fbpx

בואו להכיר – סופ”ש להט”בים חדשים בת”א

המרכז הגאה ת"א יקיים סופ"ש מיוחד ללהט"בים שהגיעו לעיר בשלוש השנים האחרונות, ורוצים להכיר אנשים בסביבה חברתית וקהילתית | "להט"בים רבים מרגישים צורך אמיתי במפגש עם אנשים, לא רק דרך האפליקציות והמסיבות"
תלאביב
pixabay | cc0

הבירה הגאה של ישראל, המציעה חיי חברה, קהילה, תרבות והיכרויות שאין בשום עיר אחרת, מושכת עוד ועוד להט”בים צעירים (21-35), שמגיעים אליה במטרה לפגוש את הקהילה הגאה – להכיר אנשים, לפגוש את בן או בת הזוג במיועדת, להיות שותפים בעשייה הקהילתית ולחיות במרחב חדש ופתוח.

הלהט”בים הצעירים שעוברים לעיר מבקשים לחיות את החיים בורוד – לצאת למסיבות הכי שוות שעכשיו נמצאות ממש ברחוב ליד, להכיר את האנשים הכי יפים באפליקציה שנמצאים מטר ממני, ולהשתתף באירועים הכי משמעותיים שמתרחשים מתחת לאף.

אך החלום של קהילה מגובשת, מכילה ונגישה שנמצאת ממש מתחת לבית מתחלף לעיתים בתחושת בידוד וניכור, ובפועל אנו עדים לתופעה מתרחבת של להט”בים שמגיעים לערים גדולות, בתוכם גם העיר תל אביב, ומעידים על תחושת בדידות גוברת. להט”בים שמגיעים לעיר הגדולה פוגשים את הקהילה באמצעים דיגיטליים ונחשפים למציאות מדומה ברשתות חברתיות.

מתוך קשיים אלו, יקיים המרכז הגאה סופ”ש שכל מטרתו להפגיש את התושבים והתושבות הלהט”בים שהגיעו לעיר בשלוש השנים האחרונות, ולייצר חווית כניסה אחרת לעיר.

“תפיסת העולם החדשה של המרכז הגאה שגובשה במהלך השנתיים האחרונות, מבקשת להקנות לקהילה הגאה בעיר יותר ויותר מאפיינים קהילתיים”, מסביר משה מחלב מהמרכז הגאה, “תפיסה זו גובשה אל מול אחוז עולה של להט”בים המרגישים כי החיים בעיר הגדולה נעשו מלווים בתסכול, קושי מתגבר במציאת מערכות יחסים מתמשכות והצורך האמיתי במפגש עם אנשים – או במילים אחרות – חיים קהילתיים. ללא כל ספק הצורך עלה מהשטח, רבים מחברות וחברי הקהילה בעיר מגיעים בשנה האחרונה לפעילויות המרכז הגאה, לאירועים השונים, להתנדב בפרויקטים ועוד שהמטרה היא ברורה – להכיר אנשים נוספים לא רק דרך האפליקציות והמסיבות”.

למי מיועד הסופ”ש?
ארועי הסופ”ש מיועדים לכל מי שעבר.ה לתל אביב בשלוש שנים האחרונות, ומעוניין.ת להכיר חברי קהילה נוספים מהעיר בסביבה חברתית וקהילתית.

מה הולך להיות שם?
הסופ”ש הקהילתי יתקיים במשך יומיים, ללא לינה, בתאריכים 8-9 לפברואר. במהלך הסופ”ש יכירו המשתתפים להט”בים צעירים במפגש חברתי רחב. בנוסף, יחשפו המשתתפים לפעילות המרכז הגאה וארגוני הקהילה, לקבוצות בתוך הקהילה הגאה ולחיי הלילה, וגם לסוגיות אשר מעסיקות להט”בים רבים בעיר: סמים, יחסי מין, אפליקציות, קליקות סגורות ועוד.

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

איך נרשמים?
ההשתתפות בפעילויות דורשת הרשמה מראש בעמוד ההרשמה של המרכז הגאה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אמיר הגב

    היי
    יוזמה נחמדה אך מדוע מוגבלת לתושבי העיר הטריים בלבד ומדוע רק לצעירים. אני חיי בעיר 9 שנים ואפליקציות are not my thang. מפגשים פיזיים שאינם מועדונים מתודלקי סמים עשויים להתקבל בברכה בקרב רבים. שווה לנסות?

    תודה!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן