fbpx

גיי פרנדלי – האם זו האפליקציה שתוציא אותנו מהאפליקציות?

אפליקציית ההיכרויות הישראלית החדשה GAYFRIENDLY מבקשת להפוך לפלטפורמת ההיכרויות של הגברים הגאים בישראל. האפליקציה מגדירה את עצמה כאפליקציית היכרויות למציאת זוגיות, וכדי להצדיק את התואר היא מציעה כמה פיצ’רים מעניינים שמובילים לכיוון הזה
gayfriendly

מאז שנגיף הקורונה הכריח אותנו להסתגר בבתים ובתוך עצמנו, הולכים ומצטמצמים המקומות בהם ניתן להכיר אנשים למטרות זוגיות. המסיבות בוטלו, הבארים נסגרו וכל הפעילויות החברתיות מתבצעות בזום.

התקופה הזו גורמת לכולנו לבלות יותר זמן באפליקציות ההיכרויות השונות מתוך רצון להכיר אנשים חדשים. אך הפעם החיפוש הוא יותר לכיוון רציני ופחות חד פעמי. גם בגלל מגבלות הריחוק החברתי, וגם בגלל שהתקופה ההזויה הזו מדגישה לנו כמה חשוב לא להיות לבד.

אפליקציית ההיכרויות הישראלית החדשה GAYFRIENDLY מבקשת להפוך לפלטפורמת ההיכרויות של הגברים הגאים בישראל. האפליקציה מגדירה את עצמה כאפליקציית היכרויות למציאת זוגיות, וכדי להצדיק את התואר היא מציעה כמה פיצ’רים מעניינים שמובילים לכיוון הזה.

אז נכנסנו לבדוק.

הרשמה – החלק של ההרשמה היה קל ופשוט. התחברות באמצעות פרופיל גוגל או פייסבוק ואתם בפנים עם כל הפרטים שלכם. סוג הרשמה כזה כבר מבטיח הרבה פחות פרופילים כפולים או מזויפים.

אימות – אימות הפרופילים מתבצע ב-4 שלבים: כתובת אימייל, תמונות, רשתות חברתיות ומספר טלפון. פרופילים מאומתים מופיעים עם אייקון מיוחד ומקבלים עדיפות.

רושם ראשוני – במבט ראשוני על עמוד חיפוש הפרופילים רואים יותר פרצופים מאשר שרירי חזה ובטן, וזה כבר שינוי מרענן. את הצלליות השחורות והריבועים האדומים שאנחנו מכירים מאפליקציות דומות, מחליפות דמויות אוואטר צבעוניות המגיעות בשל צבעים וצורות. באפליקציה יש מגוון רחב של אוואטרים מקוריים, שמייצגים דמויות גאות שונות, שבעזרתם אפשר לבחור את האוואטר המייצג אותך ולהישאר אנונימי.

בנוסף לתמונות, ניתן להעלות לפרופיל גם סרטוני היכרות קצרים המאפשרים לכם לשמוע את האדם איתו אתם מתכתבים ולערב חוש נוסף לתהליך ההיכרות.

חיפושים – ההיכרות מבוססת המיקום היא פתרון מצוין למפגשים מזדמנים, אבל אם נכנסתם לאפליקציה במטרה למצוא זוגיות, תסכימו איתנו שיש דברים חשובים יותר שאנחנו רוצים למצוא אצל הפרטנר מלבד העובדה שהוא קרוב. החיפוש באפלקציה מאפשר סינונים שעד היום לא העלנו על דעתנו – כמו למשל למצוא בן זוג צמחוני שאוהב חתולים ויש לו תואר. החיפוש המתקדם פעיל כרגע רק באתר, אך בקרוב יופעל גם באפליקציה.

פיצ’ר נוסף הוא הצ’אט בוט בשם אנטוני, המאפשר לכם למצוא התאמות גם בפייסבוק מסנג’ר. פשוט ענו על כמה שאלות והצ’אט בוט ציג לכם התאמות רלוונטיות בתוך פייסבוק מסנג’ר. כדי שלוח להם הודעה תצטרכו להוריד את האפליקציה.

תשומת לב – אם אתם מהטיפוסים שאוהבים לקבל הרבה הודעות, האפליקציה מאפשרת לכם להבליט את הפרופיל שלכם בתוצאות החיפוש. באמצעות מטבעות אותם ניתן לרכוש באפליקציה, תוכלו להדגיש את הפרופיל שלכם או להקפיץ אותו למעלה בעמוד החיפוש.

סקרים – פיצ’ר הסקרים מאפשר דרך נוספת להכיר אנשים שחושבים כמוכם (או שחושבים ההפך מכם). אזור הסקרים באפליקציה תוכלו לענות על שרות סקרים בנושאים שונים, החל מסקרים רציניים על יחסים, זוגיות ודימוי גוף ועד לסרטים אהובים. התשובות שלכם יופיעו בפרופיל ויאפשרו לכם למצוא אנשים עם דעות דומות לשלכם, ולבדוק את התשובות של הפרופיל שהתעניינתם בו.

כמות – יחסית לאפליקציה חדשה, האפליקציה כבר מכילה מספר לא מבוטל של גברים גאים. ככל הנראה אלו אותם הגברים שנמצאים גם באפליקציות האחרות, אבל האופי הסולידי יותר של האפליקציה מוביל אותנו לחיפוש מסוג אחר, שמכוון יותר לזוגיות מאשר למשהו חד פעמי.

המחיר – ההורדה של אפליקציית גיי פרינדלי היא בחינם, תוכלו להקים את הפרופיל שלכם ולהעלות תמונות, לצפות בפרופילים של אחרים ולשלוח להם משפטי פתיחה ולענות על הסקרים. אך כדי להתכתב עם הפרופילים האחרים יהיה עליכם לרכוש מנוי. עם רכישת המנוי תפתח לכם האפשרות להתכתב ללא הגבלה. בנוסף ישנה אופציה לרכוש מטבעות, באמצעותם אפשר להקפיץ פרופיל בתוצאות חיפוש, להדגיש את הפרופיל שלך ולשלוח מתנות וירטואליות.

תשלום על אפליקציית היכרויות הוא אינו חדש, אך עדין קצת קשה לעיכול עבור הקהל הגאה. אבל אם ניקח בחשבון שזו האפליקציה שבעזרתה אולי נמצא זוגיות ולא נצטרך יותר אפליקציות, אז יתכן שמדובר בהשקעה משתלמת.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד | לאייפון

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן