fbpx

פתרון חדש לחופשת האירוויזיון: אתר התיירות הגאה FUNLI מציע מאות חדרי מלון במחיר מיוחד

מיזם התיירות הגאה FUNLI מושק עם הצעה תיירותית ייחודית של מאות חדרי מלון בשבוע האירוויזיון, במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק | "האתר 'פאנלי' הוקם כדי ליצור פלטפורמה רלוונטית, אטרקטיבית ומקיפה לכל מוצרי התיירות המגוונים"
funli

אירוויזיון 2019 שיתקיים בחודש מאי בתל אביב הולך להיות היסטורי, מרגש ו…יקר.

שילוב של יוקר המחיה בישראל עם מחירי הכרטיסים הגבוהים יחסית, הופכים את חופשת האירוויזיון בתל אביב ליקרה במיוחד עבור מעריצי האירוויזיון המתכננים להגיע לעיר. כאשר אחד המרכיבים היקרים הוא עלויות הלינה – מחירי המלונות עולים, מחירי הסאבלט משתוללים וגורלה של עיר האוהלים עדיין לא ידוע.

אבל ישנם גם יוצאי דופן – אתר התיירות הגאה החדש FUNLI מושק ומציע הצעה תיירותית ייחודית – מכירה בלעדית של כ-300 חדרים בבתי המלון המובחרים בתל אביב בשבוע האירוויזיון, במחירים תחרותיים במיוחד, הנמוכים ב-30 עד 50 אחוז מהמחירים בשוק.

לדוגמא: 6 לילות (13-19.5) במלון מרגוזה ביפו, אותם מצאנו במחיר של 1857 יורו בבוקינג, ניתן למצוא באתר פאנלי ב- 1560 יורו, כ-300 יורו פחות. בנוסף ניתן למצוא באתר חדרים לשבוע האירוויזיון במלונות שבאתרים אחרים כבר אינם זמינים, כמו למשל מלון הרודס תל אביב.

מאחורי היוזמה להקמת האתר עומדים איתי ותמר, בני זוג העובדים יחד בחברת גרייבר, אחת מחברות התיירות הותיקות בישראל (משנת 1952), וחברת השיווק פיתה-מרקטינג, המתמחה בשיווק לקהילות.

“כמו כולם, גם אנחנו צפינו באירוויזיון לפני כשנה”, מסביר איתי, “ברגע שנטע ניצחה, אחרי שסיימנו לקפץ ולצרוח בסלון, התחלנו לחשוב מה אפשר לעשות עם הזכייה הזו. כבר באותו הלילה התחלנו לבדוק באינטרנט אם אפשר לדעת מתי יהיה האירוויזיון בישראל. בדקנו את התחרויות הקודמות וראינו שהתחרות תמיד מתקיימת בשבוע השני או השלישי של מאי. לא ידענו באיזו עיר יתקיים האירוויזיון, אך מכיוון שלחברות תיירות יש את האפשרות לשריין מראש חדרים, החלטנו לשריין חדרים גם בירושלים וגם בת”א. ברגע שנודע שהאירוויזיון יתקיים בת”א שחררנו את החדרים בירושלים, וברגע שנודעו התאריכים שחררנו את החדרים שהיו בתאריכים הלא רלוונטיים, וכך נותרנו עם כמות נכבדת של כמה מאות חדרי מלון בת”א בשבוע האירוויזיון, במחירים מאד אטרקטיביים הנמוכים משמעותית מהמחירים המוצעים היום”.

בנוסף למחירים האטרקטיביים, 20% מרווחי האתר יוחזרו לקהילה הגאה ולגופים ופעילים קהילתיים הפועלים לחיזוק התיירות הגאה לישראל. “ידענו שהשותף הכי טבעי למהלך הזה צריכה להיות הקהילה הגאה, כי בכל זאת האירוויזיון הוא ארוע שלב ליבו הם חברי הקהילה”, מסביר איתי, “לכן חברנו לחברת השיווק פיתה, ויחד החלטנו כי 20% מרווחי האתר יועברו לגופים שיעסקו בקידום התיירות הגאה לישראל”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

כחלק מקידום המיזם החדש, עלה בסוף השבוע סרטון יוטיוב בכיכובה של הרקדנית שיינה היידי, שליוותה את נטע ברזילי באירוויזיון 2018 בליסבון, ובביצוע של טום שנייד, המציג את העיר תל אביב ואת הקצב המיוחד שלה, שמצליח למשוך אליה מבקרים מכל העולם.

להפוך לחברת התיירות של הקהילה הגאה בישראל

בעשור האחרון הושקעו משאבים רבים לקידום התיירות הגאה לישראל. החזון והמאמצים של עיריית תל אביב-יפו, מנהלת עיר עולם, העסקים הקטנים של חיי הלילה וכמובן משרד התיירות, הביאו לתוצאות המיוחלות והפכו את העיר תל אביב לבירת גאווה בינלאומית.

שנת 2019 צפויה לשבור את השיאים ולהציף רף חדש של מימדי תיירות גאה שישראל יכולה להכיל. האתר ‘פאנלי’ הוקם כדי ליצור פלטפורמה רלוונטית, אטרקטיבית ומקיפה לכל מוצרי התיירות המגוונים.

באתר FUNLI.ORG יופיעו הצעות ייחודיות להזמנת חדרים בבתי מלון, טיולים מודרכים, אטרקציות ידידותיות, צמידי מסיבות, המלצות למסעדות גאות ועוד. פאנלי תפעל לאגד משאבים שיווקיים של העסקים הגאים וגורמי התיירות הרשמיים בכדי להביא לתוצאות המקסימליות, ממנה ירוויחו כולם.

האתר מיועד לכל מי שמבקש למצוא הצעות ומוצרי תיירות יחודיים לקהילה הגאה, וכן לעוסקים בתיירות גאה המבקשים להציע את שירותיהם לחברי וחברות הקהילה. השאיפה של יוזמי האתר היא להפוך לגוף התיירות הגאה המרכזי בישראל, שיעניק מגוון גדול מאד של שירותי תיירות מקצועיים לחברות וחברי הקהילה הגאה, גם לתיירים המגיעים לאירועים בישראל וגם לישראלים שיוצאים לארועים בחו”ל.

“פוטנציאל התיירות הגאה לישראל מממש את ייעודו כחודשיים בשנה, בעיקר עבור פלח מסויים מתוך הקהילות הגאות ברחבי העולם”, אומרים בפאנלי, “נשמח לראות את השוק רחב יותר ומגוון יותר”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן