fbpx

איגי –ארגון נוער גאה

IGY_LOGO

פרטי הארגון

איגי –ארגון נוער גאה, הנו ארגון חינוכי תרבותי שהוקם בשנת 2002 ומאז צמח לארגון הלהט”ב הגדול בישראל עם פעילויות בלמעלה מ-60 ערים ויישובים ברחבי הארץ – מקריית שמונה עד אילת. איגי הוא הארגון היחיד בארץ הנותן מענה לנוער וצעירים להט”ב ואשר פעילותו מוכרת ע”י משרד החינוך.

תחום פעילות

ארגון נוער, חינוך, קהילה

קהל היעד

נוער גאה (ובוגרים/ות / מתנדבים/ות)

החזון

מטרתו המשימתית של הארגון, לתת מענה חברתי וסביבה בטוחה, לכל נער ונערה גאים בכל חלקי הארץ, דרך פעילות חינוכית משמעותית סדירה ויצירת קהילות ממשיות למתנדבות ומתנדבים, על כל גווניה של הקהילה הלהט”בית.

תחומי הפעילות העיקריים

איגי הוא ארגון מתנדבים שנסמך על כ-400 מתנדבות בשנה, בתפקידי הדרכה: בקבוצות, מועדוני נוער, ותוכנית ניר- כחלק ממעורבות חברתית בבה”ס, לוגיסטיקה, פיתוח תוכן, כח אדם, ריכוז וניהול. בין צוות המתנדבים גם פסיכולוגים ועובדים סוציאליים המעניקים שירותי ליווי מקצועיים.

היקף הפעילות

ארצי, למעלה מ-60 ערים ורשויות. למעלה מ-400 מתנדבות. למעלה מ-3,000 חניכות בקבוצות החברתיות ויותר מ-20,000 בשנה במרחבים הדיגיטליים.

אפשרויות התנדבות

הדרכת נוער בקבוצות ובמועדוני נוער; הדרכה בכיתות במסגרת תכנית ניר; הדרכה בקבוצות “עניין” כמו קבוצות לימוד, תיאטרון וקולנוע; הדרכה בקבוצות נושא כמו קבוצת דתיים/ות, קבוצת טרנס*, קבוצת ביסים וכד’; מתן מענה במרחבים הדיגיטליים; התנדבות במגוון תפקידי מטה כגון כתיבה, עיצוב, פיתוח תוכן, לוגיסטיקה, גיוס משאבים, משאבי אנוש, עו”סים ועוד.

“איגי הוא ארגון הנוער הגאה והוא מאגד לתוכו אלפי בני ובנות נוער, צעירים וצעירות מכל חלקי הארץ מאילת ועד קריית שמונה. באיגי אנחנו נאבקים על דמותה של החברה הישראלית. אנחנו כאן כדי להזכיר שגזענות ולהטבפוביה קיימת בתוכנו, ואין דרך טובה יותר להתמודד עם זה מאשר להפגיש האחד את השנייה מול החברה הישראלית. אנחנו/אתן/אתם משנים את החברה הישראלית, בהגעה לקבוצות, בהתאגדות מיחידים לרבים – מדריכות וחניכים, מתנדבות ומתנדבים. תהיו סבלניות וענוות, תדעו שגם אם זה מתרחש באיטיות, תהליכים מתקדמים ובזכותכן תחושת הבדידות והנפרדות נעלמת, כולנו אחד בעליות ובמורדות – אנחנו ביחד”

 Igy.org.il

  03-5280698 שלוחה 105

  IGYIsrael

 office@hoshen.org

 igy.org.il

נוער יכול ליצור קשר בצורה דיסקרטית גם בדרכים הבאות:

בוואטספ:
054-9119718 | 054-9119726 | בשעות 19:00-21:30 | בימים א,ג,ה
(הודעות שישלחו לא בשעות הפעילות ייזכו למענה בשעות הפעילות הקרובות)

בפורומים שבאתר איגי

או באמצעות קשר עם המדריכים/ות לפי איזור מגורים

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן