fbpx

תום אקו | לאהוב אותי

תוםאקו2
צילום: נוי ערקובי

“מכוער. אני מזייף חיוך מאושר, ונשבר, מכוער”

תום אקו מוציא את הסינגל “לאהוב אותי”, הסינגל השלישי מתוך אלבום הבכורה של תום הצפוי לצאת בשנה הקרובה.

“ככה אני מרגיש לעיתים לא כל כך רחוקות”, מסביר תום אקו, “וככה הרגשתי לפני כשנתיים, שזה בלתי אפשרי לאהוב אותי. בתוך השקט האין סופי הזה, עשיתי הכול – רק לא להישאר איתי לבד. הכול כדי להתחמק ממחשבות על כל מה שלא טוב בי.

הייתי מוצא את עצמי כל היום ברחובות, יוצר סביבי רעש, אבל עדיין הרגשתי בתוך בועה משל עצמי כשהחיים סביבי מתרחשים במעומעם ועוברים לידי. הלילות היו הכי קשים בהם השקט היה בשיאו, הייתי באמצע הלילה ובוהה בתקרה.

כשכתבתי את “לאהוב אותי” לפני קצת פחות משנתיים – הרגשתי שלא נשאר בי מה לאהוב. מאז התמודדתי עם הרבה לבד. את הלבד אני היום מתחיל לחבק ולאהוב. אשקר אם אגיד לכם שהגעתי לקו הסיום, יש לי לא מעט קילומטרים לעבור, אבל אני בדרך”.

תום אקו, זמר ויוצר שעובד בימים אלה על אלבום בכורה. תום חושף את הלב שלו על השולחן, הוא כותב מתוך חוויותיו האישיות ומגיש את השירים שלו בצורה מלודרמטית ואמינה. סגנונו המוזיקלי מורכב מבלדות פופ שנסוניות ורומנטיות לצד נגיעות של רוק וסול.

הוא יצא מהארון בגיל 20. היציאה מהארון והפרידה מהאקס שחררו אצלו רגשות מודחקים, שהביאו עמם תעוזה ליצור מוזיקה שמרגישה לו הכי טבעית. מבחינת תום השירה לגבר היא מתבקשת – ככה הוא חווה את עולמו וככה גם חשוב לו שאחרים שמרגישים דומה יאפשרו לעצמם להיות מי ומה שהם.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן