fbpx

בעקבות דברי לוינשטיין: עצומה לסגירת המכינה בעלי

בעקבות דבריו החריפים של לוינשטיין והתמיכה לה זכה מהמכינה, יזמו חברי החזית הגאה קריאה לשר הבטחון אביגדור ליברמן לסגור את מכינת עלי | "די להסתה, די לשוביניזם. די לפס הייצור של אזרחים הומופוביים"
לוינשטין

הרב יגאל לוינשטיין, מספר 2 במכינה הקדם צבאית “בני דוד” שבעלי, חזר השבוע להתעסק בקהילת הלהט”ב – אחרי נאום הסוטים, קרא השבוע לוינשטיין “למגר את ההומוסקסואליות כמו שמיגרו מגפות”.

כפי שפורסם ביום חמישי בערב בחדשות 10, בסדרת שיעורים שהעביר לאחרונה לתלמידי המכינה התבטא הרב יגאל לוינשטיין בחריפות נגד להט”בים. “לקחו טרגדיה של גברים וטרגדיה של נשים בנטיות שלהן והופכים את זה לאידיאולוגיה. אין קשר בין העיוות המיני הזה או המום המיני הזה או בטרגדיה המינית הזאת לשאר האישיות”.

עוד הציע לוינשטיין בדבריו פתרון לבעיית הלהט”בים: “אתם זוכרים שפעם היה מושג כזה איידס וכל העולם הרפואי הסתייע עליו והצליח להדביר. או כל בעיה אחרת, בעיות מדבירים, את המומים אפשר להדביר היום. אני משוכנע שביום שלא תהיה הסכמה שזה נורמלי הדבר הזה, אנחנו נציל את כל החברה האנושית והמדע הפיזיולוגי והמדע הפסיכולוגי לא תהיה שום בעיה לטפל בבעיה הזאת, רק צריך להגדיר שזו בעיה”.

בניגוד לפעמים קודמות, בהן ניסו מנהלי המכינה להסוות את הסכמתם עם הדברים, הפעם בחרו במכינה לתקוף את התקשורת על פרסום הדברים, ולתמוך תמיכה מלאה ברב ובתוכן דבריו.

“לצערנו הרב, לאחרונה התפתחה לה פרקטיקה של תלישת משפטים מניפולטיבית מתוך שיעורים שנאמרו בין כותלי בית המדרש והפיכתם לאייטם חדשותי, נטול הקשר ורקע מתאים. הדברים מגיעים לכדי השחרת פנינו ועיוות דמותנו”, מסרו מהמכינה, “השיעור המדובר נאמר באופן מכבד ולא פוגעני והוא נובע מהכרת העובדות במציאות, מתוך נסיון של סיוע ועזרה לתלמידים שפנו הסתייעו בנו וזכו להקים בית נאמן בישראל. הדברים שצוטטו מבטאים דעה לגיטימית המבקשת לזעוק את חובתה של האנושות- אנשי מדע ומקצוע, רבנים והורים, להתגייס לטובת בעלי נטיות הפוכות המבקשים להשתחרר מנטייתם בדומה לבעיות אחרות שטופלו בעבר. הנסיון מוכיח שבפעמים רבות ניתן לעזור לבעלי נטיות הפוכות לחזור להיות אנשים רגילים ע״י שיטות טיפול פסיכולוגיות עדינות ורגישות”.

תלונה במשטרה בגין הסתה

בעקבות הדברים יזמו חברי “החזית הגאה” עצומה הקוראת לסגירת המכינה בעלי, אותה הם מבקשים להעביר לשר הבטחון ביום זכויות הקהילה הגאה בכנסת שיתקיים ביום שלישי הקרוב.

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

“הגיע הזמן להגיד די למכינה, די לפס הייצור של אזרחים הומופוביים, די להסתה, די להומופוביה, די לשוביניזם”, נכתב בעצומה, “לא יתכן שבכל שנה הרב יגאל לוינשטיין ימשיך לנאום ולחנך לשנאה. הדבירו את ההסתה ! הדבירו את ההומופוביה ! הדבירו את השוביניזם!”.

במקביל, הודיעה עמותת ישראל חופשית כי תגיש ביום ראשון בבוקר תלונה במשטרה נגד הרב לוינשטיין בגין הסתה, ופנתה לשר הבטחון בקריאה לסגור את המכינה.

“מסתבר שמדובר בקן צרעות של מסיתים לרצח”, נכתב בעמוד הפייסבוק של ישראל חופשית, “אם ראשי מכינת עלי ובראשם הרב לוינשטיין (שזכור לנו מנאום הסוטים) מאיימים על קבוצות בחברה הישראלית ברמה שלא היתה מביישת את ראשי החמאס ומחבלי דעא”שׁ – ככה בדיוק צריך להתייחס אליהם. על מדינת ישראל להפסיק לאלתר את מימון הישיבה ולהרחיק את הרב לווינשטיין מהשפעה על בני נוער. ביום ראשון בבוקר נגיש תלונה במשטרה נגד הרב לוינשטיין בגין הסתה לרצח. מידיו של לוינשטיין נוטף דם של נוער להט”בי שחשוף לאלימות בגלל מילותיו של הרב לויינשטין וחבריו. מילים הורגות כבוד ״הרב״, אבל לפעמים מילים גם מכניסות לכלא, או פשוט מסלקות ממקום העבודה”.

“הגיע הזמן ששר החינוך בנט ושר הבטחון יסבירו מדוע הם מתקצבים מכינה צבאית מלמדת את תלמדיה ערכים המנוגדים לאלה של צהל ושל מדינת ישראל”, אמר עו”ד יאיר נהוראי, היועץ המשפטי של הפורום החילוני, “מכינה שמלמדת שנשים נחותות, ושחברי קהילת הלהט”ב חולה. מכינה שראשה מסביר לתלמידיו שהם קדושים ושאלה שמבקרים אותם הם בלעם הרשע”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן