fbpx

ראש עיריית לונדון לטראמפ: בוא לראות את ההשפעה של הקהילה על העיר

במהלך השתתפותו במצעד הגאווה בלונדון, פנה ראש עיריית לונדון לדונלד טראמפ והזמין אותו להגיע ללונדון ולראות כיצד קהילת הלהט"ב תורמת לשיפור העיר. "הם עוזרים להפוך את לונדון לעיר הגדולה ביותר בעולם"
london_pride_khan

ראש עיריית לונדון, סאדיק קאן, השתתף במצעד הגאווה שנערך בעיר ביום שבת האחרון, 8 ליולי.

קאן, שנקלע לאחרונה לויכוח מתוקשר עם נשיא ארה”ב דונלד טראמפ, לאחר שזה קרא לו “בור” ו”חצוף” על כך שהעז לפקפק במדיניות ההגירה שלו, ניצל את ההזדמנות על מנת להעביר מסר לנשיא האמריקאי, שביטל את ארועי הגאווה בבית הלבן ובחר להתעלם מחודש הגאווה.

“המסר שלי לדונלד טראמפ ולאחרים ברחבי העולם שאינם מכירים בתרומה העצומה של הקהילה הגאה, הוא לבוא ללונדון ולראות את ההשפעה שלהם על העיר”, אמר קאן, “הם עוזרים להפוך את לונדון לעיר הגדולה ביותר בעולם. אני רוצה שלונדון תהיה מגדלור תרבותי, חברתי וכלכלי לשאר העולם, איך עושים זאת”.

ראש העיר, שהוביל את מצעד הגאווה, הוסיף כי הוא גאה מאוד להשתתף במצעד הגאווה המתרחש במרכז לונדון. “אני גאה להשתתף במצעד שמוגדר כמצעד הגדול ביותר שנערך אי פעם בלונדון. המצעד הגדול ביותר בהיסטוריה הגאה, המצעד הגדול ביותר בהיסטוריה של לונדון”.

קאן, ראש העיר המוסלמי הראשון של לונדון, הוא תומך נלהב של זכויות הלהט”ב ופתח במסורת חדשה של הובלת מצעד הגאווה השנתי על ידי ראש העיר. בתחילת השבוע חנך את המייקאובר שעברה הרכבת התחתית בלונדון לקראת ארועי הגאווה וחשף את השלטים בצבעי הקשת שהחליפו את השלטים המיתולוגיים של תחנות אנדרגראונד מרכזיות בעיר עם הסיסמא #loveislove.

“המסר העיקרי שאנחנו מבקשים לשלוח הוא שכאן בלונדון אתה חופשי להיות מי שאתה רוצה להיות ולאהוב את מי שאתה רוצה לאהוב. האהבה המתרחשת כאן היא מסר חזק. התגובה שלי לשנאה היא אהבה. התגובה שלי לאלה שרוצים לחלק אותנו היא לאחד אותנו והמסר שלי לאלה שטוענים שאנחנו הולכים לשנות את העיר הוא פשוט: אנחנו לא”.

קאן ניצל את ההזדמנות לדבר נגד האפליה לאור הפיגועים האחרונים שחוותה העיר, והסביר כי הוא עומד על כך שחיבור בין קבוצות שונות המתמודדות עם אפליה הוא אחד הדברים החשובים ביותר. “הדבר הגדול בקהילת הלהט”ב הוא שבמשך השנים עבדתי איתן בסולידריות והקפדנו לקדם את השוויון ולמנוע אפליה. יש כאן מטרות משותפות. אני מיעוט דתי, מיעוט אתני, ואני רוצה שיקבלו אותי, יכבדו אותי ויחבקו אותי, בדיוק כמו שחברי קהילת הלהט”ב רוצים”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן