fbpx

בריונות בעיצומה של חתונה גאה – בקבוק זכוכית נזרק לעבר החופה ופצע את אחד האורחים

כוס ובקבוק זכוכית נזרקו מאחד המלונות הסמוכים לכיוון הקהל שהתכנס לחגוג את חתונתם של רועי והדר ופצעו את אחד האורחים. לאחר ההלם הראשוני המשיך הטקס כמתוכנן | "התעקשנו לסיים את הטקס בחוץ, לא לברוח ולא להתחבא"
רועיוהדר
צילום: לימור שורק

טקס החופה של הזוג רועי והדר שנערך היום (ו’) בשעות הצהרים על החוף בנתניה, נקטע באלימות לאחר שכוס ובקבוק זכוכית הושלכו לעבר החופה מחלון אחד המלונות הסמוכים.

רגע לפני שבירת הכוס המסורתית הושלכה כוס זכוכית מאחד מחדרי המלון שבקומה השמינית אל עבר הקהל שעמד וצפה בטקס החופה של רועי והדר, אותו ניהלה זהורית שורק, לסבית דתיה מקימת המטה הגאה של יש עתיד ומחתנת זוגות גאים (כן ירבו). שניות לאחר מכן, בעוד הקהל הקהל צועק ומחפש מחסה, הושלך מאותו החלון בקבוק בירה שהתנפץ ופצע את אחד האורחים.

בני הזוג ההמומים התבקשו על ידי צלם הארוע להכנס אל תוך האולם ולסיים שם את הטקס, אך בעצתה של זהורית סרבו להכנע לאלימות וסיימו את הטקס בחוץ.

“התעקשתי לסיים את הטקס כמתוכנן תחת החופה, כפי שראוי וכפי שמגיע לבני הזוג”, אמרה זהורית שורק, “הסברתי לאורחים שאנחנו נסיים את הטקס כמתוכנן ורועי והדר ישברו את הכוס תחת החופה עם התפאורה המתאימה בדיוק כמו שמגיע להם. אנחנו לא נברח ולא נתחבא”.

רועי והדר שברו את הכוסות תחת החופה לקול מחיאות הכפיים וקריאות הצהלה של האורחים.

צילום: לימור שורק

שורק סיפרה כי בתום הטקס בני הזוג ניגשו אליה והודו לה על ההחלטה שקיבלה. “הם אמרו לי ‘תודה רבה שהתעקשת להשאיר אותנו תחת החופה ולא הברחת אותנו פנימה. זה בדיוק מה שרצינו’. לפני שבירת הכוס הם היו צריכים לדבר על זה שבישראל 2018 עדיין אין שוויון בפני החוק לקהילה הגאה ושחלום הקמת המשפחה, שהוא זכות קיומית בסיסית, אינו יכול להתגשם במדיניות הקיימת. בשבירת הכוס רצינו לסמל את התקווה לניפוץ האפליה אין ואז פתאום שמענו את הזכוכית שנזרקה לעברנו מתנפצת וזה היה מפחיד”.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

5 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    מזל טוב שיהיו לכם רק דברים טובים וטוב שהמשכתם

  2. ח הגב

    מזל טוב…!!! תנו בראש.
    מעניין מה המוצא של הורי הערסים הארורים שעשו את זה.
    מעניין אבל אם הוא פינגווין או סתם דתי.

    • אלון הגב

      אני גר מול המלון הזה, אין פינגווינים או דוסים אצלנו (יקר בשבילם ואין הרבה מקומות תפילה ליד הבית). זה יכול להיות או ישראלי אידיוט וחשוך או צרפתי…..זה מה שיש אצלנו.

  3. פרננדו הגב

    מזל טוב!
    רק אושר ודברים טובים!

  4. עמיקם הגב

    מזל טוב קודם!! כל הכבוד שלא התקפלתם והטקס המשיך כרגיל בחוץ!! מצטרף לאור באיחולים שהעבריין או עבריינים יתפסו ושישלמו על החתונה!! אמן!!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן