fbpx

צפו בשיר הישראלי לאירוויזיון 2020: עדן אלנה עם “Feker Libi”

עדן אלנה תבצע באירוויזיון 2020 את השיר "Feker Libi" שכתבו דורון מדלי ועידן רייכל. השיר המבוצע בשפות אנגלית, עברית, אמהרית וערבית, נבחר על ידי קהל הצופים וצוותי השיפוט במסגרת משדר מיוחד ששודר בכאן 11
עדןאלנה
צילום: יוטיוב כאן

במשדר מיוחד של כאן 11 נבחר הערב השיר איתו תיסע זוכת “הכוכב הבא”, עדן אלנה, לאירוויזיון 2020 שייערך בחודש מאי ברוטרדם, הולנד.

השיר Feker Libi (אהוב ליבי באמהרית), נכתב על ידי דורון מדלי והזמר והיוצר עידן רייכל, על העיבוד וההפקה המוסיקלית אחראים ינון יהל ועידן רייכל, והוא משלב את השפות אמהרית, עברית, אנגלית וערבית. הוא נבחר לאחר שקיבל את הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר מהקהל, הוועדה המקצועית וחבר השופטים.

במהלך השידור “השיר הבא לאירוויזיון” ביצעה עדן שלושה שירים נוספים שנבחרו לשלב הסופי – Roots של נתן גושן וסתיו בגר (שהיה שותף למדלי ביצירת השיר טוי),  Rakata שנכתב על ידי גל ג’ו כהן, איל ישי, צליל קליפי וערן קאשי יומיים בלבד לפני סגירת ההרשמה לתחרות; והשיר Savior in the Sound, של אורן עמנאל, טלי לונדונר ואורי אבני.

משדר הקדם הפרטי של עדן אלנה הפתיע גם עם הופעה של קובי מרימי, שייצג את ישראל בתחרות בשנה שעברה עם השיר coming home. בניסיון להפוך את השיר שכשל לשיר מנצח, ביצע מרימי את השיר של השנה שעברה בביצועים מחודשים לפי לחנים של שירים ישראלים שזכו באירוויזיון בעבר – הללויה, דיווה וטוי, ואפילו בלחן מקורי של שפיטה, שלא פסחה על ההזדמנות להזכיר לכולנו את הטעות שעשינו שלא שלחנו אותה לאירוויזיון.

עדן אלנה תשתתף בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון שייערך ב-12 במאי ברוטרדם שבהולנד, שם תתמודד מול 16 מדינות נוספות – אוסטרליה, אירלנד, בלארוס, ליטא, מקדוניה הצפונית, סלובניה, רוסיה, שוודיה, אוקראינה, אזרבייג’אן, בלגיה, מלטה, נורווגיה, קפריסין, קרואטיה ורומניה. במידה והשיר יבחר לאחד מעשרת השירים, תופיע עדן בגמר התחרות, שייערך ב-16 במאי.

עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן