fbpx

“אמו המחזמר” ועוד 5 סרטי נוער להט”בים שאסור לפספס

לכבוד ההקרנה החד פעמית של הסרט "אימו - המחזמר", מנהל פסטיבל הקולנוע הגאה, יאיר הוכנר בחר 5 סרטי נוער להט"בים שאסור להפסיד
EmoBand

ביום רביעי הקרוב (ה-30 באוגוסט, 2017) במסגרת המועדון החודשי של פסטיבל הקולנוע הגאה בסינמטק תל אביב תתקיים הקרנה חגיגית לסרט הנעורים האוסטרלי, “אימו המחזמר” שעל אף היותו מיוזיקל קומי קליל ומבדר השתתף בפסטיבלי קולנוע חשובים רבים כמו: פסטיבל ברלין, פסטיבל אדינבורו ופסטיבל מלבורן שם זכה בפרס הקהל.

דמיינו שילוב של “קלולס”, “מעודדות צמודות”‘ “פיץ פרפקט” ו Heathers ותקבלו את “אימו המחזמר”. איתן, ילד רגיש בעל דמיון מפותח, הסובל מנטיות אובדניות, מגיע לבית ספר תיכון חדש. הוא מצטרף ללהקה האימו בבית ספר ומוצא את עצמו בקרב להקות מול להקה של קבוצת נוער נוצרי המנסה להחזיר את כולם בתשובה. בעזרת המון הומור שחור ושירים מקפיצים ומצחיקים בו זמנית, “אימו – המחזמר” מספק לקהל הצופים קומדיה מוזיקלית בוגרת ואיכותית עם מסרים חברתיים חשובים.


לקראת ההקרנה המיוחדת, ביקשנו ממנהל פסטיבל הקולנוע הגאה, יאיר הוכנר, לבחור את חמשת סרטי הנוער הלהט”בים שאסור לכם להפסיד:

1. משהו יפה

מבוסס על מחזה של ג’ונתן הארווי, הסרט משנת -1996 מביא את סיפור אהבתם של שני נערים ממעמד הפועלים, שמתגוררים בשכונת מצוקה בלונדון. ומשרטט דיוקן עשיר ומגוון של מציאות אנושית, חברתית וכלכלית קשה. התוצאה מאוד מרגשת, אופטימית ומחממת לב.

BEAUTIFUL THING, Glen Berry, Scott Neal, 1996, (c) Sony Pictures Classics

2. אבל אני מעודדת

סרטה הקורע מצחוק של ג’יימי באביט שהפכה לבמאית הבית של HBO וביימה פרקים ב “בנות”, “עמק הסיליקון” ו Looking היא היתה גם אורחת כבוד בפסטיבל. העלילה עוקבת אחרי צעירה לסבית הנשלחת לפנימייה נוצרית שבה עושים טיפולי המרה לבני נוער להט”בים, כאשר רופול הוא אחד המדריכים במחנה ברור שהם עומדים להיכשל ובגדול.

3. קרייזי

סרט הפריצה של ז’אן מארק ואלה (מועדון הלקוחות של דאלאס, שקרים קטנים גדולים) מביא למסך את סיפור של נער קנדי הגדל בשנות ה-60 וה-70 ומתמודד לא רק עם יציאתו מהארון אלא גם עם אביו השמרני וסביבה קתולית. הסרט משנת 2005 הוא חוויה סוחפת ומרגשת.

4. מוסקיטה ומארי

דרמת הנעורים שבכורתה התקיימה בפסטיבל סאנדנס בשנת 2012. סיפורן של שתי נערות בנות 15 בשכונת מהגרים לטיניים במזרח לוס אנג’לס. יולנדה היא ילדה צייתנית עם ציונים מעולים. לכיתה מצטרפת מארי ויולנדה מקבלת עליה את המשימה לעזור לה בלימודים ולהתאקלם בבית הספר. אבל מארי היא ההפך הגמור מיולנדה. נערה מרדנית שעושה רק מה שמתחשק לה.  באופן מפתיע השתיים הופכות לחברות ומארי מצליחה לסחוף את יולנדה להרפתקאות שונות. את ההרפתקה הגדולה שהן עתידות לעבור, הרפתקה שתשנה את חייהן דווקא יולנדה היא זאת שתיזום. התוצאה מאוד צנועה ומאופקת למופת שהיה לנו הכבוד להציג בפסטיבל הקולנוע הגאה בשנת 2012.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

5. G.B.F.

קומדיית נעורים על נער הומו שיוצא מהארון ולהפתעתו מגלה ששלושת הבנות הפופולריות ביותר בתיכון מתחרות ביניהן מי תהיה חברתו הטובה ביותר (גיי בסט פרינד), מדובר בקומדיית הנעורים הגאה המסחרית הראשונה שאפשר להשוות אותה ללהיטים הוליוודים גדולים כגון: “קלולס”, “ילדות רעות”, מעודדות צמודות” ועוד. אני מאוד מחבב את הסרט והצגנו אותו בפסטיבל הקולנוע הגאה בשנת 2014.

 

אנו מזמינים אתכם לצרף לרשימה הנכבדה הזו  את קומדיית הנעורים המוזיקלית “אימו המחזמר”. נתראה בהקרנה המיוחדת

יום רביעי ה-30 באוגוסט, בשעה 21:00 | סינמטק תל אביב | פרטים נוספים באתר הפסטיבל 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן