fbpx

רשת מלונות פרימה הסירה שלט להט”בפובי שנתלה על אחד המלונות: “סולדים ומגנים אותו מכל וכל”

שלט להט"בפובי שנתלה על בנין מלון פרימה בירושלים עורר את זעמם של פעילים בקהילה גאה, שפרצו במתקפה תקשורתית נגד רשת המלונות | בהתערבות של האגודה למען הלהט"ב הוסר השלט מהבניין
שלטמלוןפרימה
צילום: יערה שפירא

הקמפיין הקצר בעולם? היום בבוקר התעוררו תושבי ירושלים לשלט ענק שנתלה על בניין מלון פרימה פארק בעיר, עליו נכתב “אבא ואמא = משפחה. האומץ להיות נורמלי”. על השלט חתום ארגון “חזון”.

תמונות של השלט שהחלו לרוץ ברשתות החברתיות הסעירו את חברי הקהילה הגאה, שמלבד הכעס על תכנו המסית של השלט, כעסו על רשת המלונות שאפשרה את תלייתו של שלט מסוג זה על אחד ממלונותיה.

חברי קבוצת הפנתרות הורודות החלו במתקפה תקשורתית נגד רשת המלונות, שכללה שיחות זועמות למנהלים של בתי המלון שתחת הרשת, תגובות לפוסטים בעמודי הרשת ברשתות החברתיות והורדת דירוג המלונות באתרי המלונות העולמיים.

במקביל, מנכ”ל האגודה למען הלהט”ב, אהד חזקי, יצר קשר עם המלון ולאחר שיחה קשה עם מנהליו שלחה האגודה פנייה רשמית שקוראת להוריד את השלט מהמלון, ולצאת עם הודעת גינוי.

הנהלת המלון החלה לפעול להורדת השלט, שהוסר תוך שעה קלה מהבניין.

עוד בנושא:  "גם אנחנו דואגים לילדים שלהם"

ממנכ”ל רשת מלונות פרימה, אבי דור, נמסר: “כמנכ”ל רשת מלונות פרימה אני מצר ומתנצל על השלט הפוגעני אשר נתלה על קיר מלון פרימה פארק בירושלים. השלט שנתלה ע״י חברת פרסום חיצונית שאנו משכירים לה את שטח הפרסום. לאחר ששמנו לב לשילוט הפוגעני והגזעני אשר אנו סולדים ומגנים אותו מכל וכול השלט הוסר. אנו נסיק מסקנות מאירוע מצער זה ונדאג שלהבא כל שילוט יעבור בדיקה לפני שייתלה על קיר המלון. אני מודה לכל מי שהסב את תשומת ליבנו לכך ושוב אנו מתנצלים מהפגיעה שהסב שלט זה”.

“אין שום דבר אמיץ בשלט חוצות שיורק בפרצוף של עשרות אלפי להט”בים שמופלים בישראל בתחומי חיים שונים, גם בהקמת משפחה”, אמר ערן גלובוס, יו”ר הבית הפתוח בירושלים, “אין לי ספק שהציבור בישראל דוחה את הקמפיין המכוער, המשסה והמפלג הזה, שבינו לבין יהדות אין דבר וחצי דבר”.

על חשבון משלם המיסים

השלט שנתלה הבוקר בירושלים הוא חלק מקמפיין “האומץ להיות נורמלי” של תנועת “חזון” נגד משפחות להט”ביות. אתר הבית של התנועה רשום על שם עמותת ‘דרור משימות לאומיות’ – ארגון שבנוסף להפצת להט”בופוביה ארסית, גם נאבק בשילובן של נשים בצה”ל בטענה שהן פוגעות ב”דבקות במטרה וחתירה לנצחון”.

בפוסט שפרסמה ח”כ רויטל סויד נכתב כי העמותה קיבלה בשלוש השנים האחרונות לא פחות מ-178,815 ש”ח ממשרד החקלאות ופיתוח הכפר לטובת קידום תודעה ציונית. בפועל הופנו כספי המיסים שלנו למימון של קמפיין להט”בפובי ומסית, שכל קשר בינו לבין ציונות מקרי בהחלט.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. אלון הגב

    מכעיס, מקומם ומעורר בחילה.
    כל הכבוד לאגודה ולחזקי בפרט על ההתערבות.
    הגיע הזמן לסגור את השאלטר על ארגונים כמו “חזון* שמעכבים אל ההרמוניה החברתית ומייצרים פילוג וריבוד בעזרת שנאה.

  2. מאיר הגב

    להטבפובי??? אני חושב שסתימת הפיות הזו היא דתופובית. לגמרי… יש קבוצת מיעוט דתופובית שהשתלטה על עמדות מפתח חשובות וסותמת את הפה לכל מי שחושב אחרת ממנה.
    הסבים והסבתות שלנו נהרגו. נטבחו. נשרםו. כדי לא לפגוע בעאכי המשפחה היהודית. וקבוצות של להטבים רוצות לאבד את כל זה. התאבדות של ממש.
    אגב. זה מאוד קשור ליהדות. תורת ישראל שוללת מכל וכל כל קשר שאינו איש ואשה נשואים. סתם שתדעו…..
    בטח לא תפרסמו את התגובה שלי…

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן