fbpx

גאים בכולנו – תא גאה חדש במפלגת כולנו

ח"כ בן ארי הודיעה על הקמתו של תא גאה חדש במפלגת כולנו. "לקדם תוכניות קיימות ואף חדשות עבור הקהילה הגאה"
מירבבןארי
מירב בן ארי |  BAswim | CC BY 4.0

חברת הכנסת מירב בן ארי הודיעה אתמול על הקמתו של תא גאה במפלגת כולנו בה היא חברה.

את התא תנהל עמית צוק, אשה טרנסקסואלית, פעילה למען הקהילה וממייסדות עמותת גאווה ישראלית.

“החלטתי להקים תא גאה בכולנו – גאים בכולנו”, כתבה ח”כ בן-ארי, “תא עבור פעילים ופעילות שיקחו חלק בעשייה החשובה ויעזרו לי לקדם תוכניות קיימות ואף חדשות עבור הקהילה הגאה”.

באמצעות הקמת התא הגאה מבקשת בן-ארי לייצר מסגרת פורמלית לפעילותה עבור הקהילה הגאה.

“מיום כניסתי לכנסת לקחתי על עצמי לקדם את האוכלוסייה הגאה בארץ”, הסבירה ח”כ בן ארי, “אני עושה זאת מתוך ראייה חברתית אמיתית, מתוך רצון לעזור ולסייע אבל בעיקר כי אני אוהבת ומכבדת את חברי הקהילה הגאה. לשמחתי, יו”ר המפלגה שלי שר האוצר משה כחלון תומך בי לאורך כל הדרך ומעבר לסיוע הכלכלי המיוחד הוא בהחלט מבין את חשיבות התמיכה בקהילה”.

בניסיון להדוף את הביקורת לגבי ישיבתה של מפלגת כולנו בקואליציה להט”בפובית, המפילה פעם אחר פעם חוקים לטובת הקהילה הגאה, מונה ח”כ בן ארי את ההישגים שהצליחה להשיג גם ללא חקיקה.

“אין ספק כי ההישג הגדול שלנו הוא להעביר 11 מיליון ש”ח לבסיס התקציב עבור תקציבים ייחודים לקהילה הגאה, אבל לא רק… לראשונה הועבר כסף למשרד החינוך עבור תקנה מיוחדת לפעילות של הקהילה בתוך בתי הספר. ארגונים רבים יוכלו להעביר הרצאות לתלמידים בנושאים הקשורים לקהילה ויקבלו על כך כסף מהמשרד. בנוסף הוקמו תאים גאים באוניברסיטאות ובמכללות בארץ בתקציב ייחודי של המל”ג. בימים אלו אנו מקימים שלטר (קורת גג) בת”א, הוסטל המשך ל”בית דרור” בעיר חולון, תוכנית למניעת אובדנות בקרב הקהילה, דירה נוספת לצעירים מהקהילה הטראנסית בעיר ת”א ועוד, לראשונה בועדה לשינוי מין ישנם עובדים בשכר ולא רק בהתנדבות כמו שהיה במשך שנים”.

התא הגאה בכולנו מצטרף לתאים הגאים במפלגות הליכוד, העבודה, יש עתיד ומרצ, ומהווה תוספת משמעותית לקשר היומיומי בין הקהילה לבין נבחרי הציבור.

עוד בנושא:  נערה בת 18 נורתה למוות בגליל על רקע נטייתה המינית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן