fbpx

קונצרט המחווה לפרדי מרקורי חי ל-48 שעות בלבד

עמוד היוטיוב של להקת קווין פתח לצפייה את קונצרט המחווה המיתולוגי לפרדי מרקיורי, שהתקיים בשנת 1992 כמחווה לזמר וכדרך להעלאת מודעות למחלת האיידס | ניתן לצפות בשידור בחינם למשך סוף השבוע הקרוב
פרדימרקיורי

העולם חוזר לאט לאט לסוג של שגרה – אפשר להפגש עם חברים, ללכת לחדר כושר, לצאת לטבע, ומהשבוע הבא גם ללכת לים.

אחד הענפים שעדיין לא נמצא לגביהם פתרון הוא ענף התרבות ובמרכזו ההופעות הגדולות. במהלך תקופת הקורונה צצו פתרונות יצירתיים, מהופעות מוזיקה מהבית שהועברו בזום ועד לסטנדאפ במרפסת, ועכשיו יש לנו גם את האפשרות לחזור ולצפות באחד המופעים הגדולים של ההיסטוריה, מהבית.

עמוד היוטיוב של להקת קווין פתח לצפייה את קונצרט המחווה לפרדי מרקורי, שנערך בשנת 1992 להעלאת המודעות למחלת האיידס.

הקונצרט התקיים לפני 18 שנה, ב-20 באפריל 1992, באצטדיון וומבלי מול קהל 72,000 איש ושודר לקהל של למעלה ממיליארד צופים ברחבי העולם. הקונצרט היה מחווה לסולן הראשי של להקת קווין, פרדי מרקורי, שנפטר מאיידס ב- 24 בנובמבר 1991. חברי הלהקה הנותרים בריאן מאי, רוג’ר טיילור וג’ון דיקון התאחדו לצורך המופע, אליו הצטרפו גדולי המבצעים בעולם בהם דיוויד בואי, ג’ורג ‘מייקל, אנני לנוקס, אלטון ג’ון, גאנז אנד רוזס, רוברט פלנט, מטאליקה, ליזה מינלי, דיל, דפ לפרד ועוד רבים אחרים.

הרווחים מהקונצרט שימשו להשקת קרן מרקיורי-פניקס, שהפכה לחלק מרכזי ממורשתם של קווין ופרדי מרקיורי, והמשיכה לספק מימון ליותר מ 1000 פרויקטים ב 57 מדינות במאבק המתמשך נגד איידס ברחבי העולם, בסכום של יותר מ- 17 מיליון ליש”ט.

לצפייה במופע המלא:

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן