fbpx

בואו לעצב את הפוסטר לארועי יום הבנ”ה 2019

חוש"ן, האגודה למען הלהט"ב ומיזם האמנות הגאה ARTiq מכריזים על תחרות לעיצוב הפוסטר הרשמי שילווה את ארועי היום הבינלאומי נגד להט"בפוביה | הפוסטר הזוכה יקבל פרס על סך 1,500 ש"ח ויהיה חלק ממסע הסברה תקשורתי
צבעים
pixabay | cc0

לקראת היום הבינלאומי נגד להט”בופוביה (יום הבנ”ה) שיצויין ב-17.5, חברו יחדיו ארגון חוש”ן, האגודה למען הלהט”ב ומיזם האמנות הגאה ARTiq והכריזו על תחרות לעיצוב הפוסטר הרשמי שילווה את ארועי היום. הפוסטר הזוכה יקבל פרס על סך 1,500 ש”ח ויפורסם באמצעי התקשורת השונים כחלק ממסע הסברה לקידום ההבנ”ה.

יום ההבנ”ה הינו היום הבינלאומי נגד להט”בופוביה, יום שנועד לעלות מודעות בנוגע לזכויות הקהילה הגאה ברחבי העולם, להילחם באפליה ומהווה הזדמנות לנהל דיאלוג עם קובעי המדיניות והחברה האזרחית.

המונח נבחר מתוך תפישה לפיה יש להדגיש את המסר החיובי בעד הבנה, סובלנות ופלורליזם גם כיום, למרות ההתקדמות המשמעותית ביחס של החברה הישראלית אל הקהילה הגאה, אנו עדים לגילויי אלימות ושנאה המופנים כלפי חברי וחברות הקהילה הגאה. יש צורך להילחם בחושך, להגדיל ולפתוח את השיח על ההכרה והסובלנות כלפי הקהילה הגאה בקרב אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית.

אנחנו מבקשות להבהיר את המחיר של חוסר השוויון ולהדגיש כי הבעיות שלנו הן לא בעיות להט”ביות – הן בעיות “ישראליות”. כל אחת ואחד מאתנו הוא חלק מהקהילה הגאה והקהילה הגאה היא חלק ממרקם החיים הישראלי. השנה אנו מבקשות לקרוא להרחבת ההבנ”ה ולהדגיש כי המלחמה נגד פשעי שנאה היא לא רק מלחמתה של הקהילה הגאה, אלא מבטאת את רצון החברה כולה.

עוד בנושא:  דו"ח מצ"ב הלהט"בפוביה הוגש לנשיא - עלייה של כ-54% בכמות המקרים המדווחים

רוצה להשתתף?

כל מה שצריך לעשות זה לעצב פוסטר, בגודל 50*70 בנושא יום ההבנ”ה. תוכן שחייב להופיע בפוסטר: יום ההבנ”ה- למאבק בשנאה כלפי הקהילה הגאה.

אחרי העיצוב, יש להגיש את הפוסטר עד לתאריך 30.4 בפורמט המתאים לדפוס (jpg, png ברזולוצית 300dpi). את הקובץ יש לשלוח למייל artiq.center@gmail.com, ולציין בכותרת המייל: יום ההבנ”ה, ואת שם המגיש/ מגישה. ניתן, אך לא חובה, לצרף דף הסבר על העיצוב.

מייל אישור קבלה יישלח תוך 24 שעות ממועד השליחה. הועדה הבוחרת המורכבת מנציגות של האגודה, חוש”ן, ARTIq ונציג מקצועי נוסף, תבחן את העבודות ותבחר את הפוסטר הזוכה. תשובות תשלחנה למשתתפים והמשתתפות עד לתאריך 19.5.10.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן