fbpx

גרסת הדואט לאירוויזיון – כשמרימי פגש את אלזה

מש-אפ אירוויזיון נוסף של די ג’יי מאיה יעקובסון מפגיש את קובי מרימי עם כוכבת 'לשבור את הקרח' לדואט מקפיא. התוצאה: let it go home
מרימיפרוזןמאשאפ

השיר הישראלי לאירוויזיון של הזמר קובי מרימי תוכנן אולי להזכיר לנו את רפסודיה בוהמיינית של קווין, אבל לרוב המאזינים הוא מזכיר בשמיעה ראשונה דווקא את השירים הגדולים של סרטי דיסני.

גם די ג’יי מאיה יעקובסון קלטה את אווירת הפנטזיה של השיר, והבינה מיד את הפוטנציאל הגלום בשיר, או יותר נכון את מה שחסר בו – נוכחות נשית חזקה.

כך נולדה גרסת הדואט let It Go Home, של זוכה הכוכב הבא קובי מרימי וכוכבת לשבור את הקרח אלזה מארנדל.

מאיה, למה דווקא עם Let It Go?
האווירה של השיר, הנעימה שהתנגנה כאשר האזנתי בפעם הראשונה, הפסנתר, כל זה זרק אותי מיידית ל- Let It Go. זה מתקיים אוטומטית בראש מבלי להשקיע מחשבה.

מה את חושבת על השיר של קובי?
זה שיר וביצוע שונה בנוף ובכך זוכה בייחודיות שלו, אך הבעיה המרכזית שלי איתו היא מבנה השיר. הייתי מאד רוצה איזה “חיתוך” מפתיע, תפנית מוזיקלית מרעננת, ופחות חזרתיות. קובי מאד מיוחד ומוכשר בעיניי.

בשנה שעברה יצרה יעקובסון מש אפ לשיר טוי של נטע ברזילי וחיברה אותו עם הבקסטריט בויז. גם אז ביקשנו ממנה לנחש את סיכוי הזכיה של השיר, ומאיה הימרה על המקומות השני או השלישי.

והשנה, יש סיכוי?
חסר לי ניסיון מעמיק בז’אנר האירוויזיוני. להערכתי השיר יקבל הוקרה בעיקר בשל הביצוע המיוחד של קובי, אבל לצערי ככל הנראה לא יזכה למקום מספיק גבוה.

להורדת המש-אפ | מאיה יעקובסון ב-WDG Sound

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן