fbpx

בגדים לאלו שלא מפחדים ממבטים של סקרנות

חנות הבגדים מאנקי מי בוחרת להגדיר מחדש את גבולות המגדר דרך קולקצית יוניסקס מגוונת של מעצבים פורצי גבולות. "הקהילה הזו יודעת להרעיד את כל מה שנחשב סטרייט בעולם, ואם מישהו טוב בלמחוק הגדרות זה אנחנו"
monkeyme2

הכל התחיל עוד בילדותי, כאשר אימי ז”ל ניסתה להלביש אותי בשמלות מלמלות וחצאיות ורדרדות, וקיבלה בתמורה מטח של צרחות ובכי מהילדה שהרגישה שהיא קצת בת בן.

מהר מאוד אמא שלי ויתרה על חלומה של ילדה עם קוקיות ושמלה לבנה, כי הרי אי אפשר לטפס על עצים ולשחק כדורגל כשאת לבושה כמו בובה. הרצון הפנימי שלי ללבוש בגדים של בנים גבר על הרצון של הוריי להפוך אותי לבת מן המניין, הרגשתי יותר בנוח לפנות לצד של הבנים בחנות למרות המבטים המבולבלים של המוכרות, וכולנו מכירים את המבטים.

כולנו נולדנו שונים. רק החכמים קוראים לעצמם מיוחדים, אז קצת אחרי שגיליתי את המיניות שלי, החלטתי להפוך את השונות שלי לקלף מנצח.

מאנקי מי נולדה מתוך אהבה גדולה בראש קטן ומתולתל של בת בן, שחיפשה קצת סטייל והיגיון בצבעי הנאון של שנות ה 80.

נכון, כל מי שעוסק באופנה אוהב, נושם וחי את זה יום יום. אבל מבט מהיר בקניון העייף הקרוב לביתכם מראה חנויות קופי פייסט מפוצצות בגדים שכולם נראים, מרגישים ומשעממים באותה צורה.

מאנקי מי נולדה בשביל אלו שמשתעממים בקלות אבל יכולים להתרגש מלוק הורס. לאלו שלא מפחדים מקצת מבטים של סקרנות, כי מי לא יסתכל עליך כשכל פריט נבחר בקפידה?

אם את לבושה בבגדים ממחלקת גברים אז כבר את היית מספיק אמיצה בשביל לעבור את מבטי השוק של המוכרת שחיפשה את הג’ינס הזה, במידה הכי קטנה…


הגדרות מגבילות אותנו, סוגרות אותנו, מכבות בנו את מי שאנחנו באמת. עוד ממשאית הירקות הראשונה שעברה הסבה כל חודש יוני לבמה גאה ומגוונת, כבר אז ידענו לפרוץ גבולות, לנפנף בווראייטי שלנו בכל הכוח ואנחנו עושים זאת כל השנה, הקהילה הזו צבעונית
כמו הקשת ויודעת להרעיד את כל מה שנחשב סטרייט בעולם, ואם מישהו טוב בלמחוק הגדרות זה אנחנו.

אופנת רחוב היא אנטומיה של אלפי רגשות מתפרצים שכולם מורכבים ממבט מהיר במראה ואת READY TO GO. ואתה, כשאתה נראה יותר טוב, אתה מרגיש יותר טוב, נכון?

עוד בנושא:  מה הקשר בולבול על חולצה?

המחסום החברתי מוסר גם כאן. בוטיק צעיר, חדשני ומעז. מאנקי מי גאה להיות שונה, לא מוגדרת על ידי צבע, דת, גזע ומין.
מאנקי מי נותנת לך חופש מלא להתלבש איך שאתה מרגיש, בדיוק כפי שנוח לך ולבטא את האני הפנימי שלך כלפי חוץ בדרך הכי מרסקת שאפשר. כל פריט בחנות נותן לנו חופש להגדיר את המיניות שלנו בדרך שאנחנו בוחרים, לכן כל פריט מתאים גם לגברים וגם לנשים דרך הצבעים, הסגנונות והגזרות שנבחרו בקפידה ותפסו מקום של כבוד בבוטיק הרחוב של מאנקי מי.

מאנקי מי משלבת ערכים חברתיים במפעלה ולכן לא תומכת ביחס בלתי הולם לעובדי הייצור בארץ ובעולם, אלא רק נותנת את תמיכתה המלאה לאמנים ומעצבים עם חזון אשר עומלים קשה כדי להגשים את חלומם. DARE TO BE DIFFERENT

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן