fbpx

גאים. קצרים. ישראלים

עמנואלברביבאי

בכל יום קצר חדש של יוצר ישראלי חדש, מתוך תחרות הסרטים הישראלים הקצרים של פסטיבל הקולנוע הגאה. והיום: ‘בריכת שחייה’ של עמנואל ברביבאי


הכירו את: עמנואל ברביבאי | שם הסרט: בריכת שחייה
מוקרן ב: יום ראשון, 5.6.16 18:00

 

קצת עליי: בן 26, בשנה ד’ ללימודי קולנוע באוניברסיטת תל אביב. כרגע בתהליכי עריכה של סרט אימה קצר שנעשה במסגרת פרוייקט בהנחיית דני לרנר (ימים קפואים, קירות).

עמנואלברביבאי
עמנואל ברביבאי | צילום: גילי פורת

קצת על הסרט שלי: זה תרגיל קצר שעשיתי בשנה שעברה. זה סיפור על מיניות ועל סיטואציה שהייתה יכולה  להתקיים רק בבריכת שחייה. מהרגעים הראשונים ביותר של המיניות שלי. זה מבוסס על זיכרון ילדות מעורפל שיש לי. ניסיתי להבין מה הגורמים שיצרו את התחושה המיוחדת הזו. מקווה שהצלחתי.

היוצרים שהכי השפיעו עליי: אני מאוד אוהב סרטי מתח, פולאנסקי הוא גאון בשבילי. יש בו משהו מאוד אפל, “הדייר” זה סרט שמאוד השפיע עליי ותמיד מלווה אותי. וגם הבמאי הצרפתי, פרנסואה אוזון, במאי שהסרטים שלו פחות מעניינים בשנים האחרונות. אבל הוא במאי שאני מאוד מעריך, הוא מאוד חופשי בסרטים שלו, כמו זיקית, הוא תמיד עושה משהו אחר ויש לו הרבה אומץ.

למה להציג בפסטיבל קולנוע גאה: קולנוע אפשר לי לגלות עולמות שבשבילי היו אסורים. סרטים להט”בים מאוד הקלו עליי את היציאה מהארון. עזרו לי להיחשף מבלי לחשוף את עצמי. הפסטיבל הוא מרכז לתרבות להט”בית, כמו סלון הדחויים, כל מה שלא בנורמה מבורך בפסטיבל. מאוד חשוב לתת לקולות האלה מקום.

סרט מומלץ מהפסטיבל: אני ממליץ על הסרט של מיכל חג’ג’, “חינה”, סרט שהייתי חלק ממנו, ואני מאוד אוהב את הסיפור שלו, ומאוד נרגש לראותו על מסך גדול. ועוד סרט בשם “הארדקור”,של במאי בשם משה רוזנטל. במאי שהכרתי את סרטיו רק לאחרונה ואני מאוד אוהב. הוא אמיץ. לא ראיתי את הסרט אבל אני מאוד סקרן לראות.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן