fbpx

את חייבת לשמור על עצמך ואנחנו נעזור לך

"הכוח הזה השאיר אותי בחיים מספיק שנים כדי שאוכל להגיד לך שזה באמת משתפר ושהעתיד טומן בחובו אהבה, אושר וכן, לפעמים גם עצב, אבל העצב הזה הולך להיות מאוזן בכל כך הרבה שמחה שאת לא תדעי אפילו מאיפה זה נפל עליך"
alone-791420_640
Pixabay | cc0

אני לא רוצה לכתוב על נטע. אני לא רוצה לכתוב על נטע כי אני רוצה להאמין שהיינו חברות ושהייתה בינינו מספיק חיבה כדי שלא אספר לכל העולם איך היא הייתה בפרטיות כבת אדם. אני רוצה לכתוב על הטרנסית הצעירה שיושבת בבית עכשיו, אולי היא בארון ואולי לא וקוראת על המוות של נטע כשלפני זמן קצר היא קראה על ההתאבדות של נטלי, על הקבורה של סוניה בשם הקודם שלה, על ההתאבדות של ברק, של דן וג ושל מאי והיא עכשיו חושבת שאין תקווה ושלנצח היא תהיה בייאוש, אולי היא חושבת שהסוף היחיד שיכול להיות לה הוא מוות בטרם עת.

פעם גם אני הייתי במקום שלך, לא חשבתי שיש עתיד ששווה לחיות וגם ניסיתי לסיים את החיים שלי כמה פעמים, כוח כלשהו השאיר אותי בחיים כשאת נטע לא, הכוח הזה השאיר אותי בחיים מספיק שנים כדי שאוכל להגיד לך שזה באמת משתפר ושהעתיד טומן בחובו אהבה, אושר וכן, לפעמים גם עצב, אבל העצב הזה הולך להיות מאוזן בכל כך הרבה שמחה שאת לא תדעי אפילו מאיפה זה נפל עליך. החיים שלך הולכים כל כך להשתפר ברגע שתמצאי חברות שדומות לך, ברגע שתמצאי עבודה שתקבל אותך, ברגע שידברו אליך פעם ראשונה באוטובוס בנקבה, בפעם הראשונה שתעשי ניתוח או שתקחי כדור הורמונים או שתלבשי בגד שלא לבשת אף פעם. החיים שלך הולכים להשתנות, אם הם לא השתנו עד עכשיו זה עוד אמור לקרות, אני מבטיחה לך.

אני מבטיחה לך לאהוב אותך עד שתוכלי לאהוב את עצמך, לצרוח בהפגנות עד שתוכלי לצרוח בשביל עצמך ולחסום כל כביש וכביש עד שתוכלי ללכת ברחוב ללא פחד ועד שתרצי באמת לחיות

הדבר הכי רדיקלי, הכי חתרני והכי מהפכני שאת יכולה לעשות עכשיו זה להכין לעצמך כוס תה, להתקשר לחברה ולעשות משהו שאת רוצה ואוהבת. החיים שלך חשובים לי מאוד ואני מוכנה להילחם עליהם אבל כדי שזה יצליח את חייבת, פשוט חייבת להילחם גם על עצמך. אני מבטיחה לך לאהוב אותך עד שתוכלי לאהוב את עצמך, לצרוח בהפגנות עד שתוכלי לצרוח בשביל עצמך ולחסום כל כביש וכביש עד שתוכלי ללכת ברחוב ללא פחד ועד שתרצי באמת לחיות.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

אבל אני לא יכולה לעשות את זה בלי העזרה שלך. אני צריכה שאם רע לך תפני לסיוע של אנשי מקצוע או של חברות מהקהילה, אם לא תעשי את זה לעולם לא תהיה לי דרך לדעת כמה את סובלת ולא אוכל לדעת שאת צריכה את החיבוק הזה.

את חייבת לשמור על עצמך ואני אעזור לך, כולנו נעזור לך כמה שאנחנו יכולות תוך שמירה על עצמנו. בשביל זה יש לנו קהילה – אנחנו אחיות ששומרות אחת על השניה, זה תמיד היה ככה ותמיד יהיה ככה, לנו הטרנסיות יש קשר שחזק יותר מכל קשר דם משפחתי אבל אף אחת מאיתנו לא תוכל לעטוף אותך אם תישארי עם התחושות האלה לבד. אנחנו כאן בשבילך ומחכות שתדברי איתנו.

ואם אין לך חברות טרנסיות את מוזמנת לפנות למוקד של יש עם מי לדבר- 036205591

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן