ומרצה בנושאי נזילות מגדרית. “היא אמרה שקשה לה לראות ציצי של בחורה שמדברת בלשון זכר”

שאפל, פלורנטין 19

וודו – נשים שאוהבות נשים עושות קולנוע (או להיפך)

שיחה ערה עם ליאור אלפנט – מבקרת קולנוע וחוקרת תעשיית הקולנוע בישראל. מנכ״לית עמותת ״נשים בתמונה״, מנהלת אמנותית של פסטיבל הקולנוע “לסבית קטלנית”. ממקימות ״פוליטיקלי קוראת”. ודנה גולדברג – תסריטאית ובמאית קולנוע ישראלית. סרטיה הם דיוקנות נשיים, העוסקים בשאלות של מגדר, זהות, אימהות, אלימות וכן בשפת הקולנוע עצמה.

במפגש יוקרן סרטה הקצר של גולדברג “תא” (2004) המתרחש בבר לנשים בלבד, לאחריו תשוחח עם ליאור אלפנט על אחרוּת ועל האלימות החמקמקה הגלומה בחיי היומיום.

וודו בר, שד׳ בן ציון 1

אנה לולו – תאטרון על הבר

מפגש חסר גבולות עם תאטרון גלגל. הצצה אל מאחורי הקלעים, טעימות מהמופע החדש של הקבוצה שמגלה האם באמת המשקה שלך מוציא אותך מהארון. חגיגות עשור לתאטרון שובב במיוחד.
עם חיים טל – במאי ומנחה. סיון כהן – מחזאית ודרמטורגית וחברי קבוצת גלגל: דורי אייל, מירה גל, מיכאל הירש, נילי חריש, סטיב קבטיאנסקי, מירב קייש, איזי ריימונד, תמר ברננקה, מיוריאל תלמי

אנה לולו, הפנינים 1

ספוטניק בר – להט”ביסטן זה כאן

גלגולה של תרבות למהפיכה. ענת ניר – יזמת תרבות, פעילה חברתית ופוליטית בולטת. ממייסדות פסטיבל הקולנוע לסבית קטלנית, יו״ר מכללת פמיננסי ושותפה מייסדת של ליין אירועי הנשים החלוצי – ״דנה וענת״, תדבר על המאבק הלהט״בי ותסמן את היעד הבא של הקהילה הגאה. מיקה בן שאול – יוצרת המופע ״לסביהונסט״ (הבימה), אמנית ספוקן ומשוררת ״בואי לעמוקים״.

ספוטניק, אלנבי 122

ארומה, סניף לוינסקי – ארונות 3D

3 דורות של יציאה מהארון – עם נורית שין, “לסבית מקצועית” בגיל הזהב, יו״ר עבר ארגון להט”ב בארה”ב בסיפורה המסעיר, עופר שמר, הומו שהיה נשוי לאישה וכיום נשוי לגבר בסיפורו על היציאה מהארון בפני בנו וביתו כשהיו ביסודי ובחטיבה, ועדי אנהנג, צעיר להט”ב אקטיביסט אוטיסט, עם חוש הומור מאוד מוזר.

ארומה, לוינסקי 45

Mike’s Place – Pride talk on a beer

Can same sex couples get married in Israel? adopt a child? Can transgender people serve openly in the army and are they being discriminated when applying to a job? What does the law says and how is the Israeli LGBTQ community fighting for its rights? come get an insider look of the fight for LGBTQ equality in Israel.
Oded Frid – Board member at the LGBTQ National task force. former CEO of the organization
Ortal Hacshur – Co-Founder of Rainbow Tour.

הטיארה בר – הורות אלטרנטיבית – טרנס, דראג ומה שביניהם

לילך זוננשיין – ממקימות ״דייקס און בייקס״, אקטיביסטית ואמא ל- 2 בהורות משותפת עם גיל נווה, גלינה פור דה ברה, מלכת הדראג, מפיקת ליין הדראג ״הוורק״, ומנהלת תחרות הדראג של ישראל.
דניאל מריומה מרום – יזם תרבות, די ג׳יי ומפיק אירועים בהתמחות להט״ב. אב ובזוגיות עם יונתן מרטון מרום, פעיל בקהילה הטרנסג׳נדרית להשוואת זכויות הורות להט״ב.

הטיארה, יהודה הלוי 49


גאווה על הבר | יום שלישי, 29 במאי 2018 | בשעה 20:00

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן