fbpx

אהבה היא לא אמצעי מניעה

סרטון שלישי בסדרת סרטוני ההסברה של הוועד למלחמה באיידס ומשרד הבריאות לקהילה הגאה עוסק ביחסי מין בתוך הזוגיות ובקשר שלהן למניעת הדבקה
hiv2016

סרטון חדש במסגרת הקמפיין למניעת הדבקה ב-HIV בקהילה הגאה עלה הבוקר לאוויר, במסגרת אירועי שבוע המודעות לאיידס, ובשיתוף משרד הבריאות, “בלה דואגת” (זרוע ההסברה לקהילה הגאה של הוועד למלחמה באיידס), אגודת הלהט”ב, ואיגי (ארגון הנוער הגאה).

לאחר “תפסיקו ללרלר, תתחילו לדבר”, ו”תפסיקו ללרלר, לכו להיבדק”, מגיע עכשיו הסרט השלישי בסדרה שכתב התסריטאי אבנר ברנהיימר (“פלורנטין”, “יוסי וג’אגר”, “אימא ואבאז”) וביים אור טייכר.

הסרטון מתמקד במערכות יחסים בקהילה הגאה ובקשר של אלה למניעת הדבקה. בסרט מופיעים אותם ארבעה חברים, החולקים ממחשבותיהם וחוויותיהם, על סקס, HIV, והעולם הגאה. המסר העולה ממנו הוא שבין אם מדובר על תחילה של מערכת יחסים לפני שנבדקים, או ‘יציאה מהשגרה’ במהלך מערכת יחסים, חשוב להשתמש בקונדום ולשמור על עצמנו ועל בני זוגנו. סיסמת הסרטון: “אהבה היא לא אמצעי מניעה”.



“הקמפיין נוצר על מנת לעודד כל גבר הומו להיבדק באופן שגרתי ל-HIV, למען הורדת שיעור נשאות HIV באוכלוסייה זו”, מסביר דר’ יובל לבנת, מנכ”ל הועד למלחמה באיידס, “לפני כשנה פתחנו מרכז בדיקות חדש לקהילה הגאה בדרום תל-אביב, ובקרוב נפתח מרכז דומה ב”בית הקהילות” בחיפה על מנת לשרת את אותה מטרה. אנו תקווה שבקרוב יכנס לישראל גם הטיפול המונע לפני חשיפה, PrEP, כדי להוריד את מספר הנשאים בקרב גברים המקיימים יחסי מין עם גברים”.

בסרטון משתתפים השחקן והעיתונאי נתנאל אזולאי (שכיכב גם בשני הסרטונים הקודמים), רום ברנע (“המדרשה”, “גאליס”), אלירן הרוש (תיאטרון באר שבע), אושיית הרשת יואב מאיר, והדוגמן אליהו שבתאי.

פרסום הסרטון מתקיים מאוחר מהמתוכנן, זאת לאחר שעיכוב שהגיע ממשרד הבריאות הביא לעצירת פרסום הסרטון ביום האיידס העולמי שהתקיים ביום חמישי שעבר. בועד למלחמה באיידס הסבירו כי לפי הסיכומים עם משרד הבריאות, הסרטון היה מתוכנן לעלות ביום האיידס העולמי ולהיות חלק מהקמפיין המרכזי של היום החשוב, אך בהוראת משרד הבריאות העלאתו לאוויר נעצרה.

במשרד הבריאות שחו את ההאשמות ומסרו בתגובה כי לא היה שום עיכוב בפרסום הסרטון, והוא מפורסם כמתוכנן.

 

עוד בנושא:  תיקון היסטורי: הכנסת תכיר בבני זוג של נופלים להט"בים כאלמני צה"ל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. א-מיני הגב

    נתנאל אזולי זה באמת אמצעי הגנה טוב – כשאני רואה את הפרצוף של האידיוט הזה, לא עומד לי שבועיים

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן