fbpx

בואו לראות מי פעל למעננו בכנסת היוצאת ולפגוש את מי שרוצה לייצג אותנו בכנסת הבאה

במוצאי שבת תשיק החזית הגאה את "המדד הגאה", המדרג את הח"כים שפעלו למען הקהילה בכנסת היוצאת. בארוע, המשותף לחזית הגאה, הסקייליין, האגודה למען הלהט"ב ואתר וודג', יוצג המדד וייערך מינגלינג בו יוכלו המבלים לפגוש את המועמדים הלהט"בים מהמפלגות השונות
הצעות חוק כנסת

ההכרזה על הקדמת הבחירות הגיעה בתקופה בה הקהילה הגאה נמצאת בנקודת מפנה – מקהילה שמחכה לשינוי אל קהילה שמתכננת להביא את השינוי בעצמה.

מחאת השוויון וההתעוררות הפוליטית של חברי הקהילה מובילים לעוד ועוד יוזמות שמטרתן לדאוג שבקרב מקבלי ההחלטות ישבו נציגים שלנו. זה התחיל עם הבחירות המוניציפליות שבסיומן נכנסו 13 מועמדים ומועמדות להט”בים למועצות השונות, ועכשיו הגיע תורה של הכנסת.

ליין מסיבות הסקייליין, המפגיש מידי שבת קהל בוגר מהקהילה ומחוצה לה, בשיתוף עם החזית הגאה, הפועלת לקידום המעורבות הפוליטית בקהילה הגאה, האגודה למען הלהט”ב ואתר וודג’, יקיימו ערב מיוחד שיוקדש לבחירות 2019 ולמעורבות הקהילה בהן.

הערב יתקיים במוצאי שבת, ה-2 בפברואר, על גג מלון הלייטהאוס מרשת בראון, המארח את מסיבות הסקיילייין.

במסגרת הארוע תשיק “החזית הגאה” את “המדד הגאה” – פרויקט הדגל של החזית לקראת בחירות 2019. המדד הגאה הוא מדד ראשון מסוגו המדרג את חברי הכנסת לפי פועלם בתחומים הנוגעים לסוגיות להט”ביות בכנסת ה-20. המדד בחן עשרות הצעות חוק, הצבעות, הצעות לסדר יום, שאילתות ומעורבות בועדות ובשדולה למען הקהילה הגאה, במטרה להעניק לנו, הקהילה הגאה ותומכיה, תמונה שקופה ומדויקת של פעילות חברי הכנסת ה-20 והמפלגות עבור הקהילה הגאה בישראל.

בואו לשוחח עם המועמדים הלהט”בים

בנוסף להשקת המדד הגאה, יגיעו אל הארוע מועמדים ומועמדות מהמפלגות השונות מכל קצוות הקשת הפוליטית, במטרה לפגוש את חברי וחברות הקהילה ולשוחח עימם על הנושאים הפוליטיים העומדים על הפרק באווירה חברית ולא מחייבת.

“ערבי המינגלינג שלנו מאפשרים לפטפט ולהתעדכן ובו בזמן לשתות קוקטייל ולזוז לצלילי המוזיקה”, מסביר רפאל מליין הסקייליין, “עם ההכרזה על מועד הבחירות המתקרב, ולאחר קיץ 2018 שהוציא עשרות אלפי אנשים לרחובות במסגרת המאבק הגאה, היה זה מתבקש לקיים מינגלינג פוליטי שיעורר מחדש את המאבק הגאה ויהיה מעין יריית פתיחה לארועי הבחירות 2019 שבוודאי עוד ידוברו רבות בחודשים הקרובים”.

“החזית הגאה פועלת להגדלת מעגלי המנהיגות, האקטיביזם והמעורבות הפוליטיים בקהילה הגאה בישראל. אנחנו מאמינים ומאמינות שרק כשנהיה מעורבים ופעילות ורק כשנכנס פנימה ונלמד לדבר את השפה – נוכל להביא את השינוי. הבחירות הקרובות מזמנות לנו מבחן היסטורי לקהילה – אם נתאגד ונבחר במי שיפעל למעננו, מימין ומשמאל- ננצח. עלינו לחזק את המנהיגיםות הגאימות ואת כל מי שיוביל את הדגל הגאה בכנסת ובממשלה. אנחנו צריכים וצריכות להתפקד למפלגות, לצאת להצביע ולהיות אקטיביסטים ואקטיביסטיות בזירה הפוליטית- כי שם החיים שלנו מתעצבים. המדד הגאה מאפשר לנו לראות מי פעל למעננו בכנסת היוצאת, וארוע המינגלינג הוא הזדמנות לבוא ולהכיר את כל מי שירצה לייצג את הקול הגאה בכנסת הבאה. כל מי שיניף את הדגל בשמנו. הקול הגאה בבחירות הוא כוח! ועל כולנו לדעת להשתמש בו”.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

ROCK THE VOTE – חשיפת המדד הגאה ומינגלינג פוליטי | מוצ”ש 2.2.19 בשעה 19:00 | לייטהאוס, בן יהודה 1 ת”א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן