fbpx

גם השנה – מלון NYX של רשת פתאל הוא המלון הרשמי של אירועי שבוע הגאווה

במהלך שבוע הגאווה יארח מלון NYX מרשת מלונות פתאל את מסיבת הדראג של פסטיבל הקולנוע הגאה, מסיבת פתיחת הגאווה של ליין ה PAG ומופע של האופרה הישראלית המוקדש לדיוות הגדולות
מלון NYX מואר בצבעי הגאווה. צילום- פתאל

מלון NYX תל-אביב, מלון חיי הלילה של העיר ת”א, ואחד מבין ארבעת המלונות של המותג NYX מרשת מלונות ‘פתאל’, בישראל ובאירופה, נבחר בפעם השנייה ברציפות למלון הגאה הרשמי של אירועי שבוע הגאווה על ידי עיריית ת”א- יפו, וישמש את תיירי החוץ והפנים המשתתפים באירועים.

המלון, אשר מזוהה בתור “המלון הגאה הראשון בישראל”, יואר כולו בצבעי דגל הקהילה הגאה מה- 1.6 ועד ה- 9.6, עם סיום אירועי שבוע הגאווה בעיר.

במסגרת שבוע הגאווה יארח המלון מספר אירועים רשמיים בשיתוף עיריית תל אביב- יפו, ביניהם מסיבת העיתונאים הזרים אשר יגיעו מכל העולם להתארח בישראל. בנוסף, ארבעה ימים לפני המצעד הגדול יתקיים מופע מחווה ייחודי מטעם אגודת הלהט”ב בשיתוף האופרה הישראלית אשר יתקיים בפיאצת המלון בתאריך 4.6.18 ויכלול עיבודים מיוחדים לשירי הדיוות הגדולות. עם סיום המופע תחל מסיבת ריקודים עד אור הבוקר. המופע והמסיבה יהיו פתוחים לקהל הרחב.

שיתוף פעולה נוסף שנרקם לרגל שבוע הגאווה בעיר הוא הגעתו של פסטיבל הקולנוע הגאה למלון NYX תל אביב, במסגרתו ייערכו מגוון אירועים מרכזיים של הפסטיבל במלון. ב- 2 ביוני תתקיים במלון מסיבה בהשתתפות מלכות דראג בינלאומיות אורחות פסטיבל הקולנוע הגאה.   ב-7 ביוני, ערב מצעד הגאווה, תערך הקרנה חגיגית של פרקים חדשים מהעונה החדשה של “רופול דראג רייס” בהשתתפות מפיק התכנית מרק פוטמן.

במסגרת אירועי הגאווה במלון ובעקבות ההצלחה מהשנה שעברה NYX תל אביב חבר בשנית לליין המסיבות הבינלאומי, ‘פאג’, לליין משותף, תחת השם- Pag x NYX- Family, מסיבת הפתיחה הרשמית לסופ”ש הגאווה תתקיים במלון בתאריך ה- 6.6.18. בנוסף, תוביל המשאית הרשמית של ה’פאג’ ומלון NYX תל אביב את מצעד הגאווה המרכזי שייערך ב- 8.6.18 בעיר, ובערב המצעד יארח ליין ה’פאג’ את NYX תל אביב במסיבה המרכזית במועדון ‘האלפאבית’ בתל אביב.

“מלון NYX תל אביב נרגש לקחת חלק זו השנה השנייה באירועי שבוע הגאווה של העיר וגאה בהכתרתו כמלון הרשמי של האירועים על ידי עיריית ת”א יפו”, אמרה רווית רביב, מנכ”לית NYX תל אביב, “לאור הצלחת אירועי ‘שבוע הגאווה’ שהתקיימו במלון בשנה שעברה, החלטנו השנה להגביר את הפעילות ולייצר תכנים מגוונים נוספים שמותאמים לקהילה הגאה אשר יספקו לאורחינו חווית אירוח ייחודית, כזו שתשאיר טעם של עוד”.

מותג NYX הינו מותג הלייף סטייל של רשת מלונות פתאל, המציע חוויה אורבנית ייחודית ומהווה מגנט עבור תיירים ומקומיים הרוצים לחוות תרבות מקומית ואמנות עכשווית. המותג פועל באירופה בפראג ומילאנו, ובימים אלה נפתח מלון נוסף של המותג במדריד ובהמשך השנה ייפתח מלון במינכן. מלונות נוספים של המותג באירופה צפויים להיפתח במהלך 2019. בישראל המותג פועל בעיר תל אביב ובקרוב עתיד להיפתח בעיר הרצליה. ב-2021 עתיד להיפתח NYX ירושלים.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן