fbpx

אהבה ללא גבולות – הצלם זיו שדה מציג את הגרסה הנשית לתמונה המפורסמת

סערת כיסוי הראש של לינור אברג'יל הביאו את הצלם זיו שדה ליצר גרסה נשית לתמונה המפורסמת שצילם לפני 4 שנים וזכתה לשיתוף של מדונה | האם גם הפעם מדונה תשתף את התמונה? והאם היא תגיע למסיבה שנערכת לכבודה ערב לפני ההופעה בגמר האירוויזיון?
zivsade_dbl

לפני ארבע שנים פרסמה מדונה בפייסבוק ובאינסטגרם תמונה שיצר הצלם זיו שדה עבור מסיבה של ליין המסיבות דרעק, בה נראים יהודי ומוסלמי ברגע אינטימי. התמונה נעשתה עבור מסיבה שהתקיימה במהלך מבצע צוק איתן, במטרה להעביר מסר של אהבה וחיבור בין חברי הקהילה, גם כשהתותחים רועמים.

עם הגעתה של מדונה לישראל, ולקול התרועות של השיח הציבורי סביב בחירתה של לינור אברג’יל להופיע בטקס המשואות כשהיא חובשת כיסוי ראש, בחר שדה ליצור תגובה בעזרת דימוי שישלים את התמונה שלפני 4 שנים, בגרסה הנשית.

“מעבר לעבודתי כצלם אופנה ופורטרטים מסחרי, מאז התחלת הקריירה שלי, אני מעוניין לנסות להעיר ולהאיר אנשים עם הצילום שלי”, מסביר שדה, “הצילום שמדונה שיתפה רק הוכיח לי שוב שחלק משליחותי כצלם זה להשאיר חותם ולהשאיר אבק של אהבת הזולת, סובלנות וחופש ביטוי. התגובות שקיבלתי מאנשים היו מעוררות השראה, ואפילו ראיתי שיתופים של אנשים ממדינות שעל הנייר הן פחות נאורות ומדכאות, כל מה ששונה מאותה דת השולטת במדינתם, זה היה מחמם לב ומקסים. בעקבות השליחות הזו, אני ממשיך במשימה להאיר את העולם בצבעי אהבה וחופש, ולאחרונה השקתי קולקציית קפסולה לרכישה עם גלרייה 1of135 שתמכור בכל העולם צילומים שלי במהדורה מוגבלת. אני נרגש מאוד”.

צילום: זיו שדה | לוקיישן: פרסומת סמויה | קונספט: pita and more

ההופעה של מדונה בגמר אירוויזיון 2019 שיערך במוצאי שבת באקספו ת”א עדיין תחת סימן שאלה, אבל המעריצים כבר עושים כבוד לזמרת הפופ הגדולה ביותר בכל הזמנים וחוגגים את הגעתה במסיבת Pre Madonna מושקעת.

המסיבה תתקיים ביום שישי, 17.5, לילה לפני שהיא עולה לחשמל את הבמה בגמר האירוויזיון, (או שלא?). הלוקיישן שנבחר לאירוע הוא מועדון ה-Art Club בת”א (רחוב הש”ך 9 מול מועדון הדופלקס) שהוקם על חורבות מחסני אופנת הוניגמן והיום משמש כמוקד הבילוי הכי לוהט בעיר עם מערכות סאונד והגברה משוכללות ומתקדמות המספקות חווית בילוי בלתי נשכחת.

האייקון והאגדה החיה מגיעה לביקור קצר בארץ הקודש עם פמלייה המונה למעלה מ-60 אנשי צוות והפקה, כולם קיבלו הזמנה חגיגית לאירוע.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

מפיקי המסיבה, שנערכת בשיתוף המסיבה בשיתוף מועדון המעריצים הרשמי של מדונה בישראל, מבטיחים לילה מיוחד וחד פעמי שכולו מוקדש למלכת הפופ עם כל השירים, הסינגלים והלהיטים הגדולים שלה ועם הופעות מחווה של מלכות הדראג זוהר נואלס ושושי אבולעפיה.


Pre Madonna Party @Art Club | רכישת כרטיסים במכירה המוקדמת

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן