fbpx

יוצרי הפורנו שהפכו לחוקרי ויועצי מיניות מגיעים לת”א

רשימת אורחי הכבוד של פסטיבל הקולנוע הגאה מציגה אורחים חושפניים במיוחד - שלושה מהם יוצרים שנעים על התפר בין האמנות לפורנו
tlvfest_gsts
צילומים: יח”צ הפסטיבל

מכירת הכרטיסים לפסטיבל הבינלאומי ה-11 לקולנוע גאה בתל אביב TLVFest נמצאת בעיצומה, ורשימת האורחים הנכבדים שהוזמנו לקחת חלק בפסטיבל הולכת ומתרחבת.

בולטים במיוחד בתכניה השנה הם אמנים בעלי נגיעה בעולם הפורנו, בין אם מדובר בשחקנים שהחלו את דרכם בעולם הזה ועברו לתחומים נוספים, או כאלו שעברו להתנסות בתחום זה לאחר שנים של יצירה.

אורח כבוד שיקבל אות הוקרה מטעם הפסטיבל בערב הפתיחה וישפוט בתחרות הסרט התיעודי הוא באק אנג’ל, אחד הטרנסג’נדרים הראשונים שהפכו לאייקון תרבות קווירי. אנג’ל הוא קולנוען טרנסג’נדר פורץ דרך והיה לראשון שהפיק וביים סרטים שעסקו במיניות של גברים טרנסג’נדרים. הוא עצמו השתתף בשלל סרטים ועל הופעותיו הוא זכה בפרסים שונים בתחרויות של תעשיית הפורנו והיה לשחקן הטרנסג’נדר הראשון שהופיע בסרטי פורנו של גייז. בשנת 2012 הוא ביצע תפנית מקצועית והתחיל לעבוד כמרצה לחינוך מיני. כיום הוא מוזמן לקיים הרצאות ברחבי העולם בנושא ‘נזילות ג’נדרית וזהות מינית פוליטית’. אנג’ל ביים את היצירה התיעודית פורצת הדרך “Sexing the Transman” על מיניות של גברים טרנסג’נדרס. הסרט שנעשה אודותיו “מר אנג’ל” “Mr. Angel” הוקרן בבכורה עולמית ב SXSW.

צפו בהרצאה מרתקת של באק אנג’ל: 


כוכב פורנו נוסף שיגיע להתארח בפסטיבל הוא קולבי קלר. בנוסף להיות כוכב פורנו הוא גם אמן, סופר ובעל טור בענייני סקס. במשך העשור האחרון קולבי השתתף במעל ל-100 סרטים פורנוגרפיים ועבד עבור אולפנים מוכרים כגון: Sean Cody, Randy Blue, Titan, Falcon, Men.com, Cockyboys ועוד. הבלוג שלו The Big Shoe Diaries זכה בפרס WOWie לבלוג הטוב ביותר לשנת 2013. הוא גילם את הנסיך בסרט הקצר “זולושקה”, גרסה קווירית לאגדת הילדים “סינדרלה” שהוצגה ב TLVFest בשנת 2014. לאחרונה הוחתם כפרזנטור החדש של ויויאן ווסטווד וגילם את כל הדמויות באדפטציה נועזת של “המלט” בערום מלא.

הפרויקט האחרון הגדול שלו, Colby Does America, הוא אתר אינטרנט שנוצר בעזרת גיוס המונים בו מתעד קולבי את סיוריו ברחבי אמריקה ובכל מדינה שבה הוא מבקר הוא חוקר את היחס למין ולטבע בארה”ב של ימינו. במפגש המיוחד עם קולבי קלר הוא ידבר על הרעיון מאחורי אתר האינטרנט שלו, יציג סרטים שהוא יצר במהלך סיוריו בארה”ב ויענה על שאלות הקהל.

עוד בנושא:  סופ"ש של קולנוע גאה בסינמטק ת"א

אורחת נוספת שיוצרת על התפר שבין אמנות לפורנו היא גודין גרין, צלמת דנית ובמאית פורנו קווירית שחיה ועובדת בברלין. בעבודתה היא מתמקדת בעיקר בצילום ארוטי. בשנת 2011 פורסם ספר הצילומים שלה “The Catalog” שהתמקד בנשים עם מראה אנדרוגני. בשנת 2013 היא החלה להתנסות בצילום סרטי פורנו. סרטה הראשון “רוצה קצת תפוזים” Want Some Oranges הוקרן בפסטיבל הפורנו של ברלין וזכה בפרס הסרט הקצר בפסטיבל Xposed. סרטה השני “תריס” Shutter זכה באוקטובר 2015 בפרס ציון לשבח מטעם PorYes על יצירה פמיניסטית פורנוגרפית.

השנה יגיעו לפסטיבל מספר שיא של אורחים ויוצרים להט”בים שיקיימו פאנלים ומפגשים הפתוחים לקהל הרחב, ביניהם השחקן אלן קאמינג, המוכר מתפקידו כאיליי גולד בסדרה “האישה טובה” עליה היה מועמד לפרסי אמי, גלובוס הזהב ו SAG. קאמינג יקיים מפגש עם הקהל ב-2 ביוני, בשעה 20:00 בסינמטק תל אביב.

אורחת נוספת בפסטיבל היא אשת הקולנוע העצמאית, השחקנית והקומיקאית מישל אלן. אלן תציג את סרטה החדש, “S&M סאלי”, בו היא מגלמת את ג’יימי המתמודדת עם הידיעה שבת זוגה ג’יל נהנתה בעבר הלא רחוק מפעילות BDSM. כדי לשמח אותה מחליטה ג’יימי לנסות לגוון את טעמה ולחקור את עולם ההנאות המיניות יחד עם חברתה. הסרט זכה בשלל פרסים בפסטיבלי קולנוע להט”בים.

עוד יתארחו בפסטיבל מנהלי פסטיבלי קולנוע מאוסלו, פולין, רומניה ופורטוגל, שיקיימו פאנל בנושא עולם פסטיבלי הקולנוע הלהט”בים.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן