fbpx

“אידיוטים, יהיה לכם מלך”

"כמו בהשתקפות של מיקרו קוסמוס קלאסי, גם ארגוני הקהילה הגאה מסיימים שנה של גמגום מנהיגותי. בואו נוודא שההנהגה החדשה בארגון הגג של הלהט"בים בישראל תהיה מורכבת מדמויות שיכולות לייצג אותנו ולהוביל אותנו"
כתרגאה
pexels | Ronê Ferreira

סקאר צדק.

לא רק ממשלה אין לנו, ולא רק מפכ”ל חסר, גם ההנהגה הקהילתית שלנו משותקת. הפעמונים מרמזים על בחירות שלישיות והחברה האזרחית כבר מתחילה להתרגל לרעיון של שני עמים, בלי מדינה. כל חובבני פיזיקה יודעים שהואקום אף פעם לא נשאר פראייר, או כמו שסקאר השכיל לומר לצבועים: “אידיוטים, יהיה לכם מלך”.

הרשויות המקומיות, בהנהגתם של ראש ממשלת גוש דן וראש ממשלת יהודה ושומרון, מובילות מהלכים חד משמעיים ליצירת סטטוס קוו חדש. אוטובוסים בשבת מכאן והדרת נשים משם. ההיסטוריה התקשרה וביקשה שנערך לשלב שבו משרד ממשלתי מירושלים ישקול להשתמש בכוחות המזוינים.

פאק. זה כבר קורה.

המשטרה, נטולת המפקד הכללי, למעלה מזה שנה, לא נשארת חייבת. גם מפקדים מחוזיים וקצינים זוטרים ממלאים את החלל ומובילים מהלכים המעצבים מחדש את המציאות הישראלית. וכך, זירת חיי-הלילה התל אביבית, זו שלקחה על עצמה את משימת המצפן הערכי והרעיוני של עיר ללא הפסקה ושל מזרח תיכון חופשי, נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים. בעלי הברים והמועדונים, לצידם של קולגות מענפים מקבילים, מרגישים את טבעת החנק מתהדקת.

לפני שיקבע מועד לבחירות הפעם-שלישית-גלידה לכנסת, תתקיים הצבעה לועד המנהל של האגודה. תוודאו שהועד המנהל הבא של האגודה לא יפלג אותנו למפלגות, למעמדות או למגזרים

וכמו בהשתקפות של מיקרו קוסמוס קלאסי, גם ארגוני הקהילה הגאה מסיימים שנה של גמגום מנהיגותי. אגודת הלהט”ב פועלת מזה שנה עם ממלאת מקום בתפקיד היו”ר, לאחר חודשים ארוכים בהם קודמתה התמודדה לתפקיד בעירייה. יחד איתה, באותה ההתמודדות, איבדה הקהילה את מנהיגה העירוני, למשך העשור שחלף. הקמפיין המשותף של שניהם פגע באופן דרמטי במערכת היחסים שלהם עם גדול השותפים למאבקי הקהילה בדור האחרון- רון חולדאי. זאת בעודם מכהנים בראשות הארגונים הגדולים בקהילה.

לפני שיקבע מועד לבחירות הפעם-שלישית-גלידה לכנסת, יתקיימו הבחירות לועד המנהל של האגודה. ישתתפו בהצבעה כל מי שהסדירו את דמי החברות. הסדירו זאת עכשיו. חקרו את המועמדים, בדקו מי מגיע מאין, ומי משרת את מי. תוודאו שהועד המנהל הבא של האגודה לא יפלג אותנו למפלגות, למעמדות או למגזרים.

בואו נוודא שההנהגה החדשה בארגון הגג של הלהט”בים בישראל תהיה מורכבת ממנהיגות ומנהיגים. אנשי רוח ותרבות, נשות תקשורת ועשייה. דמויות שיכולות לייצג אותנו ולהוביל אותנו. אנחנו עומדים לקראת אחת התקופות המאתגרות שהדור הגאה ידע.

התעוררו.

עוד בנושא:  הבחירות לאגודת הלהט"ב - מי יהיו הא.נשים שיובילו את האגודה בשנים הבאות?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. הומו פריפריאלי הגב

    מדהים לראות איך כל המועמדים לראשות האגודה כולם מתל אביב או שכל מי שהגיע מהפריפריה חי בתל אביב. אם האגודה למען הלהט”ב רוצה להמשיך להיות רלוונטית בקרב הקהילה, עליה למשוך נציגות מכלל הקהילה בין אם זה נטיה מינית או גוון איזורי. האגודה לא יכולה להמשיך להתקיים במדינת תל אביב ולהיות מנותקת משאר הארץ.

    • למה ככה הגב

      דווקא יש מועמדים מגוונים, יותר מבעבר, ויש גם מועמדים שמייצגים פריפריה, אחת היא זו שהובילה את מחאת הבית הגאה בבאר שבע – סמדר בונן.

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן