fbpx

קולולו – ליין מזרחית חדש

תתחילו לתרגל את הלשון - ליין מזרחית חדש מבטיח לעשות לכם שמח גם באמצע השבוע
kululu

החיבור בין הקהילה הגאה לבין המוזיקה המזרחית כבר לא מפתיע אף אחד. להפך, עם ליין גברים מזרחי מצליח וליין נשים מצליח לא פחות, החיבור הזה נראה ברור וטבעי מתמיד.

תוסיפו לזה  אמנים מזרחיים שמקליטים שירים לכבוד הגאווה, שמושמעים ללא הפסק בלב המיינסטרים והופכים אותם ליקירי הקהילה, ואפשר להגיד שיותר טוב מזה לא יהיה.

אבל מסתבר שיכול להיות. מעכשיו נוכל ליהנות ממוזיקה מזרחית באווירה גאה גם באמצע השבוע, בליין חדש שיפעל החל מיום שלישי הקרוב בלימה, שנושא את השם שהכי מתגלגל על הלשון – קולולו.

“בתור אחד שחי את חיי הלילה הרגשתי תחושה של כמיהה למשהו חדש בחיי הלילה, בטח ובטח באמצע השבוע, שבו המשבצת של מוזיקה מזרחית ריקה”, מסביר גל דוד, איש חיי לילה ויוזם הליין, “רצינו ליצור מקום שבו אפשר ליהנות מאווירה חמה ומוזיקה שאנחנו אוהבים, מקום אליו אפשר לבוא ולעשות שמח גם באמצע השבוע”.

גל דוד בחר לקיים את המסיבות של הליין בלימה לימה כדי לאפשר לאורחים ליהנות מאווירה מסוג אחר. “השילוב של הלימה לימה עם סגנון המוזיקה הזה מתאים במיוחד, בגלל החצר שיש במקום, שמאפשרת לנו ליצור אוירה אותנטית. לא חייבים לרקוד כל הזמן ואפשר גם לשבת בחצר עם חברים, לדבר, לצחוק ולעשן נרגילה. זה גם הופך את הליין למתאים מאד לחגיגות יום הולדת, גם בגלל העובדה שזו מוזיקה שמתאימה לאירועים וגם כי יש מקום שאפשר לשבת, לדבר וליהנות”.

למרות שהמוזיקה המזרחית יוצרת אווירה מרימה ומקפיצה בפני עצמה, גל דוד החליט ללכת על בטוח  ולהציב על העמדה את די ג’יי ניסו מיקס, הידוע בכינויו מלך החפלות, שידאג להרים את הקהל להקפיץ ולעשות שמח.

איך התגובות?
“התגובות ממש נלהבות. צברנו 1600 עוקבים ביומיים. כולם נכונים ושמחים להיות חלק מזה וזה יוצר התרגשות מאד גדולה”.

גם השם שבחר גל דוד לליין תפס ממש חזק וכל מי שרואה אותו מברך אותו לשלום בקריאת קולולו. “השם ממש מסמל את השמחה ואת האווירה שהליין הזה מבקש ליצור”, הוא אומר, “זה ליין שיכול לקבץ את כל סוגי האנשים כי הוא מציע מוזיקה מזרחית שמחה שגם מי שאוהב פופ וגם מי שאוהב מוזיקה שחורה יכול להתחבר אליה וליהנות ממנה”.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

קולולו | יום שלישי 22.3 החל מ22:30 | לילינבלום 42 ת”א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. שון תורג'מן הגב

    אני מאחל לליין הזה שיהיה הרבה בהצלחה
    יאלה מחכה ליום הפתיחה ואני גם יעבוד איתכם בצוות

    אל תתפסו יהיה הורס קולו לו
    ליין חדש מזמין את כול הקהילה ואני יהיה בתור יחצן חדש וגם לרקוד עם היחצן שון תורג’מן של הסאונה
    מחכה בקוצר רוח ליום שלישי אז נתראה שם
    אוהב שון תורג’מן ???

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן