fbpx

קוויר מג’יק 2019 – הסצנה הלהטב”קית האלטרנטיבית על גדות הירדן

הקוויר מג'יק מציע חוויה להטב"קית אלטרנטיבית שונה וייחודית של חופשה בטבע, סדנאות, הופעות, מסיבות, טקסים ופעילויות שונות, והכל באווירה זורמת ומשוחררת לאורך ארבעה ימים על גדות הירדן | "להשאיר מאחור את העיר והרעש, ולצאת לגלות את העולם הפנימי שלכם ולבטא את הצבעים האמיתיים שלכם"
קווירמג'יק+אורקפלן
צילום: אור קפלן

שבוע הגאווה הוא כבר מזמן לא רק מצעד גאווה אחד (או כמה) למאבק לשוויון, אלא חגיגה מתמשכת של ארועים ומסיבות בהן כולם נראים אותו הדבר. אם אתם מסוג האנשים שהמסיבות ההמוניות והבארים הרועשים של חודש הגאווה הספיקו להם, הקווייר מג’יק מזמין אתכם להשאיר מאחור את העיר והרעש, ולצאת לגלות את העולם הפנימי שלכם ולבטא את הצבעים האמיתיים שלכם.

הקוויר מג’יק הוא אירוע ללסביות, הומואים, ביסקסואלימ.ות, טרנסג’נדרים.ות וקוויר המציע מעל 40 סדנאות, הופעות, מסיבות, טקסים ופעילויות שונות, לאורך ארבעה ימים על גדות הירדן.

צוות “קוויר מג’יק” מורכב מקבוצת חברימ.ות שהחליטו להביא יחד לארץ את הסצנה האלטרנטיבית של הקהילה הלהטב”קית. בדומה למה שמתחולל במקומות אחרים בעולם (Spirit Queer באנגליה, Festival Strech בגרמניה, ועוד), הקוויר מג׳יק מציע חוויה שונה וייחודית של חופשה בטבע, סדנאות עומק והתפתחות אישית, באווירה זורמת ומשוחררת, עם מוזיקה טובה ואוכל מעולה.

הקוויר מג׳יק פותח מרחב קסום ונוצץ להתנסות ולשעשוע, מרחב בטוח להיכרות וחיבור, המבוססים על הסכמה, קבלה, כבוד הדדי ותקשורת פתוחה. כלל האנשים הפועלים במסגרת האירוע עושים זאת בהתנדבות וללא מטרת רווח.

בכל יום ובשעות שונות בין הסדנאות והטקסים, סטים שונים ומגוונים יקחו אתכם למסע בין סגנונות מוזיקה שונים, החל משנות ה-80 העליזות ועד לטכנו שזור כוכבים בלילה. על המוזיקה יהיו אחראים אמן הטראנס הבינלאומי די ג’יי דרוויש, מפיקת המסיבות נרקיס טפלר, וצי’קן פנקי וגלוריה ויאגרה – בעלים של המועדון המצליח ביותר בגרמניה ומלכת דראג בינלאומית מברלין.

בין המופיעים מלכת הדראג הבינלאומית גלוריה וויאגרה, זוכת פרס מלכת הדראג של ישראל 2017 עסיס ד’אורנג’, השחקן, הבמאי והפרפורמר זאזא (עודד צדוק), המשורר.ת הפרפורמר.ית חולקט, היוצר מקס פינק, זמר האופרה מנטה (שלומי מוטו ואגנר) ועוד.

צילום: אור קפלן

מלבד מתחם האש המרכזית בו יערכו ההופעות, יכלול הארוע מספר מתחמים נוספים בהם מתחם גופנפש בו יערכו סדנאות יוגה,  מתחם אירוטיקה בו יערכו סדנאות כגון: גבולות והסכמה, סדנת מסג׳ בארבע ידיים, תקשורת מקרבת במיניות, נשימות טנטריות וחדירה אנרגטית, יוגה לפתיחת צ’אקרת המין ועוד. מתחם יצירה בו יערכו סדנאות דראג, טוורקינג, ווגינג ועוד, מתחם תקשורת סביב יחסים וביטוי אישי.

סביב מתחמי הסדנאות והאש המרכזית ממוקמים מתחמי הקמפינג. אורחי האירוע מוזמנים להביא ציוד לינה ואוהלים מהבית. בשטח האירוע מקלחות ושירותים אקולוגיים, וכן מסעדה בה יוגשו ארוחות גורמה טבעוניות בניצוחו של השף אסף בן משה, ןצ׳אי שופ מפנק בו תמצאו משקאות חמים וקרים, קינוחים וחטיפים לכל אורך היום.

קוויר מג’יק | 26-29.6.19 על גדות הירדן | פרטים ורכישת כרטיסים באתר הארוע

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן