fbpx

די ג’יי טרנסג’נדר נורה למוות מחוץ למועדון בסן פרנסיסקו

אנטוני טורס, הידוע בכינוי באבלס, נורה למוות בשבת לפנות בוקר מחוץ למועדון בעיר. חבריו יצרו אנדרטת זכרון מאולתרת במקום הרצח והתקבצו כדי לרקוד ולשיר. טורס הוא מקרה הרצח ה-18 של טרנסג'נדרים בארה"ב מאז תחילת השנה
Anthony_Torres

ביום שבת לפנות בוקר ירה אלמוני באנטוני טורס, די ג’יי ואקטיביסט טרנסג’נדר, מחוץ למועדון בשכונת טנדרלוין בסן-פרנסיסקו.

עדי ראייה דיווחו כי טורס, הידוע בכינוי באבלס, יצא מהמועדון בסביבות השעה 02:50. היורה, שיצא מאותו מועדון ממנו יצא טורס, נכנס עימו לויכוח ואז ירה בו וברח מהמקום. השוטרים שהגיעו למקום מצאו את טורס כשהוא סובל מפציעת ירי אחת. הוא הובהל על ידי פרמדיקים לבית החולים שם נקבע מותו.

למרות שישנם מספר עדי ראייה שראו את הירי, המשטרה מצידה לא סיפקה תאור של החשוד או כל מידע אחר על החשוד או על מניעים אפשריים לירי, והיא אף לא הודיעה כי היא חוקרת את הירי כפשע שנאה.

“זו בושה וחרפה”, אמר ג’ים ריילי, עורך דינו של טורס וידיד קרוב, “מדובר בפשע שנאה, וזה לא מתקבל על הדעת”.

אנדרטה מאולתרת לזכרו של טורס צצה ביום ראשון בצומת שבו אירע הירי, ומשמרות זכרון נערכו מאוחר יותר בערב. עם השקיעה, חבריו של טורס שפקדו את המקום, החלו לשיר את השירים האהובים עליו ולרקוד.

טורס היה מוכר בקהילה המקומית כאקטיביסט ויוצר. הוא היה נוהג להשמיע מוזיקה ברחוב לעוברים והשבים, ולחלק צמר גפן מתוק וגביעי גלידה לתושבי השכונה. חבריו סיפרו כי הם תכננו מסיבת פרידה לטורס, שאמורה הייתה להערך בעוד כמה ימים, לכבוד עזיבתו את סן פרנסיסקו לברלין.

“באבלס אהב מוסיקת האוס, באבלס אהב לרקוד, באבלס אהב ליצור אמנות, באבלס אהב את כל סוגי האנשים”, סיפרה חברתו של  טורס, שרלוט קאופמן, “הוא חי בטנדרלוין, והאנשים בטנדרלוין הכירו אותו היטב”.

הרצח של טורס מהווה את המשכה של מגמה מסוכנת של אלימות נגד להט”בים במדינה, לאחר שבאוגוסט האחרון נרצח בארצות הברית האדם הטרנסג’נדר ה-17 במספר מאז תחילת השנה.

דו”ח של הקואליציה הלאומית לתוכניות נגד אלימות (NCAVP) שפורסם בחודש שעבר, קובע כי מתחילת השנה ועד סוף חודש יולי 2017 נרשמו 33 מקרים רצח של להט”בים בארצות הברית, יותר מסך מקרי הרצח של להט”בים שבוצעו בארה”ב בכל שנת 2016, שעמד על 28 קרבנות למקרי רצח בודדים (להוציא את 49 קרבנות הירי במועדון הפולס באורלנדו).

עוד בנושא:  עשתה היסטוריה: שילה ויינברג היא חברת המועצה הטרנסית הראשונה בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן