fbpx

קבלו את ספריית ה-VOD של פסטיבל הקולנוע הגאה

הפרויקט החדש של פסטיבל הקולנוע הגאה - TLVFEST online, נחת עלינו בדיוק בזמן - עם שירות VOD שמציע מגוון עשרות סרטים להט"בקים מכל רחבי העולם שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בארץ, לצפייה ישירה במחירים מוזלים
tlvfestVOD

כמו בכל יום כיפור, גם השנה אנחנו נערכים עם המלצות גאות לצפייה במהלך ימי הצום. אך בניגוד לשנים קודמות, הפעם אנחנו זקוקים למאגר סרטים גדול יותר, רצוי אחs כזה שגם יתחדש עם הזמן, כי בנוסף לימי הצום מחכים לנו עוד שבועיים (במקרה הטוב) של סגר הדוק ומתמשך.

זו הסיבה שהפרויקט החדש של פסטיבל הקולנוע הגאה – TLVFEST online, נחת עלינו בדיוק בזמן.

שירות ה-VOD של פסטיבל הקולנוע הגאה נפתח בשבוע שעבר והוא מציג אתר חדש ובו מגוון סרטים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר בארץ.

כבר עכשיו עם פתיחתו האתר מציע עשרות סרטים להט”בקים מכל רחבי העולם – סרטים עצמאים נועזים לצד סרטים מפסטיבלי הקולנוע הגדולים והמשובחים בעולם, ובהמשך צפוי האתר להתעדכן באופן שוטף עם עוד עשרות סרטים נוספים.

האתר החדש הוא שלב נוסף בהערכותו של פסטיבל הקולנוע הגאה לתקופה המאתגרת – לאחר ביטול הפסטיבל בקיץ האחרון בשל מגפת הקורונה ודחייתו לחודש נובמבר, פסטיבל הקולנוע הגאה לא ויתר על הבאתם של סרטים להט”בים חשובים לצופים והצופות הישראלים. בתחילה יזם הפסטיבל פרסום המלצות על סרטים להט”בים עם לינקים לצפייה ישירה בסרטים שהשתתפו בספטיבלים הקודמים. כעת ממשיך הפסטיבל בפעילות המקוונת עם ספריית ה-VOD הגדולה של פסטיבל הקולנוע הגאה, זאת לקראת קיומו של פסטיבל הקולנוע הגאה ה-15 במספר, לראשונה באונליין.

“זהו צעד ראשון לקראת פסטיבל האונליין שלנו שמתחיל ב12.11, אבל על זה עוד נרחיב לכם בהמשך” מסביר יאיר הוכנר, מייסד פסטיבל הקולנוע הגאה, “בינתיים, לכו לחמם לכם פופקורן או תזמינו אוכל ובואו להעביר את הסגר”.

לכבוד הסופשבוע והחג המתקרב קבלו קוד הנחה tlvfestonline10 במחיר מוזל (10 ש”ח במקום 19.90 ש”ח) הקוד תקף עד ה-29.9. 

עוד בנושא:  הייצוג הלהט"בי בבחירות ללשכת עורכי הדין

איך מזמינים סרט?
פשוט מאד – הכנסו לעמוד הסרט אותו בחרתם, לחצו על “לרכישה”, מלאו את הפרטים הנדרשים ואשרו התקנון והמשיכו לתשלום. לאחר ביצוע התשלום ייפתח לכם על המסך נגן לצפייה ישירה ובמקביל ישלח אליכם מייל עם לינק לצפיית המשך וגם מסרון לנייד

אם ברשותכם מנוי/כרטיסיה של סינמטק תל אביב –  לאחר לחיצה על “לרכישה” לחצו על הכפתור “בחרו סוג כרטיס”, שנו את סוג הכרטיס לסוג מנוי/כרטיסייה ומלאו את מס’ המנוי/הכרטיסיה. אם ברשותכם קוד הטבה – שנו את סוג הכרטיס ל”קוד הנחה/שובר” והזינו את קוד ההטבה.

הסרטים זמינים לצפייה למשך 48 שעות מרגע ההזמנה. אם הפסקתם את הצפייה ותרצוו להמשיך מאוחר יותר, ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על הקישור שקיבלתם במייל/ לנייד והזנת פרטים מזהים. זאת בהתאם לטווח הזמן שהוגדר לצפייה בסרט (הסרטים זמינים ל 48 שעות מרגע ההזמנה).

הסרטים ניתנים לצפייה מישראל בלבד למעט סרטים מיוחדים שצוין לגביהם במפורש בעמוד הסרט שהם ניתנים לצפייה גם מחוץ לישראל.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן