fbpx

גאים. קצרים. ישראלים

שירי עמית

בכל יום קצר חדש של יוצר ישראלי חדש, מתוך תחרות הסרטים הישראלים הקצרים של פסטיבל הקולנוע הגאה. והיום: ‘סירנות’ של שירי עמית


הכירו את: שירי עמית | שם הסרט: סירנות
מוקרן ב: יום שלישי, 31.5.16 18:00

 

קצת עליי: בת 32, נשואה +1, גרה בתל אביב, סטרייטית שאוהבת את הקהילה ומחוברת אליה בדם (אח הומו:), במאית ושחקנית. בוגרת תואר שני בקולנוע מאוניברסיטת תל אביב ובעלת ‘הבית של שירי ויוני’ – בית לעבודת הגוף ונפש.

שירי עמית

קצת על הסרט שלי: הסרט הקצר שלי סירנות הוא סרט הגמר שלי. הוא צולם במושב ילדותי בכנרת ומספר את סיפורן של שתי חברות ילדות, נשים שכולות, שמפגש מקרי בינהן ערב יום הזכרון מציף את מטעני העבר ועוזר להן להמשיך הלאה בחייהן. מרתק אותי להתעסק בגיבורים שצריכים להפרד מהזהות הקודמת שלהם כדי לגלות מחדש את החיים וזה גם הנושא של הפי’צר שאני כותבת בימים אלו ומציגה באירוע הפיצ’ינג בפסטיבל.

היוצרים שהכי השפיעו עליי: למודובר בגישה הטרגית קומית שלו לחיים, באסטיתיקה המוקפדת ובעיסוק שלו בזהות ומגדר. שרה פולי שהיא גם במאית וגם שחקנית באומץ שלה ובבחירות שלה איך לספר סיפור. אבל בעיקר משפיעים עלי יוצרים מתחומים אחרים מחול, צילום ושירה, ובני אדם – הם ההשראה האמיתית.

למה להציג בפסטיבל קולנוע גאה: כי הקהילה הגאה נותנת לי השראה ואני רוצה להעניק לה בחזרה. כי לקולנוע יש השפעה על התודעה וייצוגים שונים של הקהילה על המסך הגדול הם דרך להכיל את מה ששונה ממני ובכל זאת אני מזדהה איתו כל כך.

סרט מומלץ מהפסטיבל: עדיין לא ראיתי אבל אני מתכוונת ללכת לצפות ב’מי יאהב אותי עכשיו’ של ברק ותומר הימן. אוהבת מאד את היצירה התיעודית שלהם.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. דרור הגב

    שלום איפה אני יכול את הסרט סירנות שאותו שירי עמית כתבה ומאיה שואף שיחקה בו ? אני מת לראות את הסרט הזה אשמח אם תגידו לי בברכה.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן