fbpx

אמני האירוויזיון עושים את ת”א

נציגי 19 מדינות לאירוויזיון הגיעו למופע פרומו מיוחד בישראל - ביקרו בחוף הים של ת"א, אכלו במסעדות ונטעו עצים ביער הנשיא
צילום: ליאור פינקסון
צילום: ליאור פינקסון

בסוף זה קרה – 19 אמנים, נציגי אירוויזיון 2016 הגיעו לביקור בן שלושה ימים בישראל, מלווים בצוותי תקשורת מרחבי אירופה. את הביקור ארגנה והפיקה טלי אשכולי, שאחראית מזה שנים על מסיבות המשלחת הישראלית באירוויזיונים בחו”ל שזוכות להצלחה רבה.

כל המשלחות שאישרו הגעתם נחתו בישראל בזו אחר זו, מלבד זו של הזמרת הנורבגית שחלתה ולכן לא הגיעה. האמנים והמשלחות התמקמו במלונות לאורך קו החוף של תל אביב, ירדו אל חוף הים, טיילו בעיר ואכלו במסעדות האטרקטיביות של תל אביב.

בערב הגיעו האמנים חגיגיים ונרגשים אל קבלת פנים שנערכה עבורם, צעדו על השטיח האדום לעיניהם של צוותי תקשורת זרה ומקומית, אח”מים, נציגי ישראל לאירוויזיונים ועוד.

במהלך הערב הם האזינו להופעות של הזמרת מורן מזור והרכב Kids.il  ורקדו לצלילי שירי הורה במעגלים סוחפים בניצוחו של דורון מדלי, אשר הנחה את האירוע.

עם סיום קבלת הפנים הגיעו האמנים לרחבת עיריית תל אביב, כדי לצפות בבניין העירייה, אשר הואר לכבודם בצבעי דגלי מדינותיהם.

ביום שלישי בבוקר יצאו המשלחות לסיור נוסף בעיר, במהלכו הספיקו לטעת עצים ביער הנשיא של הקרן הקיימת לישראל, לטייל בסמטאותיה הקסומות של יפו העתיקה ולאכול בראנץ’ יפואי בכיכר קדומים.

בצהרים השתתפו האמנים במסיבת עיתונאים לתקשורת הישראלית והזרה במרכז תרבות ע”ש ג’ק, ג’וזף ומורטון מנדל ביפו וקיימו ראיונות עם עשרות גופי תקשורת מרחבי העולם שהגיעו במיוחד לסקר את האירוע.

שיאו של האירוע התקיים בערב, במופע היסטורי במועדון התיאטרון, בו הופיעו האמנים עם שירם לאירוויזיון. את המופע הנחו ציונה פטריוט וטלולה בונט והתארחו בו גם משתתפי אירוויזיון גדולים שלנו מכל הזמנים: יזהר כהן (הזוכה הישראלי הראשון בתחרות ונציג ישראל ב – 85′), אבי טולדנו (פעמיים זוכה המקום השני בתחרות, בשנים 82′ ו-83′) וצביקה פיק (מלחין השיר “דיווה”, זוכה התחרות ב – 98′). המופע הועבר בשידור חי ביו טיוב.

“אני גאה שבתוך זמן כה קצר הצלחנו להרים בישראל אירוע בינלאומי מהגדולים שמדינת ישראל ידעה”, אמרה טלי אשכולי, מפיקת הארוע, “אני מודה לכל שותפי. משרד התיירות, משרד החוץ, עיריית ת”א, קרן קיימת לישראל, התאחדות המלונות בישראל, שזיהו את הפוטנציאל והבינו את החשיבות התרבותית, הסברתית ותיירותית למדינת ישראל ונרתמו להפקת ביקור המשלחות בארץ”

עוד בנושא:  "הוריקן" בדרך לאירופה - צפו בשיר הישראלי לאירויזיון 2024

“אני שמח שהחברים שלי הגיעו לישראל אחרי שנפגשנו באירופה”, סיכם חובי סטאר את הביקור, “כדברי השיר של נדב גדג’ – אני שמח להראות להם את ת”א”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן