fbpx

אני רק שאלה – מה אם אני לא גבר ולא אישה?

אתר חוכמת ההמונים "AskPeople" עושה צעד משמעותי לקראת הקהילה הגאה ומוסיף "ג'נדרקוויר" באפשרויות בחירת הזהות באתר
aslpeople

אתר חוכמת ההמונים Askpeople לוקח צעד “gay friendly” נוסף ומשמעותי ומוסיף את האפשרות לבחור ב”ג’נדרקוויר” בבחירת הזהות במעמד העלאת השאלות לאתר.

את האפשרות לבחירת הזהות הג’נדרקווירית מלווה הסבר הפונה אל בני הנוער ומסביר להם מהי זהות ג’נדרקווירית.

“ג’נרקוויר היא מי שזהותו המגדרית אינה ‘גבר’ או ‘אישה”, נכתב בהסבר, “המילה ג’נדרקוויר היא שם כולל למספר דברים ונכללים בה ביג’נדר, א-מיגדריים, ג’נדרפלואיד ובעלי מגדר שלישי”.

capture

 


הצעד נעשה בעקבות פנייתה של היוטיוברית “אנדר”, בת ה-19.5, שביקשה להוסיף את האפשרות הנ”ל על מנת שהיא ורבים כמוה יוכלו להרגיש שלמים עם הזדהותם באתר.

“בתור בן אדם שמזדהה בתור ג’נדרקוויר, אף פעם לא נוח לי עם כל החלק של ההרשמות באתרים למיניהם, בהם אתה צריך לבחור אם אתה גבר או אישה, בגלל שאני פשוט לא מרגישה אף אחד מהם”, מסבירה היוטיוברית אנדר, “אז פניתי אל האתר עם הטיעון שיש בני אדם שלא מרגישים גבר או אישה. אני מרגישה שהשינוי הקטן הזה יכול להעלות את המועדות לנושא, מכיוון שהוא באתר כל כך גדול”.

האתר נענה לבקשתה ואף הוסיף לצד האפשרות “ג’נדרקוויר” הסבר שמפנה את משתמשי האתר להגדרת המושג ובכך מעשיר גם את אלה שלא יודעים במה מדובר.

אתר Ask people ידוע כאתר המזדהה עם הקהילה הגאה. לאתר ערוץ ייעודי של ארגון הנוער הגאה המאפשר לגולשים להתייעץ עם מומחים של הארגון בכל הנוגע למגדר, מיניות, זהות ועוד.

Askpeople הוא פלטפורמה אנונימית ונוחה לשימוש שבה אפשר לשאול כל שאלה בכל נושא ולקבל תשובות, עצות ודעות מגולשים אחרים. מדובר באתר הייעוץ האנונימי הגדול בישראל המאפשר לאנשים להתייעץ ולייעץ באנונימיות מוחלטת. התחומים העיקריים באתר: זוגיות, הורות, מתבגרים, צבא, עבודה, לימודים, חברים, סקס ועוד.

עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. אוראל זר הגב

    אנדרוש שלי – לאכול אותה!!!!!!!!!!!!!!

  2. מבקר תרבות הגב

    מין הוא עניין ביולוגי, בדרך כלל גנטי. אימוץ תחושה מגדרית שתואמת לו תפתור המון בעיות. מי שרוצה להיות טרנסית או טרנס יכול להיות טרנסית או טרנס, אבל תכלס? יש מספיק אנשים שהתחרטו על זה. באמת שבסדר לחיות כאישה או כגבר, מי שרוצה תסבוכת מעייפת עם שאר האנושות, זכותו, אבל לדעתי האישית חבל על הזמן.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן