fbpx

ארועי הגאווה בירושלים יוצאים לדרך

הקהילה הגאה בירושלים לא מסתפקת במצעד - עשרות אירועים ייחודיים יתקיימו בעיר בחודש הקרוב ששיאם במצעד שיתקיים ב-3.8. "השנה נחגוג במגוון אירועים המביאים לידי ביטוי את הנושאים שמעסיקים את הקהילה הגאה בעיר, מתוך מקום ורצון להעצים את הקבוצות השונות הפועלות בעיר"
jerus

הבית הפתוח בירושלים לגאווה וסובלנות מפרסם את לוח ארועי הגאווה של ירושלים, והוא עמוס וגדוש מתמיד.

אירועי הגאווה בירושלים יושקו באופן רשמי בערב השקה חגיגי שייערך ב-17 ביולי, בו תושק גם אפליקצית הארועים הירושלמית, בשיתוף השגרירות ההולנדית ומכללת עזריאלי.

במהלך חודש יולי יתקיימו מגוון אירועים בעיר, רבים מהם בסימן הנושא ‘דת ולהט”ב’, שנבחר ללוות את מצעד הגאווה הירושלמי השנה, ביניהם ערב בנושא טרנסג’נדריות ודת, מפגש בודהיסטי בנושא גאווה, ערב סרטי סטודנטים בנושא להט”בים דתיים וערב עיון בהובלת המרכז הרפורמי בנושא להט”ב ודת. בנוסף יערכו קבלות שבת גאות בכל שישי בערב במקומות שונים בעיר.

במסגרת שילוב נושא המצעד הירושלמי עם הנושא שליווה את חודש הגאווה בתל אביב, יערך פאנל בנושא ביסקסואליות וטיפולי המרה.

עוד בנושא:  מצעד הגאווה בירושלים - בנושא דת ולהט"ב

עוד מציעה תכנית הארועים של הבית הפתוח הצגות גאות, מפגשי בני נוער, הופעות דראג עם מלכות הדראג של הבירה, ערבי סלאם ג’ם, הקראת שירה, אימפרוביזציה ועוד ועוד.

ארועי הגאווה בירושלים יגיעו לשיא במצעד הגאווה שיערך ב-3.8. לאחר ההתכנסות בגן הפעמון, יצא בשעה 18:00 המצעד ויצעד ברחובות העיר עד לסיומו בגן העצמאות, שם ימשיך הארוע במגוון הופעות על הבמה המרכזית, בהנחיית אמיר פרישר גוטמן.

תכנית האירועים המלאה. לחצו להגדלה:


“אנו מתרגשות מאוד להזמין את כולם וכולן לאירועי הגאווה של ירושלים”, נמסר מהבית הפתוח לאתר WDG, “מספר האירועים והגופים איתם אנו עובדים על האירועים עולה משנה לשנה, ומראה על שינוי מבורך בעיר. מוסדות ירושלמים מחפשים את שיתופי הפעולה עם הקהילה הגאה גם מתוך רצון להפוך את ירושלים לסובלנית יותר וגם מתוך הבנה של הכוח של הקהילה בעיר. השנה אנו נחגוג במגוון של אירועים המביאים לידי ביטוי את הנושאים שמעסיקים את הקהילה הגאה בעיר, מתוך מקום ורצון להעצים את הקבוצות השונות הפועלות בעיר, ולתת להם נוכחות גם במרחב הציבורי של ירושלים. אנו מאחלים לכולם הנאה באירועים ונתראה כמובן במצעד הגאווה של ירושלים ב-3.8”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן