fbpx

צפו: הקליפ הרשמי של ת”א לגאווה 2019 – “מי מחפש אותי”

את השיר הרשמי שילווה את אירועי הגאווה 2019 של עיריית תל-אביב-יפו יצר והפיק סתיו בגר ומבצעים מאור אדרי וכרקוקלי | בקליפ מככבים גם לוסי אהריש, נדב בורנשטיין, דלית רצ׳סטר, תאלין אבו-חנא, שמחה גואטה וסוזי בום
קליפגאווה2019

רגע אחרי האירוויזיון ושניה לפני שאירועי הגאווה יוצאים לדרך, נחשפים היום השיר והקליפ הרשמיים שילוו את אירועי גאווה 2019 – מי מחפש אותי.

השיר הרשמי שילווה את אירועי הגאווה 2019 של עיריית תל-אביב-יפו הופק ביוזמת Google ישראל ובשיתוף כאן גימל.

את השיר יצר והפיק סתיו בגר (TOY, שני משוגעים), ומבצעים מאור אדרי וכרקוקלי. בקליפ מככבים גם לוסי אהריש, נדב בורנשטיין, דלית רצ׳סטר, תאלין אבו-חנא, שמחה גואטה וסוזי בום, שדורשים “תפסיקו לחפש אותנו!”

עיריית תל-אביב-יפו והמרכז הגאה הציבו השנה את נושא המאבק לשוויון במרכז אירועי הגאווה. גם השיר הרשמי של מצעד הגאווה טומן בחובו מחאה נגד רדיפת הקהילה הלהט”בית ונגד סטיגמות באשר למגדר או זהות מינית. השיר עוסק בכך שאנשים “מחפשים” אחד את השני על מי שהם – נטיה מינית, זהות, מגדר, צבע ועוד ומהדהד את המסר “אל תחפשו אותנו, אנחנו כאן ולא הולכים לשום מקום”.

השיר מלווה בקליפ מחאתי בבימויו של רומן בוצ’אצקי (זהב, טודו בום), בהשתתפות נדב בורנשטיין, לוסי אהריש, דלית רצ’סטר, תאלין אבו חנא, שמחה גואטה וסוזי בום שהצטלמו לצד עשרות פעילות ופעילים חברתיים מהקהילה הלהט”בית בתוך משאיות מעוצבות אשר לוקחות חלק במצעד הגאווה שייערך השנה ב-14.6.

הקליפ נוצר השנה ביוזמת Google ישראל, כחלק מפרויקט בינלאומי הנקרא YouTube Creators for Change, שתומך ומקדם יוצרים מכל רחבי העולם העוסקים בנושאים חברתיים ומקדמים סובלנות, הבנה ואמפתיה בערוצי ה-YouTube שלהם.

השנה גם מצעד הגאווה בירושלים ילווה בקליפ גאווה רשמי, שצולם בשבועות האחרונים ויפורסם בימים הקרובים. בבית הפתוח לגאווה וסובלנות, האחראים על הפקת הקליפ, מבטיחים קליפ נושא מפתיע במיוחד. שווה לחכות.

עוד בנושא:  "הוריקן" בדרך לאירופה - צפו בשיר הישראלי לאירויזיון 2024

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן