fbpx

“שיח פרוזדור” – תערוכת אמנות קבוצתית שהיא גם ליין אפ אירועים

20 יוצרים ויוצרות יציגו בתערוכת האמנות "שיח פרוזדור" המשלבת גם מופעי דראג, ערבי שירה ומסיבות | "עיסוק במרחבי ביניים שהם בין לבין, לא פה ולא שם, העוסקים בתנועה והשתנות של זהויות"
שיח פרוזדור-עבודות אמנות-תמר רודד שבתאי
סלף קריאייטד סיטי | תמר רודד שבתאי |2015

ביום שני תפתח במועדון הפסאז’ בתל אביב תערוכת האמנות “שיח פרוזדור“, תערוכת אמנות להטב”קית פמיניסטית, הכוללת גם ליין אפ גדוש אירועי תרבות.

התערוכה תתקיים במשך שלושה ימים, החל מה-10.8, ערב הפתיחה החגיגי, ועד ה-10.10, ויקחו בה חלק כ-20 יוצרות.ים, בהם אבן ערן, אור ים נגה, אלירזי סיוון, גולדזק עומרי, גרינברג צאלה, חכים שיר, לוי אתי, מאירי יעל, מורג דבורה, נאטור כרם, ניומן שיר, סילבר לוקאס, עוז טל, עמית משה ארז, פייגין פאינה, פרפורי אלכס, קנילגר לילה, קרימסקי ניצן, רודד שבתאי תמר ורזיאל איילת.

התערוכה תתקיים בפסאז’ ברחוב אלנבי בתל אביב, מרכז מסחרי צנוע ביום המכיל עסקים קטנים, ומועדון אנדרגראונד בלילה, המאפשר פלואידיות לפרפורמנס של זהויות.

במהלך ימי התערוכה יתקיימו מספר אירועים אמנות נוספים, ביניהם נשף קלאב קידס (מופע דראג), ערב שירה, מסיבות ואירועי פרפורמנס., ועמדות קעקוע לקהל הרחב לאורך כל הערב. האירועים משלימים את החוויה של התערוכה ויוצרים מרחב אחד שנע בין אפשרויות שונות של אמנות ושיח.

התערוכה היא פרי יוזמה של חברות קולקטיב הבוש, נגה אור ים, שיר חכים, שיר ניומן, פאינה פגין, מיכל שומר, בליווי אוצרותי של ד”ר אורית בולגרו. היא נוצרה לאחר שיח משותף של כשנה בין הקולקטיב והיוצרות, שכלל עיסוק במרחבי ביניים כמרחבים המאפשרים פלואידיות בין זהויות, במיוחד במרחב הייחודי של פסאז׳. כמו כן עסק השיח במרחב האומנותי וגבולותיו.

“התערוכה “שיח פרוזדור” מתבוננת בפרוזדור כאלמנט אדריכלי המציין מרחב מעבר ומהדהד הליך של שינוי זהות”, מסבירות יוזמות הארוע, “האתר בו מתקיימת התערוכה מוליד את העיסוק במרחבי ביניים, מרחבים שהם בין לבין, לא פה ולא שם, העוסקים בתנועה והשתנות של זהויות”.

קולקטיב הבוש -BUSH פועל זו שנה שלישית לקידום וניתנת במה לאמנות להטב”קית בראיה פמיניסטית דרך פלטפורמות שונות וביניהן יצירת פנזין (מגזין) ופרוייקטים משתנים כגון תערוכות, סרטים ומייצגים. זאת תערוכה ראשונה שהקולקטיב מפיק בצורה עצמאית. התערוכה מהווה אבן דרך בפני עצמה אך התהליך להגשמתה הוא חלק מהותי ממנה. העבודה כקולקטיב פמיניסטי קווירי מאפשר חשיבה משותפת ומייצר אופן קבלת החלטות בעל פוטנציאל פוליטי ושיח מכיל ברמה האוצרותית.

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

ליין אפ האירועים:

יום ב’, 8.10
20:00 ערב פתיחה חגיגי והרמת כוסית
21:00 מופעי פרפורמנס

יום ג’, 9.10
20:30 ערב הקראת שירה
23:00 מסיבה של הליין האלקטרוני המצליח “פוני”

יום ד’, 10.10

20:00 הרצאה על הבר
21:00 מופע דראג
23:00 מסיבת סגירת התערוכה בשיתוף פעולה עם ליין ה”זותי”

שיח פרוזדור – תערוכת אמנות קבוצתית וליין אפ אירועים | הפסאז׳, רחוב אלנבי, תל אביב | פתיחה חגיגית ב-8.10.208 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן