fbpx

אלוף ליגת ההיאבקות הישראלית התחתן עם בחיר ליבו – “מסתבר שכל הקלישאות שאומרים על היום הזה נכונות”

בתחילת השבוע נישא ניר רוטנברג, אלוף ליגת ההיאבקות הישראלית, לבחיר-ליבו רונן דורון | אחרי שנרגעו מההתרגשות, הזוג הטרי משתף איתנו את ההכנות, הלבטים והמסקנות מהיום המיוחד, וגם כמה תמונות מהאלבום. מזל טוב!
נירורונן2

קבלו את החתן והחתן – ניר רוטנברג ורונן דורון

היום הגדול:
יום שני, 20.5.19

ההתחלה:
הכרנו באטרף. אנחנו יחד כבר 5 שנים.

לגור ביחד:
כ-4 חודשים לאחר תחילת הקשר, ניר טס ל-5 חודשים למחנה אימונים מקצועי להיאבקות של לאנס סטורם בקנדה, ולתקופה של מופעי היאבקות בארה”ב, כדי לבסס את הקריירה הבינלאומית שלו. כשהוא חזר לארץ, רונן אסף אותו משדה התעופה והביא אותו אל “דירתם”. מאותו היום הם גרים יחד.

נדוניה – מה כל אחד הביא למגורים המשותפים?
בתור אלוף ליגת ההיאבקות הישראלית, ניר הביא איתו את האהבה הגדולה לספורט ואורח חיים בריא, ואילו רונן הביא איתו את שני הילדים, דניאל ותומר. בין ההיפר והספונטניות של רונן לרוגע ולתכנון של ניר, יצרנו בית שמבוסס על חברות אמת, כזו שמדברים בה על הכל ואפשר להתייעץ על כל דבר, ושפשוט כיף להעביר את הזמן יחד.

ההצעה:
ניר אירגן “חדר בריחה” וקבע עם כמה חברים משותפים שיהיו נוכחים בחדר הבקרה. וכאשר הגענו לחדר האחרון, ניר דאג שרונן יהיה זה שיפתח את התיבה שבה למעשה היה הפתרון של החדר – קלף הצעת הנישואין.

משא ומתן: על מה הסכמתם בארגון החתונה ועל מה כל אחד הטיל וטו?
בשום שלב לא היה וטו. לכל אחד מאיתנו היו דברים שונים שהיו הכי משמעותיים עבורו, וכך למעשה השלמנו האחד את השני גם בעניין תכנון החתונה.

הטקס:
את הטקס בנינו יחד עם עורך טקסים מקצועי, מטעם ארגון “הוויה”. כמו-כן, כשהתחלנו את התהליך הלכנו ל”קורס הכנה לחתונה” שאכן מאד עזר לנו לקבל את העומק וההבנה לגבי החשיבות והערך הרגשי של כל הטקס והתהליך.

האלבום:

עוד בנושא:  "אני לא רוצה להסתתר בארון יותר, כי זה לא הדבר הנכון לעשות"

פסקול החתונה:
השיר שאיתו נכנסנו לחופה היה all of me של ג’ון לג’נד. שיר שבירת הכוס היה Modern Love של דייויד בואי. תוספת ייחודית שהרימה לנו והפכה את האווירה למיוחדת היו חבריו של ניר לליגת ההיאבקות הישראלית, שליוו אותנו בקריאות עידוד נרגשות בזמן החופה.

מה הדבר הראשון שעשיתם כזוג נשוי ביום שלמחרת החתונה?
מקלחת משותפת וארוחת בוקר מפנקת במלון שבו שהינו בליל הכלולות.

אילו טיפים הייתם נותנים לזוג שעתיד להתחתן?
קחו את יום החתונה ב”איזי”. הזמן טס. ועוד לפני שתבינו – כל היום המיוחד הזה יגמר. בנוסף, מסתבר שכל הקלישאות שאומרים על היום הזה – נכונות.

משפחה גאה:
כיום אנחנו מגדלים יחד את התאומים של רונן, תומר ודניאל. אנחנו מתכננים להרחיב את המשפחה והתחלנו בתהליך של פונדקאות בארה”ב והוספת אח/ות או יותר לתומר ודניאל.

רוצים.ות גם אתם.ן לשתף אותנו ביום המיוחד? כתבו אלינו!

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. Ccyclist הגב

    סליחה אבל טקסים בארץ אינם חתונה. רק נישואין אזרחיים בחו”ל נחשבים לצורך שינוי מצב אישי מרווק לנשוי. אני טרחתי לרשום את נישואיי במרשם האוכלוסין ואני מאחל לזוג המאושר שינשאו על אמת, אולי בקנדה בה היה מחנה האימונים, אולי בארה”ב בה היה סבב תחרויות, או במלטה אם צריך קל”ב. במדינות דוברות אנגלית אין הכרה ביחסים לא ממוסדים נוסח “ידועים בציבור” ולכן עדיף למישהו שמתאמן והתחרה שם להתחתן על אמת כדי שיוכל לכלול בוויזות שלו את בעלו החוקי וילדיהם.

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן