fbpx

צפו: איך אנחנו נראים כשאנחנו ישנים

sleepless

הקליפ החדש של מיטל מיכאלי מציג אנשים אמיתיים במיטות שלהם, בלילה אחד מתועד מחייהם. “זו הרי הטריטוריה שאנחנו מאבדים בה שליטה”


sleepless


It’s a bed \ It’s made for two \ One can’t sleep \ The other sleeps all the time \ I long for you \ While you are right there by my side 

מתקרבים, מתרחקים, מתחבקים, מסתובבים. האופי האמיתי של קרבה בין בני זוג מתגלה דווקא בזמן שהם ישנים. מנותקים מכל המנגנונים שמכתיבים כיצד להתנהג, ופועלים רק לפי הרצונות והצרכים האמיתיים. בלי אפשרות לזייף.

הקליפ לשיר ‘I am sleepless’ של היוצרת מיטל מיכאלי, חושף בפנינו את מה שקורה בשעות שאנחנו ישנים, זה לצד זו. הקליפ צולם במצלמות שהוצבו בבתים של אנשים אמיתיים שהסכימו להשתתף בפרויקט, ותועדו במשך לילה אחד לכל אורכו.

“נפגשתי עם עדי עובדיה אלכסנדר בבית קפה אחרי שהיא שמעה את השיר, והיא העלתה את הרעיון (המבריק) הזה- לצלם אנשים ישנים, לתעד מה באמת קורה בלילה”, הסבירה מיטל מיכאלי ל-WDG, “אחר כך חשבנו יחד איך להביא מגוון של דמויות ואל מי לפנות. היה לנו חשוב ומעניין לתעד אנשים בגילאים שונים ובסיטואציות שונות של חיים ושל קשר זוגי, וההיענות הייתה מרגשת”.

“באנו אל הפרוייקט הזה בסקרנות ובהתלהבות רבה. האמת שזה מסקרן לראות את עצמך במהלך לילה שלם- איך אתה זז ומה אתה עושה, זו הרי הטריטוריה שאנחנו מאבדים בה שליטה. אחרי שצילמנו את כולם וצפינו בלילות שלהם, חיפשנו לזקק את הסיפור של השיר. סיפור על בדידות, על תקווה, על אהבה, על שחיקה של זוגיות, על קירבה ועל מרחק שכולם חיים יחד גם בתוך קשר זוגי וגם כשאתה לבד. לספר את המורכבות של קשר ואיך בלילה נחשפות הדינמיקות העדינות ונחשפת הכמיהה לאהבה ונחשפת הבדידות”

את מרוצה מהתוצאה?
“אני מאושרת מהקליפ הזה והייתי רוצה להמשיך להתעסק בתיעוד של לילות ולהעמיק בזה עוד. עדי עשתה עבודה מדהימה ברגישות רבה והצליחה לספר את הסיפור בצורה ממש נוגעת ללב וכל המשתתפים היו מקסימים! לא מובן מאליו ככה להכניס אותנו הביתה, למקום הכי פרטי ולהתנהג בטבעיות”.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

השיר הוא הסינגל הראשון מתוך פרוייקט הסולו החדש של מיכאלי  ‘I am Project’, אותו היא מפיקה בהפקה ביתית יחד עם איתי צוק (פוטוטקסיז). “כל הפרויקט מנסה לייצר ולשמר אווירה ביתית, אינטימית, קרובה- גם השירים עצמם, גם ההפקה, גם המופע וגם הקליפ הזה”

צפו בקליפ המלא:

משתתפים: עליזה ואריה כנפו | עדי, יגאל ומאי אלכסנדר | נועה, שירן ועמרי מיכאלי | עציון מאיר | ספיר תדהר להב ואודרי ששון | הדס פישר ואדם זאבי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן