fbpx

רפי מי?! מאות ואלפי קולות של א.נשי חינוך יהיו אלו שיחלישו את קולו של שר החינוך הזמני

מורים ומורות - הכנסו לכיתות מחר בבוקר והסבירו לתלמידים שאתם מתנגדים לדבריו של שר החינוך. מאות ואלפי הקולות שלכם יהיו אלה שיגמדו את דבריו של רפי פרץ ויחזירו אותם למקום הראוי להם - מתרוצצים במוחו החשוך של איש אחד, שרק במקרה הוא שר החינוך (הזמני)
רפיפרץ
צילום: צילום מסך מתוך חדשות ערוץ 12

חצי שנה לאחר הראיון לחברת החדשות, בו אמר כי “אפשר לבצע טיפולי המרה” בלהט”בים והוסיף כי אף “עשה זאת בעבר”, הרב רפי פרץ, שר החינוך של מדינת ישראל, מצא במה נוספת להשמיע בה את דעותיו הקיצוניות והחשוכות.

בראיון למוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות שפורסם אתמול, נשאל השר פרץ כיצד היה מגיב אם אחד מילדיו היה מגלה נטייה מינית שונה, והשיב: “ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה. הם בונים את הבתים שלהם מתוך ערכים יהודיים. אני לא מעסיק את הראש שלי במה היה אם”. פרץ גם הגדיר משפחה נורמטיבית – “עם איש ואישה”.

באותו ראיון התייחס פרץ גם לדבריו הקודמים בנוגע לטיפולי ההמרה, ולתגובות הקשות שקיבל בעקבותיהם ואמר: “זה היה האירוע הכי כואב בכל השנה שבה הייתי בפוליטיקה. לא ההתנפלות עליי הייתה הבעיה, אלא הפרשנות המעוותת שנתנו לדברים שלי. אני אפילו לא ידעתי שזה קיים. זה היה שיעור קשה במניפולציות של החיים הציבוריים. לא התאים לי ששמו אותי במקום הזה, הרי אני בדיוק ההפך מזה. אני מכבד כל אדם באשר הוא”.

הבנתם? רפי פרץ הוא בדיוק ההפך מזה, הוא מכבד כל אדם באשר הוא.

השר פרץ ממשיך ומסביר מה למד מהפרשה הקודמת, ואומר: “הבנתי שיש דברים מורכבים שנוגעים בדיני נפשות וצריך עבורם הרבה זמן והרבה הסברה. אי-אפשר לדבר עליהם בחצי משפט בטלוויזיה”.

בטלוויזיה? לא. אבל בעיתון הנקרא ביותר במדינת ישראל, למה לא?

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

משהו לא מאוזן אצל רפי פרץ, שמצליח באותה נשימה בה הוא מתלונן על העליהום התקשורתי שבוצע עליו לאחר שהביע את דעתו על טיפולי המרה, לעשות דה לגיטימציה לאוכלוסיה שלמה, ולשלול את אורח חייהם של הלהט”בים ושל משפחותיהם.

אבל רפי פרץ יודע מה הוא עושה – אנחנו בתחילתה של מערכת בחירות נוספת וזה הזמן האידיאלי עבור כל הלהט”בפובים לפתוח את הפה ולשתף את העולם בדעותיהם החשוכות ולקבל במה, פרסום והתייחסות לדבריהם ולעצם קיומם. זה מביא להם קולות ומחזק אותם בקרב קהל הבוחרים שלהם. והלהט”בים שנפגעים? זה נזק משני. מכה קלה בכנף. הם כבר ידאגו אחר כך להתנצל בחצי פה וכולם ישכחו להם את זה.

ולצערנו הם צודקים. הזכרון שלנו קצר מדי. כשפורסמו דבריו בנוגע לטיפולי ההמרה בחודש יולי האחרון, הרשת רעשה וגעשה, ארגוני הקהילה רעמו והפוליטיקאים גינו, הקהילה הגאה קראה לפיטורי שר החינוך ומורים והורים גאים פתחו ביוזמת “לא חוזרים ללמוד עם פרץ“, שקראה להשבית את היום הראשון ללימודים במידה ופרץ לא יפוטר מתפקידו. אך כאשר הגיע היום הראשון ללימודים, אף אחד לא שבת. התנצלותו הרפה של שר החינוך, או אולי היציאה לבחירות נוספות, גרמה לנו לעבור הלאה ולחכות לפעם הבאה שהוא יפתח את הפה.

והוא פתח. כי הוא לא מסוגל לשתוק. ועכשיו יש לנו הזדמנות נוספת להתייחס לדבריו. אז הפעם בואו נעשה את זה אחרת – בואו נעשה את זה יותר טוב.

מורות ומורים – הכנסו לכיתות ביום ראשון ופתחו את יום הלימודים בהתייחסות לדבריו של רפי פרץ. הסבירו לתלמידים שמגיעים ממשפחות להט”ביות שהמשפחות שלהם לא פחות טובות מהמשפחות אחרות, הסבירו לתלמידים הלהט”בים שיושבים בכיתה שהם בסדר גמור, והבהירו לכלל התלמידים שהמילה “הומו” היא אינה קללה.

העבירו את המסר גם לעמיתיכם בחדר המורים – הסבירו להם כמה מסוכנים דבריו ובקשו מהם להעביר את המסר לתלמידים שלהם.

מערכת שלמה שיוצאת נגד דבריו של השר הממונה עליה היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הקולות החשוכים והקיצוניים שנשמעים מפיו של רפי פרץ. מאות אלפי תלמידים שרואים שהמורים שלהם לא חוששים להגיב, לגנות ולהתנגד לדבריו החשוכים של השר הוא החינוך הטוב ביותר שאנחנו יכולים להעניק לדור הבא.

מאות ואלפי קולות של מורים ואנשי חינוך יהיו אלה שישתיקו את דבריו של רפי פרץ, או לפחות יגמדו אותם ויחזירו אותם למקום הראוי להם – מתרוצצים במוחו החשוך של איש אחד טיפש, שרק במקרה הוא שר החינוך (הזמני).

עוד בנושא:  'שבויות במשחקי גברים'

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן